slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Daantje schreef:Wordt oudste al 16? :shock: Tijd gaat snel zeg.
Haha dat dacht ik ook al. Ik heb nog op haar gepast toen ze nog een klein(er) welpje was :jjv: :jjv:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Maar goed dat zij zo snel er mee bezig gaat. Vooral dat jaar rijden onder toezicht is goud waard.
Mijn neefje is daar nu mee bezig en dat gaat super. Die speelt nu regelmatig chauffeur voor mijn tante van 85.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

En die kan nog goed toezicht houden?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Oh ja, haar lijf kraakt aan alle kanten maar ze is ook de schrik van de gemeenteraad. Doordat ze vaak niet lang achter elkaar kan slapen (alle gewrichten doen pijn) gaat zij s'nachts vaak stukken doornemen en dus heeft ze een dossierkennis waar sommige raadsleden/wethouders niet blij van worden.

Oftewel; die hersens doen het nog. :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Bwahaha Heerlijk zo'n tante!!

Het jaar toezicht is goud waard zeg je? Want ik zat juist te overwegen om het lekker te laten tot ze 18 is. "Net als ik moest wachten vroeger!" :jjv:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Bwahaha Heerlijk zo'n tante!!

Het jaar toezicht is goud waard zeg je? Want ik zat juist te overwegen om het lekker te laten tot ze 18 is. "Net als ik moest wachten vroeger!" :jjv:
Vroeger toen de lucht nog schoon was en seks vies. :mrgreen: Ik dacht zelfs nieuwsberichten gezien te hebben dat jongeren die vroeger beginnen met rijden en dat toezichtjaar hebben betere chauffeurs zijn dan 18 jarigen die na traditioneel lessen direct solo gaan rijden.

Ik kijk er zelf eigenlijk best tegenop, maar ik zal er volgend jaar toch wel aan moeten voor werk.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Het is even een ding om doorheen te moeten, maar dan ook wel erg fijn. Voor tips, trucs en hoe ik het aangepakt zou hebben als ik toen wist wat ik nu weet, ben ik altijd bereikbaar. :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

kitten schreef:Het jaar toezicht is goud waard zeg je? Want ik zat juist te overwegen om het lekker te laten tot ze 18 is. "Net als ik moest wachten vroeger!" :jjv:
Juist zo snel mogelijk laten rijden. Op die leeftijd zijn ze nog een gulzige spons wat betreft leren (dat jaar eerder scheelt echt daarin), zowel voor over- en inzicht krijgen als motorisch met soepel schakelen en zo. En doordat ze onder begeleiding rijden wordt de overmoedigheid die ze ook op die leeftijd kunnen hebben in toom gehouden. Je mag 5 begeleiders aanwijzen dus dat kan ook binnen "Slinky".
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ravelijne schreef:@Daantje Het is even een ding om doorheen te moeten, maar dan ook wel erg fijn. Voor tips, trucs en hoe ik het aangepakt zou hebben als ik toen wist wat ik nu weet, ben ik altijd bereikbaar. :)
Oeh graag! Ik zal je t.z.t. wel een berichtje sturen.

Ik had altijd het 'ik heb toch geen geld voor een auto" excuus, maar dat gaat niet meer op. 8-)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

Mack schreef:
kitten schreef:Het jaar toezicht is goud waard zeg je? Want ik zat juist te overwegen om het lekker te laten tot ze 18 is. "Net als ik moest wachten vroeger!" :jjv:
Juist zo snel mogelijk laten rijden. Op die leeftijd zijn ze nog een gulzige spons wat betreft leren (dat jaar eerder scheelt echt daarin), zowel voor over- en inzicht krijgen als motorisch met soepel schakelen en zo. En doordat ze onder begeleiding rijden wordt de overmoedigheid die ze ook op die leeftijd kunnen hebben in toom gehouden. Je mag 5 begeleiders aanwijzen dus dat kan ook binnen "Slinky".
Precies dit. Hoe jonger, hoe makkelijker het is om de motorische handelingen van het auto rijden onder de knie te krijgen. Dus eerder beginnen heeft echt zin. Het overzicht houden leren veel mensen pas écht als ze zelfstandig gaan rijden. En dan is een extra paar ogen dat meekijkt, best nog wel welkom.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Zit wat in. Ik vond mezelf met 18+rijbewijs inderdaad nog lang niet capabel om te rijden... Maar ja, je moet iets.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Okee waarom dacht ik dat blauwe glitternagellak op mijn tenen leuk zou staan? Het is afgrijselijk maar ik ga t er nu ook niet meer afhalen XD
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Snel sokken aandoen dan. ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Hm, jammer dat je t toch niet leuk vindt - lijkt me veel werk, teennagels lakken.

Net ramen gegeten bij Takumi. Lekkerrrrr!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

pluis schreef:Hm, jammer dat je t toch niet leuk vindt - lijkt me veel werk, teennagels lakken.

Net ramen gegeten bij Takumi. Lekkerrrrr!
Hoog tijd dat ik ook weer eens bij Takumi eet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie