slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

@Voleuse sowieso dapper om teennagels te lakken. Ik zit altijd helemaal onder.. balen dat het resultaat niet is wat je gehoopt hebt.

@Pluis zit dat in Rotterdam? Vanwege zieke vriendin zal ik vast een paar keer in Rotterdam even snel wat moeten eten
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik vind glitternagellak op mijn tenen eigenlijk altijd wel leuk, in elke kleur :D Maar nu had ik echt mega glitter nagellak, echt alleen maar gewoon glitter, en dat gaat er dus echt super moeilijk af. Dus daar heb ik wel spijt van haha :D
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ooooh Takumi <3

@Pien Takumi zit op de West-Kruiskade (mocht het er vol zijn, wacht dan even op een plekje en ga niet naar de overkant naar Set Noodle, die is echt slecht vergeleken bij Takumi).

Nu wil ik ook weer naar Takumi.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik vind Set dus best wel oke :P.

Ik lak trouwens elke week mijn nagels dus zo moeilijk vind ik t allemaal niet :P.
@tesss ik ben nog op zoek naar een goede peel-off basecoat voor die super glitterige nagellak. Dan kan je het er gewoon afkrabbelen. Die van ünt schijnt heel goed te zijn maar die is dan ook steeds uitverkocht dus ik heb m nog niet kunnen testen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oohh ik heb nog nooit een peel-off basecoat gebruikt. Ik wist eigenlijk niet eens dat dat bestond, peel-off gewone nagellak had ik wel al van gehoord. Maar nog nooit gebruikt omdat op mijn vingernagels bijna alle nagellak peel-off is whehe :') Geen idee waar dat aan ligt, maar ik kan dus bijna altijd mijn nagellak er gedeeltelijk aftrekken...
Maar op mijn teennagels heb ik dat niet, dus een peel-off basecoat klinkt wel handig, zeker voor die megaglitterlak. Die echt heel tof is trouwens :D

Unt heb ik nog nooit van gehoord, kan je dat ook ergens in een NL shop bestellen? Ik kwam met googlen wel deze tegen: https://www.douglas.nl/Make-up-Nagels-N ... 56895.html das mss ook wel wat.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja die jij linkt heb ik dus gekocht en dat is troep! Het hielp helemaal niet met de glitter, het enige wat er gebeurde is dat de stukjes zonder glitter er veel sneller afkwamen dan normaal :eerie:. En het moest ook nog eens heel lang drogen, dus echt onhandig.

Die unt kan je hier bestellen, geloof in NL ook alleen maar daar: https://www.prettypolish.nl/ready-for-t ... -coat.html. Daar staat ook een filmpje bij van hoe het werkt met glitter dus dat lijkt me wel wat.. Zie dat hij er nu is dus ik ga maar even mijn bankrekening checken of het er nog vanaf kan haha.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Thnx Chell. Ik ga het onthouden :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik doe bij glitternagellak altijd gewoon watjes met nagellakremover met een stukje alufolie om m'n vingers (op m'n tenen doe ik eigenlijk nooit glitters). Even laten zitten en dan veeg je het zo weg. Niet heel goed voor je nagels maar als je het niet dagelijks doet....
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja dat heb ik ook geprobeerd. Het enige wat er gebeurde is dat mijn nagelriemen extreem uitdroogden :). Ik heb ook heel erg gebogen nagels dus misschien dat het daarom zo lastig is allemaal haha. Ik heb nu die peel-off basecoat besteld dus ik hoop dat dat net zo goed werkt als op het filmpje :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Ik doe de trui van Chell met Herome remover ( en plasticfolie (dat keukenfolie spul) of met pleister-papiertape en dat werkte redelijk. Geen droge nagelriem ook, met die remover. Als ik twee lagen glitternagelak had, moest ik het wel 2 keer doen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ravelijne schreef:Ik doe de trui van Chell met Herome remover
:schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

:shock: Damn you autocorrect! Dat moet natuurlijk de truc van Chell zijn. Autocorrect is al een paar dagen irritant, ergens een update van iets geweest zeker...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik wacht even jouw review af, Voleuse! :D
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik hou ook van glitter nagellak! En het eraf halen is idd wel gedoe dus ik ben benieuwd naar die remover! Mn truuk met nagels lakken is wel s avonds op smeren als ik niet meer weg hoef. En dan de volgende ochtend douchen. Dan zijn alle lelijke randjes die je teveel hebt gesmeerd er zo af gekrabt (tijdens het douchen). Ik kan namelijk helemaal niet zo netjes lakken zonder mezelf er onder te smeren. :lol:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Haha ja dat doe ik meestal ook, leonietje :D
Plaats reactie