slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
nijntje

Re: slowchat

Bericht door nijntje »

*komt zwaaien*

Ik ben weer thuis van de kampeermeet maar nog een beetje brak. Straks eens kijken of ik mijn avatar nog ergens op m'n pc heb staan.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Ik ben goehoed.. k heb gewoon mn mobiel als modem aan mn pc gehangen.. Dat werkt ff handig :)

(mn provider zal wel gaan gillen van al t dataverkeer, maar da's dan jammer :P)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Is het een vogel?
Is het een vos?

Neeheee

Het is techni-pluis!
MILF :grin_ani:
nijntje

Re: slowchat

Bericht door nijntje »

Go pluis!

En ik ben ook goed, want ik heb m'n avatar gevonden en erin gezet. Dus ben niet langer saai en plaatjesloos maar schattig ende fluffy!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

*doet een nerderig dansje*
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Mijn avatar is weg! Ik heb een hardeschijf crash gehad en merkte net dat daarbij toch wat dingen verloren zijn gegaan, zoals mijn avatar. Geen ramp, beetje jammer alleen. Nu moet ik een nieuwe zoeken of maken!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Voor Maaike 8-)
Jip_en_Janneke2.jpg
Ook juf he.. ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Dank je :) Tja het is een zeer bekend plaatje...
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
colet

Re: slowchat

Bericht door colet »

*doet dansje om de gisteren geinstalleerde paal midden in de slowchat*

Geniet ervan mensen, dit is de enige keer, want ik ga verder niks doen met die paal!!
Ik heb mijn allereerste pbtje al gehad!!! :lol:

Juffen, jullie doen dus dagritmekaarten gebruiken? En vindt Annie..eh...Fiep...dit dan zomaar goed?? Geen idee, hoor, maar ik dacht dus juist dat ik iets moest nemen wat niet van een ander was.
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Ik heb deze gewoon ergens van internet geplukt de eerste keer dat ik hem ging gebruiken. Juffie bespaard me dus een zoektocht ernaar. Ik heb geen idee of het officieel mag, ik zal er geen geheim van maken dat ik iig niet de tekenaar hiervan ben. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ik gebruik zelf de dagritmekaarten van juf naomi omdat diddl in die tijd helemaal hot was (vooral bij de meiden). Nu is het iets minder populair, maar ik heb stapels gelamineerde en met magneetplakband beplakte kaartjes liggen, en ga ze dus niet wegdoen.
Mijn collega gebruikt de kaartjes van Leendert Jan Visch. Deze staan gewoon op internet en zijn, voor zover ik weet, vrij te gebruiken.

Ik weet wel dat er ooit iemand is geweest die dagritmekaartjes met een karakter van Annie M.G. Schmidt en Fiep online had gezet, maar dat die op verzoek van de nabestaanden weg zijn gehaald.

Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon zelf maken... Das wel veel werk, maar het kan wel. (Maar er staan er zoveel online, waarom zou je die moeite doen...)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Zo. Thuis!

Wow! 't was Leuk! Ja, met een hoofdletter L.

En ik ben echt brak.

Zo eerst eens op zoek naar m'n avatar. En douchen. En dan eens opnieuw voorstellen.
colet

Re: slowchat

Bericht door colet »

Ik heb ook heeel veel dagritmekaarten op computer staan. Zelf ben ik grote fan van Vis. Maar die dagritme-kaarten vind ik voor mijn doelgroep dan weer niet zo geschikt. Op een aantal fora gebruik ik ook een plaatje van Vis als avatar.
(Olaf onder een dekentje)

eigenlijk wil ik dit jaar zelf kaartjes maken met eigen foto's genomen in de groep. Nadeel is het werk en de regels waar je je dan aan moet houden :?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ja, maar dan zou ik wel foto's maken van bijv. hoeken en kasten enzo, want als je echt van de kids aan het werk foto's maakt, dan moet je ieder jaar nieuwe maken. Toch?

En als je foto's maakt van hoeken en kasten enzo, dan kun je er weer niet zoveel aan veranderen... Dus, ik weet niet of het handig is...
(Buiten het gigantische werk wat je jezelf op de hals haalt...)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Ik krijg dit jaar nog geen eigen klas (vervangingspool), maar wat ik in een speciaal onderwijs stage heb gezien waren dagritmekaarten met picto's. Als je veel structuur wilt bieden vind ik die een stuk duidelijker als LJV of andere leuke plaatjes. Voor regulier zou ik denk ik wel voor zoiets kiezen, maar welk thema ga ik wel over nadenken als ik weet welke groep ik krijg en wat er gebruikelijk is op school (heb ook weleens gezien dat iedereen dezelfde standaard dagritmekaarten had).
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie