slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat had heel anders kunnen aflopen weet ik uit mijn omgeving... alsnog niet tof natuurlijk! Sterkte toran

Je hebt nog geen wandelstok toch jjv?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Eigenlijk al sinds mn 13e...

Maar je mag ze voor de klas niet meer gebruiken he.. Dus.. Tja
~\v/~
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: slowchat

Bericht door Toran »

Er gaat niets boven je eigen bed!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: slowchat

Bericht door Sabrina »

Beterschap!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
artemis{R}

Re: slowchat

Bericht door artemis{R} »

Beterschap Toran!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

JJV schreef:Eigenlijk al sinds mn 13e...

Maar je mag ze voor de klas niet meer gebruiken he.. Dus.. Tja
:schater:

Sterkte met je herstel Toran!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Hier weer aan het klussen. Gelukkig hoeven we maar een klein stukje muur te behangen, maar nu die 5 lagen behang er af halen is toch wel een ding. Straks nog de bovenranden van de muren schilderen met grondverf want die zijn nog een andere kleur. En dan morgen en overmorgen de hele muren schilderen.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Goed bezig! Valt het je mee of tegen nu je bezig bent? Ik ben ook niet zo'n klusser en vind het daarom vaak lastig in te schatten vooraf hoeveel werk het is. Maar wel gaaf als het dan lukt allemaal
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Nou de eerste dag was veel makkelijker dan ik had verwacht, toen we het plafond (die kuststof planken) er af gingen halen. Daar waren we echt snel klaar mee. En die rails er af halen was ook makkelijker dan ik dacht. Maar dat behang er af halen, ik dacht: het is zo'n klein stukje, dat gaat super snel! Maar dat duurde dus echt heel lang. En toen moest ik dus nog 'even' de bovenste randen van de muren schilderen. Nou dát was wel heel snel klaar, maar daarvoor moest ik dus wel eerst 2 van die ikea vakken kasten leeg halen die voor de muur stonden, anders konden we die echt niet verplaatsen. Dus dat duurde weer heel erg lang en daar had ik eigenlijk niet over nagedacht.

Maar om het werk zelf te doen zeg maar, dat valt me tot nu toe nog alles mee. Nu 2 dagen schilderen, gelukkig hoeven we niet zoveel af te plakken, want dat vind ik altijd het vervelendst om te doen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Leuk bezig! Ben benieuwd hoe je het vind als het af is :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ja, ik kan echt niet wachten tot het af is! Lelijke plafond weg, meubels omgedraaid, kleurtje op de muur, nieuwe gordijnen! Was het maar vast zo ver!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Goedemorgen, WS! Zo, wat een weer! Ik was wel in de auto gestapt, want code oranje is nog geen rood, maar nog voor ik op de snelweg was ben ik omgedraaid. Overal van alles kapotgewaaid en allerlei los spul wat over de weg waait, en de storm zou nog gaan toenemen tot 11:00.

Nog meer mensen last van de storm?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb wel eens een meer ontspannen ritje naar m'n werk gehad.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ik heb een bewegende boom in de achtertuin, schutting die ineens heel veel speling lijkt te hebben en vriendinnen in lichte paniek vanwege rondvliegende dakpannen en schoorsteen die weggewaaid is.

Persoonlijke last komt meer van een ineens onbedwingbare behoefte aan chocomel en erwtensoep
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Inmiddels is de weg hier bij mijn werk afgesloten ivm rondvliegende dakbedekking afkomstig van een flat waar ze het dak vernieuwen.
Plaats reactie