slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Kan je ook bij mij langskomen? Ik zit nu op een plek met slechte koffie. #firstworlddetacheringproblems

Ondertussen ben ik deze week extra blij met mijn slimme thermostaat. Onderweg in de trein de kachel alvast aan kunnen zetten scheelt. Zeker nu ik het gewoon altijd koud heb.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: slowchat

Bericht door Bitemarks »

In het onderwijs wordt je vrij snel imuun voor slechte koffie. Dat je een senseo ziet en blij bent dat het niet zo'n vloeibaar concentraat apparaat is ;)

Maar ik moet zeggen dat onze ingehuurde kracht op de beurs echt super lekkere koffie maakt :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik vermoed dat de detachering hetzelfde effect gaat hebben. Nu ben ik na 10 jaar espressomachines verkopen ook wel een beetje verwend. Aan de andere kant: koffie van de Kiosk op het station is nu een verwenmoment. (Tip: bestel daar een 'cappuccino extra sterk') :koffie:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Bitemarks^ )t( schreef:In het onderwijs wordt je vrij snel imuun voor slechte koffie. Dat je een senseo ziet en blij bent dat het niet zo'n vloeibaar concentraat apparaat is ;)
https://twitter.com/twitter/statuses/960234744238804994
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Dus Daantje gaat van haar eerste salaris een expresso apparaat zodat ze 's morgens met haar thermosfles op pad kan?

Ik ben blij dat ik geen koffie lust. Kan ik wel zeuren om thee die uit hetzelfde slangetje komt als koffie, waardoor je thee met koffiesmaak krijgt. Zo vies!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

ja dat is echt goor!!!! net als thermoskannen die voor koffie én thee gebruikt worden, ik hoef dan echt de thee niet meer
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Bitemarks^ )t( schreef: En onze barista koekenbakker ook :)
Indeed. Goed bakkie!

Nogmaals dank
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Crownless schreef:Dus Daantje gaat van haar eerste salaris een expresso apparaat zodat ze 's morgens met haar thermosfles op pad kan?

Ik ben blij dat ik geen koffie lust. Kan ik wel zeuren om thee die uit hetzelfde slangetje komt als koffie, waardoor je thee met koffiesmaak krijgt. Zo vies!
Ik heb geen ruimte voor een espressomachine in mijn keuken. Maar een Aeropress meenemen naar werk behoort tot de mogelijkheden. :ugeek:

Verkoffiede thee is echt vreselijk, sowieso ben ik al geen fan van automatentheewater, maar als er dan ook nog restjes koffie inzitten... Al hoort een automaat gescheiden uitlopen te hebben voor water en thee, maar die koffie wil nog wel eens nadruppen, of iemand heeft het slangetje verwisseld. In het hotel waar ik ooit werkte stond op mixen van thermoskannen strafcorvee, en terecht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik overweeg ook wel eens om een Aeropress mee naar werk te nemen. De koffie daar is eigenlijk echt niet te zuipen. Voordeel daarvan is wel dat ik niet meer dan 2 koppen drink op een dag.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik drink desondanks alsnog veel van dat koffiegoedje.

Vanmiddag nieuwe brillen uitgezocht. Voor mijn gewone heb ik me ingehouden. Maar mijn nieuwe zonnebril (Ja, ik heb eindelijk die censuurbalk vervangen) schreeuwt om kersrode lipstick, zwarte wimpers, en polkadots. Ben alleen totaal vergeten foto's te maken. Resultaten over een dag of 10.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ben benieuwd. Trouwens ook naar die censuurbalk. Dat is in mijn hoofd een behoorlijk futuristisch ding geworden
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Zo futuristisch issie ook weer niet. Het montuur is behoorlijk vierkant (beetje zoals in mijn avatar), zwart en heeft donkergrijze glazen waardoor je m'n ogen en de lijn tussen montuur en glas niet ziet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik ben blij dat februari een korte maand is! Vorige week 5 dagen gewerkt, nog 2 weken 5 dagen. Dan een week met 2 dagen vrij ter compensatie en dan weer 4 dagen per week.

Niet zoveel te vertellen verder; veel gehuishoudert dit weekend, kan een enorme 'to-do/ta-da' post doen, maar daar heb ik geen zin in :) Jullie moeten me op mijn woord geloven.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik geloof je :)

Ik heb echt een ontzettende maandag vandaag. Voel me niet lekker, ben humeurig, Knul is als antwoord een beetje hangerig (wanneer breken die kiezen nou eens door? Het zijn al twee weken alleen maar twee witte puntjes en dik tandvlees). Knul zit in de boekjesfase en na drie keer was ik wel weer klaar. Nou, dikke drama natuurlijk.

Dus was het tijd voor zijn dutje. Mama ook ff rust.

Ooit was ik kinky. Nu ben ik vooral moe en uitgeblust :(
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Jammer van de maandagachtige maandag :( Stom he, om die ineens te hebben. Hopelijk heb je een betere dinsdag.

Ik heb niks te klagen - zit hier op een betonnen pylon op een industrieterrein te wachten tot ik niet meer idioot te vroeg ben voor een kennismakingsgesprek. Zelfs t zonnetje schijnt. T enige wat tegenzit is m'n Engelse autocorrect en dat er net n vogel op mn tas poepte. Oh well :P
Plaats reactie