slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

@voleuse: ik ben alleen 1x in New York geweest, verder niet. We reizen nu van Las Vegas naar Seattle (via Grand Canyon, Yosemite, San Francisco enz enz). R. heeft een deel van deze reis wel al eens gemaakt, maar voor mij is het he-le-maal nieuw. Voor het eerst ook zo lang en zo ver weg (afgezien van New York dan dus).

@Pien: ik heb een hele maand vrij en we zijn 27 dagen weg (tenminste, op dag 27 arriveren we 's middags weer in NL)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Klinkt gaaf! Ben benieuwd hoe je het vindt
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: slowchat

Bericht door Jezebel »

Wat tof, veel plezier Chell! Laatste werkuurtjes aftellen nu.
Ik heb net aardbeien in een pot gezet, snijbonen overgezet in de moestuinbak, en compost en water gegeven aan de rest van de planten. Wij hadden hier gister voor het eerst sinds dit warme weer wat regen, maar niet eens echt veel. Een overstroomde riolering hoeft van mij ook niet, maar t zou wel makkelijk zijn als ik niet elke avond mijn planten moet reanimeren :/
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Reanimeren klinkt wel ernstig, @Jezebel ! Hier leek het gisteren ook het begin van de zondvloed, maar verder ben ik enorm blij met de automatische druppelbevloeïng. (Scheelt wel dat Zarath daar verstand van heeft en het vrij makkelijk zelf kon maken, natuurlijk.)

We zullen je missen, @Chell ! Bijna een maand weg!

Zarath werd trouwens gevraagd om nog een dag te blijven, dus die moet ik nog een dagje langer missen. Hoort er bij, zullen we maar denken.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik ben alleen maar aan de overkant van de oceaan hoor, daar hebben ze ook internet dus ik ben heus niet weg ;) Behalve dan dat ik jullie feestje mis *stampvoet*

Ik heb mijn to do lijst al klaar. En de mailbox leeg, het ticketingsysteem leeg... en ik moet nog minstens tot 16.00
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Way to Go, Chell! Wel balen dat je ons feestje gaat missen idd. Maar als ze Zarath nog langer dan een extra dag willen houden, gaat hij ons feestje missen ook. ;)

We moeten gewoon tegen het eind van het jaar weer samen iets organiseren, of zo. ;)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Nog twee uurtjes doorbijten Chell! Je kan het!

Ik heb deze vakantie nog niet veel uitgevoerd. Gewoon geen puf en zelfs een rustige dag thuis lukt niet zonder boven mijn boek in slaap te vallen. Ik hoop maar dat het gewoon zes-maanden-nieuwe-baan en warme-nachten-minder-slaap vermoeidheid is. Want ik maak me een beetje zorgen, eind van de week hoor ik of ik me gewoon aanstel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Wat heb je laten testen? FWIW, ik heb door de hitte ook echt merkbaar minder energie.

Misschien is bijkomen sowieso het juiste recept voor deze vakantie? Behalve dan wandelen van het weekend. Dat wel. ;)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Schildklier, en de huisarts heeft ook bloedsuiker aangekruist op dat formulier. Door de combinatie van het constant koud hebben, minder energie en gewichtstoename maak ik me een beetje zorgen. Ik hoop dat de uitslag gewoon: "Je stelt je aan. Let beter op je eten en kleed je warmer." gaat zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

eireann schreef: ... Ik wou dat ik mn gras had bijgehouden zodat ik lekker in de tuin kon zitten :) En nu is het veel te lang om te maaien (komt tot mn dijbeen ongeveer) :) haha
Electrische zeis lenen? Die van ons staat stof te verzamelen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Vind kudde schapen meer haar style
~\v/~
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Wie wil er een beetje regen lenen?
Het houdt niet op.....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Mack schreef:
eireann schreef: ... Ik wou dat ik mn gras had bijgehouden zodat ik lekker in de tuin kon zitten :) En nu is het veel te lang om te maaien (komt tot mn dijbeen ongeveer) :) haha
Electrische zeis lenen? Die van ons staat stof te verzamelen.
Awesome! Wist niet dat het bestond! Maar de tuinmannen komen volgende week en daarna gooi ik er nepgras in
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

JJV schreef:Vind kudde schapen meer haar style
Als jij mij schapen of geitjes bezorgd houd ik het gras!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

* alle failliet dreigend te gane kinderboerderijen naar eireann door stuurt *
~\v/~
Plaats reactie