slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Ravelijne schreef:Klinkt goed! Begon het bij jou als een branderige keel en een rillerig gevoel toevallig? :(
Precies hoe ik me nu voel :icon_e_sad:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Mogguh.. Zowaar weer eens een hele nacht doorgeslapen, da's wel fijn. Jammer van de nare droom.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Hier ook flink gedroomd... Maar nu alweer vergeten waarover.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik op schoolreisje was (ik was begeleidster) bij een boerderij waar ze mensen fokten om zoveel mogelijk op leeuwen te lijken. Het lukte al aardig, want de leeuwmensen hadden manen, maar een nadeel was wel dat ze ook heel agressief waren. Een kind in onze klas werd ook aangevallen, het bleek later om een "grapje" te gaan van dat leeuwmens, maar ik dacht echt wie in het schoolbestuur dacht dat dit een goed idee was?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

:schater:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Mogguh! Ik heb vandaag een verdiende uitbrakdag na de Heerschappij, ben zo ontzettend brak dat ik steeds terug in slaap val. En ik wil ook bijna een moord plegen voor een goede massage, ik heb echt OVERAL spierpijn..
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

Oww bah! Fijn dat je niet naar je werk hoeft dan!
Ik had gisteren zo’n dag, gelukkig voel ik me vandaag weer wat beter :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Hopelijk is je spierpijn snel weggemasseerd!
Brak lekker uit, fijn dat dat kan
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Uitbrakken is wel een goed plan. :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik heb gisteren lekker niks gedaan en alleen maar zitten nagenieten van het superrrr leuke feestje! Ik was echt zo blij dat we er nu eens als gast waren. Was de eerste keer ook geweest, maar dat is lang geleden en ik weet nog dat ik toen geen leuke avond had door issues. En daarna kon ik alleen vanuit het winkeltje zien hoe leuk het feestje was. En het was dus echt nog veel leuker dan ik had gedacht. Ik hou ook echt van blacklight, het ziet er allemaal echt zoooo gaaf en een beetje freaky uit, ik hou er van! En zoooo fijn gespeeld en alles was gewoon zo goed geregeld. Ik vond de muziek trouwens echt geweldig. Ik zag op FL dat er mensen wat minder enthousiast over waren, maar ik vind dat juist een deel van de kracht van het feest. Je hoort overal al dezelfde muziek, en die vind ik zelf eigenlijk bijna nooit leuk, dus ik vind het heerlijk om een keer wat anders en vooral wat wel leuks te horen <3 Ik dans dus echt nooit in het openbaar, en op de Heerschappij gewoon wel! Yay!

En vandaag dan maar weer aan het werk, al is het nu al kwart voor 5 en heb ik nog bijna niks gedaan haha! Maar goed, ik heb nog de hele avond ook. Ik moet een artikel schrijven voor een bedrijf, en dan krijg ik altijd een beetje last van omg ik kan toch helemaal niet schrijven en deze mensen gaan me betalen en omg ik kan het niet! Dus dan ga ik lekker lopen uitstellen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Go tessie! (je kan WEL schrijven ;) )
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Volgende keer toch beter kijken naar de suggesties in de reisplanner. Ik vind 5 minuten om op Utrecht Centraal van spoor 8 naar de verst gelegen bushalte te komen in de vroege avondspits wel erg positief. Zelfs met mijn loopsnelheid.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Oef.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Dat is heel ambitieus ja
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

De drukte viel mee en de trein was aan de vroege kant, dus gehaald. Maar het is wel een 'goed ter been' aansluiting.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie