slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Tuin is een optie ja. Heb ik wat zon. Dan een andere keer maar een stuk lopen :)

Succes met de VVE meneer.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: slowchat

Bericht door Sabrina »

Oef pluis, sterkte met de hormonen!

Wij zijn op weg naar vakantie en komen in een file van ruim een half uur. Ach ja, het zonnetje schijnt en ik hoef een week niet te werken, dus mijn humeur zit wel goed. :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Fijne vakantie Sabrina!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Zowel gister al vandaag al lekker in t zonnetje gezeten mn boekje, kopje thee en sigaretje. Uit de wind, in de zon, heerlijk genieten!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

@pluis nou slimmer, ik heb het helaas ondervonden en ik word er gewoon best depressief van dus ben super voorzichtig. Maar fijn dat het nu geregeld is, dan voel je je vast snel beter!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Wel soortvan fijn dat er een oorzaak is van je buien pluis! Desalniettemin wel nog steeds heel naar natuurlijk, maar met een verklaring is het misschien wel beter te handelen.

Ik ben ook een beetje depri van het gehang op de bank in een joggingbroek, dus heb ik R. net gevraagd om me te helpen met een panty en heb ik nu een mooie jurk aan. Straks even zoeken of ik een paar schoenen heb die ik zelf aan kan krijgen, dan ga ik vanmiddag even een ijsje halen of een paar boodschappen ofzo. Vind ik best eng, alleen, maar op zich kan ik gewoon redelijk goed lopen en veilig alle trappen af enzo, dus hups! Frisse neus halen!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Klinkt goed chell, gewoon even de deur uit.
Ik ben gister ineens weer begonnen met rennen! Zomaar, spontaan. Mooie weer hielp denk ik. En nu ik ben begonnen maar weer om de dag blijven doen hoop ik :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Klinkt alsof je beter uit de voeten kunt Chell!
Veel plezier vanmiddag :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Nou ja, vooralsnog heb ik nog geen schoenen gevonden die ik zelf aan krijg :') Mijn sneakers krijg ik wel aan, maar ik kan de veters niet strikken en bij ballerina's krijg ik de hiel niet over mijn hiel. En dat terwijl ik normaal toch echt wel gewoon m'n voeten kan raken met gestrekte benen. Gedoe!

Maar aankleden helpt al wel voor het gevoel. Ik heb administratie gedaan, wat gewerkt, tijdje gebeld met een collega. Beter dan hangen en "Say Yes to the Dress" ofzo kijken. Of twee slechte chicklits op een dag lezen.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Mocht je nog iets zoeken om wel naar te kijken, en heb je Netflix, dan raad ik Queer Eye aan :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Queer Eye, die ga ik opzoeken. Tis niet dat ik niks te kijken heb hoor overigens, er staan ook nog genoeg films op de NAS, maar als ik me lamlendig voel ga ik ook lamlendige dingen kijken. Beetje het gevoel van "nu heb ik een excuus voor domme pulp" haha.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Dat schoenen het je zo moeilijk kunnen maken.
Ik zou crocs bestellen :clown:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oh irritant dat die schoenen dan niet lukken chell!

Ik zit te wachten tot onze nieuwe bureau/kast komt voor in de woonkamer, want met z'n tweeën aan een kleine eettafel thuiswerken is echt ZO irritant. Vooral nu Jay een enorm scherm heeft gekocht ook nog. Vanmorgen door ruimtegebrek ook nog eens een mooie nieuwe koffiemok (vol met koffie ook nog) op de grond gepleurd. Ik ben echt geirriteerd!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Fijne mokken die kapot gaan, vol of niet, is stom!
Hier gaan ook altijd de beste kapot op de tegelvloer.

Maar :static: voor nieuwe werkmeubels
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Als ik op Crocs zou gaan lopen, dan denk ik dat R. meteen pleite is. Dan maar niet naar buiten, ik heb liever een lief ;)

Is de kast er al tessie?
Plaats reactie