slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

eireann schreef:En ik ben dan weer benieuwd naar wat er nog open staat om hem te verdienen :) ik vind het wel een topicje waard!
Dat staat er ook bij ;) (zo goed als ik weet uit mn hoofd)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik ben ook benieuwd.. Staat me wel iets van bij dat ik een keer op FL daar iets over voorbij heb zien komen...

Ik ben onderweg naar Amsterdam voor een rondje sexshops voor een blogpost. Samen met een vriendin, dus super gezellig ook nog. Zin in!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Zo, de kerstboom is weer afgetuigd en buitengezet. Driekoningen was al een paar dagen geleden, maar de ophaling is hier morgen. Nu nog een laatste keer de gekke kerstliedjes remixen van het 'Christmas Lounge' kanaal van Soma FM op, en dan zijn de feestdagen echt weer voorbij.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Bestaat er ook zoiets als theater-drop? Mijn ogen zijn lek...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Ja, absoluut! *knuffels* Altijd raar als zoiets waar je helemaal kn opgaat en wat je met elkaar doet dan weer over is.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

Drop kan met alles waar een euforische high bij hoort volgens mij. Het is fysiologisch hetzelfde mechanisme
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Dat geloof ik inderdaad ook. Ik zag hem ook al wel aankomen, zeker in combinatie met vermoeidheid en de wetenschap dat het de laatste keer was voor Oudste. Die trouwens net zo lek was als ik.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Theaterdrop is echt zo'n ding!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

kitten schreef:Bestaat er ook zoiets als theater-drop? Mijn ogen zijn lek...
Been there, done that. :knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Fijn om dat te horen, Mack. Want de mannen - vooral die van de techniek - deden allemaal heel stoer alsof die kinderen "gemaakt waren voor theater, altijd drama". Terwijl ik gewoon lekker meedeed, na de laatste sluiting!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Misschien scheelt het dat ik voor die voorstelling alle geluidseffecten op maat gemaakt had en dat ik net zo precies moest spelen als degene op het toneel. ±120 audio cue's in 45min.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Wij zijn aan het klussen in huis :O En dat is voor mij eigenlijk het eerst dat ik zoiets doe. Het begon simpel met dat we de bank aan de andere kant van de huiskamer wilden zetten en toen wilden we ineens ook de muren verven en geen idee hoe we er bij kwamen, maar toen moest ineens het plafond er ook uit. Daar ergeren we ons ook wel al jaren aan, zo lelijk! Dus nu is het plafond er uit, dat hing aan rails, dus was best wel wat werk. En dan gaan we nu eerst schilderen en een stukje behangen en dan gipsplaten tegen het plafond :O Oh en we hebben ook nieuwe gordijnen besteld!

Spannend en leuk!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Je plafond hing aan rails...? Nog nooit van gehoord.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Systeem plafond
Van voor jouw tijd
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

JJV schreef:Van voor jouw tijd
:schater: :jjv:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie