slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Vanochtend heb ik Zarath weer op de trein naar Schiphol gezet. hij is weer voor een klein weekje naar het buitenland voor werk. Het is wel een record jaar voor zakenreizen dit jaar. Maar nu het weer een beetje minder is, zijn 's avonds wel beide poezen binnen, in plaats van dat Poes 2 liever buiten slaapt. Toch weer extra aanspraak. ;)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Poezenknuffels helpen!

Ik had mijn bruiloftsoverlevingspakket hard nodig gisteren. Damn wat kregen wij slecht te eten. Geen lunch, geen taart, geen hapjes en de crewmaaltijd was om van te huilen. Ik ben bijna langs de Mac gereden op weg terug maar was een beetje misselijk van dat vieze eten. Bruiloft viel ook tegen. Prachtig stel, maar bitchy bruid en super weinig emotie. Jammer, was de laatste voor dit jaar, was leuker geweest met iets mooiers af te sluiten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Oef, dat klinkt als een lange dag. :( Zonde dat het geen betere laatste was. Maar wel yay dat het af is, dan!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

En je had ook al zo'n lekkere nacht ervoor gehad....
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja, dat hielp ook niet echt. Hoewel ik me daar altijd wel overheen kan zetten. Heb er nu meer last van, brakkkk! En vanmorgen ook weer vroeg op, hele dag in de auto.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Als ik ooit ga trouwen neem ik me bij deze voor om de fotograaf (en anderen) goed te eten te geven ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik gok dat er op dit huwelijk al weddenschappen staan over wanneer de scheiding komt :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Da's wel jammer Chell, om zo het seizoen af te sluiten. (Is er een echt trouwseizoen eigenlijk, of loopt dat het hele jaar door?)

Net met rijles mijn eerste stukje snelweg. Ik snap nu waarom iedereen zegt dat er die eerste keren snelweg die instructeur naast je 'harder, harder, harder, harder' roept. Ik reed echt heeeeeel hard! Toch heus wel euh... 90 waar je 130 mag .:oops: Dus toen nog maar verder intrappen en doorschakelen. Ik heb nèt de 120 gehaald volgens mij.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Hahaha, zo herkenbaar! :lol:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Er wordt het hele jaar getrouwd, maar er is wel echt een trouwseizoen. Zo'n beetje mei tot eind september is hoogseizoen, met wat uitlopers naar april en oktober.

En Daantje, zooo herkenbaar van die snelweg! Waarschijnlijk kun je je nu ook niet voorstellen dat er straks een moment komt dat je lekker over een rustige snelweg cruised en ineens bedenkt dat 160 misschien toch niet helemaal de bedoeling is :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Schoonzoonwelp heeft net zijn rijbewijs. Hij mocht in mijn auto rijden, leek me verstandig, goed oefenen en in Amsterdam oefenen en zo. Best eng nog! :shock: Inclusief de auto hier weer in de garage parkeren. :zak: Maar, schadevrij overleefd. :static: :faint:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Fucking hell! Schoonzoonwelp met rijbewijs... :faint:

Vorige week was Oudste 7! :shock:

Net als Jeejtje... 7!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Een schoonwelp met rijbewijs en dan ook nog naar Amsterdam sturen. Held!

Ik kreeg net een gekke error melding dat het forum niet werkte. Schrok me rot.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Awesome! Veel oefenen is echt super belangrijk. Maar kan me voorstellen dat het eng was. Ik snap niet hoe mensen naast mij durfden te zitten in het begin toen ik mijn rijbewijs net had... :shock:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik krijg ook af en toe als ik post of en PB stuur die melding Pien. T forum is een beetje gammel de laatste tijd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie