slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Wat ga je bakken Pien?

Ik heb morgen de self-care gewoon hard in mijn agenda staan. Paar uurtjes Adem Inn en daarna ramen eten (als ik dan toch in de buurt ben).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik vind mn nieuwe avatar zo leuk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Goed zo Daantje!
Ik bak verjaardagstaarten. Morgen feest.

@Eireann, hele leuke avatar!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Pien schreef:Lukt het vakantie album?
Daar ben ik nog wel een week of twee zoet mee ;) Ik ben vooral bang dat het niet past op het maximale aantal pagina's en ik een deel 1 +2 moet gaan maken. Verder lukt het prima, maar is het vooral heel veel werk en puzzelen.

@Daantje: enjoy! Self-care is goed!

Wij zijn vandaag 4 jaar samen en gaan vanavond superdeluxe uit eten. Zinnnnn in! :inluv: :inluv: :inluv:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

chell schreef:Begonnen aan ons vakantiealbum. Wat een klus is dat toch.
ik ben toch weer terecht gekomen bij t Kruidvat
albelli site begon bij foto 2 al moeilijk te doen (en site leek minder mogelijkheden te hebben dan kruidvat).. hema gaf in eerste instantie verkeerde info en reageerde pas 3 dagen later op twitter. twitter geeft overigens best nare ervaringen over hema foto boeken ook. Kruidvat bleek nog actie te hebben van 2e boek korting, dus dat was onverwacht meegenomen.

Had bij t Kruidvat wel ellende met steeds 1 foto. nog steeds geen idee waarom.. maar er is weer leuk boek uit gerold
ook al heb ik er nachtwerk om gemaakt door die foto ellende. (5x moeten uploaden en pas 'pakken' nadat ie een andere foto had aangewezen als niet upload baar .. die laatste dan uiteindelijk maar weggelaten en opgeslagen/verzonden voor er meer foto's zouden verdwijnen)
~\v/~
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik doe vakantieboeken wel bij Albelli,want die hebben de mogelijkheid tot een platliggend boek met dikke pagina's (Kruidvat inmiddels ook, maar ik heb in Albelli nu allemaal eigen indelingen enzo). De software die je op je PC installeert werkt best oké en de kwaliteit vind ik ook acceptabel (als ik alle autocorrectfuncties van Albelli uitzet).

Het is niet zo mooi als de leveranciers die ik gebruik voor trouwalbums, maar goed, dat is een ander verhaal :D
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

;) die van t kruidvat (goedkoopste optie) oogt idd net of er een groot strip album in je kast staat... maar we hebben er 4 inmiddels. dus 4 gelijke heeft ook wel weer zn charme.
~\v/~
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Gefeliciteerd Chell!

Edit. En lief van Chell ook uiteraard
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb de bewuste lief vandaag nog niet eens gezien, want ik was om 6 uur wakker omdat ik moest plassen en hoesten. Ben toen uit bed gebleven zodat lief verder kon slapen en die ligt nu nog steeds te luieren! Tsssk!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Tsssk. Ik zou de zweep pakken
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Aaaah! Nieuwe avatar! Leukerd, maar hij is nieuw! Ik moet weer wennen!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik wil ook een fotoboek maken, maar de enige plek waar al mijn foto's bij elkaar staan is google photo's en dan moet ik wil direct vanuit google photos importeren en niet eerst nog downloaden. En dat kan ik nergens vinden.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Op een computer gaat downloaden uit Google photos wel echt heel snel en makkelijk. Gewoon openen in je browser, foto openen en verder bladeren met pijltjes en met shift+D download je de foto.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat zal eens proberen dan. Met wat mazzel zit de datum in de naam dat ik ze goed kan sorteren
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

De datum zit meestal wel in de naam ja, bij telefoonfoto's. Maar je PC sorteert ze ook gewoon op de datum waarop ze gemaakt zijn. En in Google Photos worden foto's ook per dag weergegeven.
Plaats reactie