slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat kan ik me voorstellen! Duurt lang ook!

Ik wou dat ik al een leaseauto had voordat ik Rozetje had. Lekker tuffen, roadtrips! Maar kind halve dag in de auto is toch niet hetzelfde. Later, als ze groot is :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Sprekende als iemand die het ook niet kwam aanwaaien: lekker eerst spiergeheugen trainen voor je het in de war gaat brengen met links rijden. Niet dat de Britse Eilanden geen live goal moeten zijn, maar ik weet nog de post van Anne dat ze bij terugkomst uit Ierland in NL de verkeerde kant een rotonde op reed en dat was als hartstikke ervaren chauffeur... :shock:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat kan ik me niet eens herinneren... wel op een b-weg zonder strepen en borden (en ander verkeer, dat is meestal wel een goede indicatie) links gereden.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Yay! Lekker weer en wat mensen aan het posten.
Heb er voor mijn gevoel al een hele dag op zitten. Straks zwembadje vullen!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja dat gevoel heb ik ook maar ik moet toch nog echt een paar uur werken. Motivatie waar zijt gij (niet hier...).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Anne Grappig altijd wat je jezelf herinnert en wat een ander zich herinnert. Ik weet nog dat je zei dat de man die van de andere kant kwam waardoor je achteruit terug moest, er super relaxed/begripvol over was vanachter het stuur. :)

En ik bedoelde eerder natuurlijk life goal, niet live goal. Live goal is meer iets van de voetbaluitzendingen (Go Rode Duivels! ;) ).

Wat heb je allemaal gedaan, @Pien? Sterkte, @Voleuse!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

De apen waren voor 6u wakker. Dus tijd nuttig besteed aan boodschappen. En ik probeer mijn verjaardag morgen te negeren. Maar dat gaat niet lukken. Ik vond: 'ik vier mijn verjaardag echt niet want teveel prikkels' best heel duidelijk. Maar ja. Er blijken mensen te bestaan die gewoon zeggen 'ik kom toch want ik vind dat ik dat mag'

Dus ik bedenk nog even hoe ver ik daarin wil gaan.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Anders boek je gewoon een dagje sauna/hotelletje voor jezelf? Leuk dat mensen langs willen komen maar je hoeft niet persé thuis te zijn.
Vind het behoorlijk bot dat mensen je gewoon negeren...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ja maar de kinderen willen wel mama's verjaardag vieren. Dus daarom wil ik niet zelf weggaan. Sauna volgende week :)

Maar omdat ik weet dat er toch mensen komen (ouders/schoonouders etc) denk ik dat ik ze een tijdvak geef. Anders heb ik alsnog de hele dag bezoek
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik zou ze gewoon botweg voor de deur laten staan. Echt als men zo over mijn grenzen heen walst hebben ze gewoon pech.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Nja dan doe je met de kinderen een dagje dierentuin? :P. Of idd wat Daantje zegt, het is jouw frigging verjaardag en je hoeft niemand een tijdvak te geven als je daar geen zin in hebt...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Zo'n held ben ik dus niet. Zeker als het gaat om directe familie.
En dierentuin lukt me echt nog niet... al die mensen....

Ik vind het een lastige dit jaar
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Kan je vriend ze niet bellen en zeggen dat het echt niet schikt en dat jij als jarige het alleen met je gezin wilt vieren?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik vind wat Anne zegt ook een goede tip. Als je familie niet snapt dat jouw emotionele welzijn belangrijker is dan 'hoe het hoort' dan respecteren ze je gewoonweg niet als mens.
kitten schreef:
Mack schreef:Alternatief plan; Brighton onveilig maken/Lilith gaan opzoeken? Ik leer je wel links rijden.
I saw what you did there! :mrgreen:
I see it too. :biggrin: En toch vind ik het best een cool plan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Hee, dan zijn we tegelijk jarig, Pien,
Maar als jij geen bezoek wil, dan vind ik dat wel heel vreemd als mensen die wens, op je verjaardag nota bene, negeren. Ik zou er toch gewoon wel wat van zeggen. Misschien gewoon een app sturen en zeggen dat je het ook vervelend vind, maar dat het nu gewoon niet gaat en dat je je verjaardag over een paar maanden viert en dat ze dan natuurlijk van harte welkom zijn. Niet dat je het dan over een paar maanden per se moet doen, maar dan ben je er voor nu in elk geval even vanaf en dan is het voor hun misschien weer makkelijker te accepteren.
Plaats reactie