slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Het is idd redelijk hit or miss met hoe het er in het echt uitziet. En idd, afneembare dingen zijn ook niet altijd mooi. Denk dat er eigenlijk een gat in de markt geïdentificeerd wordt, hier. :) Maar wel balen dat het nog niet gevuld is...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik zag net iemand in een winterjas met een korte broek en blote benen. Ik ben in de war.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Appje van mijn schoonzus: "Als je er gisteren ineens een beetje raar uit zag, dan komt dat omdat B. je met haar toverstaf in een schildpad heeft veranderd"

B. is mijn nichtje van bijna 5. Ik weet niet helemaal zeker of het op een goede manier is, maar ze denkt in ieder geval wel aan me :D
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

:lol: :inluv: :inluv:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Schildpadden zijn de beste. Is een groot compliment
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

JerryM schreef:Meer laagjes, Daantje.
Ik had het gisteren ook hoor, het was echt fris. En zeker met die koude wind.
Dit was niet 'fris' dit was koude waarvan mijn spieren en gewrichten gewoon pijn van doen, vooral rug/schouders knieën. Dat is buiten het ergst, maar ook binnen heb ik daar last van.

Ik zit op kantoor met 3 lagen kleding -4 als ik mijn BH meetel, met de hoeveelheid schuimrubber daarin hoef ik me niet zorgen te maken dat mijn collega's ooit een priemende tepel te zien krijgen- en een wollen omslagdoek om het enigszins warm te hebben. Terwijl de rest gekleed is in hemdsmouwen of zelfs enkel een t-shirt. Ik heb ondertussen nog steeds zere schouders (en dan niet vanwege mijn houding). Thuis ga ik vaak vroeg naar bed omdat ik onder de dekens het tenminste warm kan hebben.

Het enige dat lijkt te werken om het niet koud te hebben is mijn hartslag flink omhoog krijgen. Zoals op de fiets van en naar het station of een behoorlijk tempo tijdens de lunchwandeling, dat gloeit nog een kwartiertje ofzo na Maar twee keer per uur vier trappen op en af is ook niet echt praktisch.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik heb nog een mooie winterjas hangen die ik vorig jaar bij Paprika gekocht heb. Maar ik vind het nog echt te warm om 'm aan te trekken. Ik heb het gewoon snel warm.

En twee weken zonder een goede telefoon vind ik echt heel kut ja. Vooral die camera. Deze maakt echt slechte foto's en op de selfiecamera zit een kleine barst waardoor je een heel raar soort effect krijgt. Ik moet echt veel productfoto's maken voor op m'n site en insta, dus dan is dit gewoon enorm onhandig. En lelijk. En ik mis m'n telefoon. Deze batterij gaat ook super snel leeg. Vandaag was 'ie in 3 uur al gewoon echt zo leeg dat 'ie uit ging. Echt hoor. Pff.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Dat klinkt wel extreem, wat je verteld. Al bij de dokter geweest? Het klinkt voor mij niet meer als normaal kouwelijk.

@Tessie Dat lijkt me heel vervelend, idd. Dan is het ook echt je gereedschap, bovenop dat je gewoon al gewend en gehecht bent aan je eigen telefoon.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

@Daantje. Is een staande werkplek een optie? Of trappers bij je stoel? En wat Ravelijne zegt. Lijkt me slim
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

@Ravelijne: dokter ben ik een paar maanden terug al geweest. Bloedtestje gedaan: alles normaal, schildklier doet wat 'ie moet doen.
@Pien: dan sta, in plaats van zit, ik te koukleumen
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Maar het is niet opgelost, toch? Er kunnen nog een hoop andere dingen spelen. Ik zou terug naar de dokter en zeggen ‘maar het probleem is nog niet weg’. Als de standaardtestjes niet afwijken krijg je pas een relevante doorverwijzing als je teruggaat. Meestal gaan ze er anders namelijk ook vanuit dat het niet zo erg was. Anders was je wel teruggekomen is de gedachte, en ze willen niet voor niets ‘dure onderzoeken’ voorschrijven. Of heb je zelf een idee waar het verder mee kan samenhangen?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ja maar staande werkplekken hebben volgens mij ook opties met een soort hometrainer. Dat zou kunnen betekenen dat je tijdens je werk niet stil zit en dus jezelf warm kunt houden als bewegen de enige manier is om jezelf warm te houden.

Ben je al wel eens bij een osteopaat geweest? Bedenk ik me net. Die kan misschien helpen
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Daantje hoe is je bloeddruk?
Dus niet de waardes, maar de druk?
Ik heb op dit moment echt een idioot lage bloeddruk en daardoor heb ik het ook koud

Mijn enige manier om warm te worden, is m’n voeten en handen opwarmen. Kan me niet voorstellen om op blote voeten buiten te gaan lopen, dan word ik nooooit meer warm ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Mijn bloeddruk is normaal. Vroeger zat ik altijd zo tegen de bovengrens aan, dat de endocrinoloog al zei dat als het nog iets hoger zou worden ze zou ingrijpen. Tegenwoordig gebruik ik medicatie tegen migraine die ook mijn bloeddruk verlaagd en zit ik op gemiddelde waarden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik moet dingen doen.... maar ik doe geen dingen. De eeuwige struggle.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie