slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Mack schreef:Ik vind een kledingstuk naaien van een patroon x keer moeilijker dan een kastje in elkaar zetten.
Ik kan het tegenwoordig beiden. En naaien..niet onverdienstelijk... Naai nagenoeg alle kleding incl jassen en dergelijke voor mezelf en de kinderen zelf en mag steeds vaker wat op bestelling naaien. Erg leuk om te doen.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik heb van ex wel de basics van naaien bijgebracht gekregen. Het is een vaardigheid als ieder ander, met wat oefening prima te leren, net als electronica in elkaar solderen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

voorwaarde voor dit soort skills aanleren is, vind ik tenminste, dat je t leuk vind om te doen, anders kom je nauwelijks verder dan een spijker in de muur slaan en n recht naadje dicht naaien
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik kan echt niet klussen, zelfs geen gaatje boren. En qua naaien kom ik ook niet verder dan een knoop aanzetten.
Ik fix wel mijn eigen computerproblemen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

phedre schreef:voorwaarde voor dit soort skills aanleren is, vind ik tenminste, dat je t leuk vind om te doen, anders kom je nauwelijks verder dan een spijker in de muur slaan en n recht naadje dicht naaien
Dat is met alles zo. Als er geen motivatie achter zit zal je nooit ver komen met zoiets. Of dat nou naaien, klussen, solderen of autorijden is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Autorijden is leuk :static: Wij zijn vandaag proefritten gaan maken voor een nieuwe. Voelt ook wel weer als een whole new level of adulting :D
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

chell schreef:Autorijden is leuk :static: Wij zijn vandaag proefritten gaan maken voor een nieuwe. Voelt ook wel weer als een whole new level of adulting :D
Gaaf! Op welke is het oog gevallen?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

We hebben vandaag gereden in een Toyota Yaris (we hebben nu een Aygo, dus weer een Toyota lag wel voor de hand) en een Nissan Micra. Het lijkt erop dat we voor de Micra gaan.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

chell schreef:Autorijden is leuk :static: Wij zijn vandaag proefritten gaan maken voor een nieuwe. Voelt ook wel weer als een whole new level of adulting :D
Ja, ja, wrijf het er maar in, nu ik morgen geen rijles heb duurt het een week extra voor de Daantjemobiel er is. Ik ben wel benieuwd wat jullie van de Micra vinden die staat ook op mijn shortlist.

Anyway, qua weekendvulling ben ik een klein stapje verder. Ik ga straks naar een vijftig jaar oude film kijken in het filmhuis. :ugeek:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik ben verliefd op de Micra. Vond hem echt heel fijn rijden. Remco twijfelt een beetje over de stoel, maar is verder ook meer dan van de Micra dan de Yaris. Ik voelde me zelfverzekerder in de Micra dan in de Yaris en hij rijdt leuker. De Yaris is vooral degelijk (en saai). Nadeel van de Micra is wel dat als Remco rijdt dat er niemand meer achter hem kan zitten. Sowieso is de achterbankruimte niet riant. Maar ja, we hebben geen kinderen en die paar keer per jaar dat we 2 extra volwassenen mee moeten nemen rijd ik dan wel.

We hebben ook nog in een Suzuki Swift gezeten. Die vonden we allebei al niks puur met "droog" zitten, dus die hebben we niet gereden. Stond ook niet op onze shortlist, maar de Toyotadealer deed ook Suzuki en gaf het als een optie.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Mag je toch zelf kiezen Daantje?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

De leaseregeling is voor mij beperkt tot een heel kort lijstje omdat ik een juniorfunctie heb.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

dacht ik al. Fijn dat het lessen goed gaat!

Ik zit beneden, kind slaapt, de vaatwasser draait, stofgezogen en gedweilt, administratie gedaan. WIe ben jij en wat heb je met Anne gedaan?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Klinkt alsof je alles onder controle hebt!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

chell schreef:Ik kan echt niet klussen, zelfs geen gaatje boren. En qua naaien kom ik ook niet verder dan een knoop aanzetten.
Ik fix wel mijn eigen computerproblemen.
Ik doe het alledrie niet :schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie