slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ja, ze waren verkocht, of ik ze wilde vast houden, maar niks meer van gehoord natuurlijk. :eerie: Dus nu opnieuw erop gegooid. Vriendenprijsje voor WS'ers! 8-)
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Zou nog wel de typfout uit de advertentie titel halen ;)

Qua kink zou ik inderdaad eerder de fetlife marktplaats doen. Maar zelf weinig ervaring mee
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Had ik ook gezien, maar tnx voor het opmerken. Staat toch slordig. :lol:

Kink spul zou ik inderdaad via FL of WS doen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

eireann schreef:Ja, was zo gepiept, het is het ongemak van bij een vreemde gelijk met de benen wijd. Ze was zo klaar.

Je kan ze bellen om af te melden :)
De herinnering van de oproep lag gisteren op de mat. Vandaag maar even afbellen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik vind marktplaats op FL meestal echt wel goed werken. Als je gewoon duidelijke foto's op je profiel zet, met in de ad linkjes daarheen, komt het meestal wel goed.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

kitten schreef:Ja, ze waren verkocht, of ik ze wilde vast houden, maar niks meer van gehoord natuurlijk. :eerie: Dus nu opnieuw erop gegooid. Vriendenprijsje voor WS'ers! 8-)
Heb je ze nog?
Heb je een linkje evt naar je advertentie?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

tessie schreef:Ik vind marktplaats op FL meestal echt wel goed werken. Als je gewoon duidelijke foto's op je profiel zet, met in de ad linkjes daarheen, komt het meestal wel goed.
Ja, en vooral ook linkjes naar de foto's in de ad! Ik vind niks zo irritant als "fotos staan op me profiel" en dan een profiel met twintigduizend foto's. Jij wil iets verkopen? Doe dan ook wat moeite in je ad. Zodat ik niet eerst tussen de geslachtsdelen hoef te bladeren.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik vind het zo stom dat die fotos op je profiel komen. Maar goed. Eerst maar eens fotos maken
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Wat ga je zoal verkopen? _nieuwsgierig_
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ja, precies wat Crownless zegt. Dan ben ik al afgehaakt hoor. Graag of niet.
En als ik zelf wat verkoop, haal ik die foto's gewoon weer weg als het verkocht is.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Ik zit niet op Fet, maar het nu een indruk dat je daar tussen geslachtsdelen moet bladeren :schater:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Heidi Op sommige profielen wel, ja. :)
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

eireann schreef:Ik vind het zo stom dat die fotos op je profiel komen. Maar goed. Eerst maar eens fotos maken
Als je op FL links plaatst naar foto's dan moeten die foto's idd ook daadwerkelijk op FL staan, anders krijg je geen foto's te zien in je ad of writing. En uiteraard niet op "friends only"... In geval je iets wilt verkopen.
Staan de plaatjes elders, dan krijg je alleen de link(s) te zien, aanklikbaar, naar de plek waar die plaatjes dan staan.

Oh, en die algemene zin van: foto's staan op me profiel geeft eigenlijk al aan hoe weinig moeite iemand ervoor over heeft om het gewenste doel te bereiken. Niet alleen op marktplaats, maar ook om in contact te komen met gelijkgestemden.
Heidi schreef:Ik zit niet op Fet, maar het nu een indruk dat je daar tussen geslachtsdelen moet bladeren :schater:
Nou, sommige fetlifers hebben echt veel plaatjes op hun profiel gezet waarin ze hun "totempaal" laten zien, dan wel grotingangen...
Dat zegt denk ik voldoende over hun IQ en belevingswereld.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Het is ook mijn smaak niet, en er zitten inderdaad onnadenkende en onbeleefde mensen tussen, maar ik denk dat er ook wel ruimte is voor de beleving van exhibitionisten op Fet. Wel fijn als ze dat niet als hun profielfoto zetten die bij elk berichtje en comment erbij staat, dat is wel een beetje in your face. Maar in principe heb ik er geen problemen mee.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ik verveeeeeeeeeeeeeel me.
Da's best lang geleden. Goed teken denk ik.

Maar voor nu stom
Plaats reactie