Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik heb zo'n ding gehad way back. was ook een ding hoor, want met dat klittenband bleef ik O-VE-RAL aan hangen, hij paste niet onder een broek, maar al mijn panties hingen binnen no time in ladders. Wat een gezeik.
MILF 

Deze heeft geen klittenband 
Mijn huidige gipsding overigens wel. Gaat eigenlijk wel prima. Ik heb hele dikke panty's eronder (200 denier). Ze beschadigen wel, van de grofheid van het gips, maar geen ladders.

Mijn huidige gipsding overigens wel. Gaat eigenlijk wel prima. Ik heb hele dikke panty's eronder (200 denier). Ze beschadigen wel, van de grofheid van het gips, maar geen ladders.
Ik duim voor je Chell! Ik pas maar een paar truien over m’n gipsarm...
Hoop dat het ook meevalt als je gips eraf gaat! Heb je ook kriebel onder je gips?
Hoop dat het ook meevalt als je gips eraf gaat! Heb je ook kriebel onder je gips?
Do more of what makes you happy
Mijn gips heeft dus klittenband en daarom mag het om te douchen af (en om even een panty aan te doen). Grote voordeel daarvan is dat mijn huid ook nog wat meer lucht krijgt en ik een bodylotion ofzo kan smeren. Dus weinig jeuk gelukkig!
Ik heb ook maar één toonbare broek (die geen lelijke joggingbroek of pyjamabroek is) die eroverheen kan. Maar gelukkig werken jurkjes dus! Hoewel ik wel zag dat ze beschadigen door het gips
Ik heb ook maar één toonbare broek (die geen lelijke joggingbroek of pyjamabroek is) die eroverheen kan. Maar gelukkig werken jurkjes dus! Hoewel ik wel zag dat ze beschadigen door het gips

Mss een onderjurkje er onder? Of een goedkoop jurkje van de primark ofzo wat onder je normale jurkjes kan?
vergeet ook niet je beddegoed in de gate te houden. Mijn hoeslakens zaten enorme gaten in door het gips.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik slaap met een pyjamabroek aan, want ik schuurde de eerste nacht m'n bovenbeen kapot aan het gips :')
ook met sokken aan? want je hielen zijn t grootste drukpunt, daar ging t bij mij ook juist stuk
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Mijn gips zit niet om mijn voet, loopt van enkel tot heup.
ok:) dat scheelt een stuk dan idd
Helaas, de arts van vandaag wilde toch per se vasthouden aan het zes weken niet buigen beleid. Dat is een beetje achterhaald, omdat verlies van spieren ook zorgt voor risico op herhaling, maar ik heb de pech dat het een uur heeft geduurd voor m'n knieschijf weer op z'n plek stond en dat veroorzaakt extra schade. Ik ben er wel een beetje tegenin gegaan, waardoor ik in ieder geval wel een andere zachte brace mee heb en daarmee mag gaan opbouwen. Beetje eigen regie. Maandag ook vast even afspraak met een fysio gaan regelen.
Balen Chell! Nog langer thuis dus
Oohh balen chell!
Maandag ga ik wel even naar mijn werk. Belangrijke vergadering. Maar inderdaad, ik zit verder nog wel even thuis. Tenminste, als het om werk gaat. Het suffe is dus dat ik prima een paar kilometer kan lopen op een dag, maar zitten het grootste probleem is. Dus was ik van de week naar de persopening van een cocktailbar in Amsterdam en had ik daarna een meeting met de marketingjongen van een chocolademaker. Beetje behelpen in de trein en met zitten in de bar en koffietent, maar het lukt wel voor korte periodes. Morgen een instameet in Rotterdam
Voel me daar dus wel een beetje schuldig over, maar urenlang op een stoel zitten op werk gaat gewoon echt niet.

Voel me daar dus wel een beetje schuldig over, maar urenlang op een stoel zitten op werk gaat gewoon echt niet.