Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

Ons rode, zachte, grote, met kussens bedekte troostbankje is ook meeverhuisd naar deze versie van het forum.

Er staan tissues, er zijn gigantische hoeveelheden chocola, drank, koffie en andere primaire levensbehoeften voorradig én er is altijd plaats voor iedereen.

Kortom, plof maar neer, en doe je verhaal.
MILF :grin_ani:
faery

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door faery »

*gaat dan maar als eerste*

Ik krijg -alweer- een koortslip. Een klein jaar terug via mijn vriend dat gezellige virus in mijn lichaam gekregen, en dit is al mijn 4e... Compeed lipplijster-dingetjes werken vrij goed (het blaasje zit altijd half aan de binnenkant van mijn lip, dus van die zalfjes lijken me minder geschikt), maar die hebben we nu niet in huis.
En ik voel me sowieso een beetje grieperig, beetje hoofdpijn, beetje last van m'n buik, beetje van m'n keel, bluh.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door cinderella »

faery schreef:En ik voel me sowieso een beetje grieperig, beetje hoofdpijn, beetje last van m'n buik, beetje van m'n keel, bluh.
En dat is de reden dat je er nu last van krijgt. Koortslippen komen op als je verminderde weerstand hebt. Veel vrouwen krijgen ze ook regelmatig als ze ongesteld zijn.
Kleine troost: Ik heb het sinds kind ook, en kan me herinneren dat ik ze steeds minder vaak krijg. Ik heb er soms jaren geen last van. Alleen aan het eind van afgelopen schooljaar, net tijdens de periode dat ik én m'n werk moest afronden, én moest solliciteren, én m'n verhuizing moest gaan regelen, kreeg ik er 2 binnen 1 maand. Gewoon te veel stress.
Dus ik weet niet precies wat het bij jou veroorzaakt, maar probeer erachter te komen, zodat je jezelf beter kunt voorbereiden en het misschien kunt voorkomen door je wat te ontzien op die momenten.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door cinderella »

cinderella schreef:
faery schreef:En ik voel me sowieso een beetje grieperig, beetje hoofdpijn, beetje last van m'n buik, beetje van m'n keel, bluh.
En dat is de reden dat je er nu last van krijgt. Koortslippen komen op als je verminderde weerstand hebt. Veel vrouwen krijgen ze ook regelmatig als ze ongesteld zijn.
Kleine troost: Ik heb het sinds kind ook, en kan me herinneren dat ik ze steeds minder vaak krijg. Ik heb er soms jaren geen last van. Alleen aan het eind van afgelopen schooljaar, net tijdens de periode dat ik én m'n werk moest afronden, én moest solliciteren, én m'n verhuizing moest gaan regelen, kreeg ik er 2 binnen 1 maand. Gewoon te veel stress.
Dus ik weet niet precies wat het bij jou veroorzaakt, maar probeer erachter te komen, zodat je jezelf beter kunt voorbereiden en het misschien kunt voorkomen door je wat te ontzien op die momenten.
En nog een dikke knuffel natuurlijk. Ik hoop voor je dat het snel over gaat.
toen doet er nu niet meer toe
faery

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door faery »

De koortslip begon zaterdag, en de lichte griep-verschijnselen komen nu pas opzetten, maar het zal wel samenhangen op de een of andere manier. Verminderde weerstand, maar met name stress (wat weer die verminderde weerstand veroorzaakt), is bij mij meestal de oorzaak, dat had ik al ontdekt. Maar gezien stress iets is waar ik sowieso al veel en snel last van heb, en al veel langer mee worstel, is zo'n extra klacht als een koortslip echt zwaar irritant.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tijgie{K} »

Heb ik met Kluk en andere leuk en lieve mensjes een heel leuk lang weekend gehad in Utrecht voor het Summer Darkness festival, zit ik nu met een dikke voet met ijs op de bank. :icon_confused: :cry: :evil: Het gekke is dat ik eigenlijk geen idee heb, hoe ik nou weer aan die ellende kom. Ik heb een vermoeden, maar ja dat maakt nu toch niet meer uit. In eerste instantie voelde ik gisteren wel een beetje pijn, maar ik heb het hele weekend op kisten gelopen, dus dat ondersteunde de boel wel goed. Nu is een deel van mijn voet dik en kan ik niet eens goed lopen.

Mijn lief noemt dat de wet van het behoud van ellende.

BLUH!

Zooo dat was het weer. :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

ericadventure

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door ericadventure »

yeah heb nog een heleboel knuffelssssssssssssssssssssss voor iedereen die het nodig heeft op het bankje :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

IJsje erbij om op te eten dan maar tijg?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tijgie{K} »

juffie schreef:IJsje erbij om op te eten dan maar tijg?
Oeh dat is geen slecht idee. :icon_biggrin: :mrgreen:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

post namens kitten; ze ligt nu ziekjes in bed.... zo te horen te slapen... hopelijk is ze snel weer beter!!!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
faery

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door faery »

Doe maar beterschap wensen dan, als ze weer wakker is morgenochtend!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

Beterschap voor kitten!!

*Komt met fruitmandje aangelopen*
MILF :grin_ani:
silence

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door silence »

@jongetje, geef kitten een beterschapsknuff van me.

@chippie, als je je gekwetst voelt is dat niet voor niets, ook al is dat van de anderen niet de bedoeling geweest, het is een emotie die jij voelt...knuff

Voor iedereen die een knuff kan gebruiken, laat ik hier een berg knuffels achter.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

jongetje-vd-nacht schreef:post namens kitten; ze ligt nu ziekjes in bed.... zo te horen te slapen... hopelijk is ze snel weer beter!!!
ai ai ai.. juist nu

dit is vast niet goed voor't postcount klassement
(ik lag gister ook even gevloerd.. juffie en eireanne hebben er meteen gebruik van gemaakt..)

wish her luck, rub her back . etc etc
~\v/~
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door pluis »

Ik ben geneigd om alleen posts on de on-topic delen te gaan tellen..

Even vragen of Fro dat kan implementeren..
Plaats reactie