Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Vandaag de uitslag van weer een bloedonderzoek. Huisarts dacht nu aan een maagbacterie en de symptomen leken ook wel overeen te komen. Maar helaas ook nu niks gevonden. En daar zou ik blij om moeten zijn maar dat ben ik niet. Want nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is. En dat is pas echt kut want nu kan ik er ook niets aan doen. Ik voel me machteloos en boos en gefrustreerd. Ondertussen sta ik voor 50% ziek in de systemen. En gelukkig doet mn werkgever nog steeds niet moeilijk en denk oprecht fijn mee naar oplossingen. (Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht). Dinsdag heb ik weer een afspraak met de huisarts hoe nu verder.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

cinderella schreef:En als ie van leer of plastic is? Dan kan er geen licht door.
Dat zou wel kunnen werken... maar dan heb ik een oogkapje op! (En dan verergert het dubbelzien zegt de optometrist, dus lange termijn niet verstandig)

Het is gewoon STOM! *STAMPVOET*

Ik hoop dat ze snel wat vvoor je kunnen doen leonietje :(
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Inderdaad stom Anne. Vooral ook omdat je er niks aan kan veranderen.

Leonietje, hopelijk komen ze er snel achter en voel je je gewoon beter. Dit is echt frustrerend lijkt me.
artemis{R}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door artemis{R} »

Dat is ook niet leuk Anne :(
En lijkt me inderdaad erg frustrerend Leonietje :(
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Wat een rotsituaties voor jullie. Sterkte.
Geniet van de positieve momenten.
artemis{R}

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door artemis{R} »

Het viel inderdaad gelukkig mee. Blijkbaar was het vocht en is het ook al wat geslonken. Tobben blijft wel, want er is weer een plekje zichtbaar waar een plaatje met schroefjes zit. Gelukkig deze week even geen ziekenhuisbezoekjes. 5 keer er heen in 2 weken is wel wat veel...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Heidi »

Wat een spanning ook steeds...
fijn dat het ene meeviel en nu dan weer een volgende om te onderzoeken... sterkte!
Do more of what makes you happy
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Update over mijn gezondheid (maagklachten) is nog steeds stom. Al gaat het wel steeds ietsje beter. Vorige week heb ik een aantal dagen van 10-16 uur kunnen werken en deze tot nu toe al week 2 dagen van 10-18 uur. Maar vanaf vandaag hebben we een aantal dagen speciale acties op mn werk waardoor we het echt mega super druk (en super leuk) hebben en ik wil daarin gewoon mee gaan in de flow. Waardoor ik vandaag dus al over mn eigen grenzen ben gegaan. (Maar ik wilde zo graag!) Mn leidinggevende deed net nog een berichtje dat ie blij was met mn inzet maar dat ik ook op mezelf moet passen. Dus dat ga ik de komende dagen ook maar weer doen. Vanavond dus weer de hele avond last van steken in m'n zij. Over 1,5 week krijg ik een maagonderzoek in het ziekenhuis. Ik vind het doodeng maar ik wil gewoon weten wat het is zodat ik beter kan worden. Ik ben nou al sinds black friday (24 november) aan het kloten. En ik ben er wel klaar mee.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Sterkte Leonietje! Dat maag onderzoek is eng, maar ik snap dat je wil weten wat er is. Het duurt zo lang al.

Hopelijk kun je een beetje op je grenzen letten de komende dagen. Sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Nijntje »

Veel knuffels en sterkte met het onderzoek, hopelijk geeft dat de weg naar de oplossing
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Vervelend leonietje! Sterkte alsvast met het onderzoek.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door phedre »

balen dat ze steeds niks vinden :( van ene kant wel fijn natuurlijk, maar t zou beter zijn als ze een oorzaak van je klachten kunnen vinden. Succes knufff
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Blech. De screen protecter van mijn telefoon is gebarsten (wat yay is, want dus niet mijn scherm zelf, hij heeft zijn werk gedaan), maar ik kan diezelfde bulletproof geweldige screenprotector nergens meer vinden want zo te zien wordt die niet meer gemaakt. Balen, want hij was echt geweldig.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Oh jammer. Ik gebruik best wel vaak een nieuwe screenprotector want ik laat mijn telefoon heel vaak vallen. Ik bestel alleen nooit meer op aliexpress want 1 keer kreeg ik 'm dus niet meer van mn scherm af. Toen moest ik echt naar een paar telefoonwinkels voor iemand het uiteindelijk voor elkaar kreeg. Gedoe!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Dat is balen Ravelijne! Hopelijk een andere minstens zo sterke protector te vinden...
Plaats reactie