Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Nijntje »

:nopompom: De nijn-mobiel moet met pensioen :nopompom:

En ja, dan mag ik een nieuwere auto kopen, met electrische ramen en centrale vergrendeling enzo, maar tis niet de nijn-mobiel :nopompom: toch wel een beetje verdrietig van
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Daar heb je echt lang in gereden!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

@Leonietje,
Hoe gaat het met je?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Lief dat je het vraagt. We zijn weer een paar stappen verder en toch ook weer niet. Ik heb een maagonderzoek gehad. (je weet wel met zo'n slangetje je keel in...) dat was echt best wel naar maar op zich goed te doen. Ik had het me vooraf nog erger voorgesteld dan dat het was. Maar daar kwam helemaal niets uit. Dus huisarts denkt nu aan costovertebraal syndroom. Daarvoor moet je naar de manueel therapeut dus mijn gewone fysio is nu om gezet naar manuele fysio. En dat helpt. Naja niet voor de steken in m'n zij. Maar blijkbaar zat mijn lijf ook van mn nek tot aan mn benen vast met heel veel blokkades. En die is hij nu aan het losmaken en damn dat voelt als een opluchting. Ik had oprecht niet in de gaten dat alles zo vast zat omdat ik eigenlijk altijd wel ergens pijn heb in mn spieren en ik netjes mn oefeningen doe en er (meestal) mee heb leren leven dat het zo is.. Maar door fysio heb ik dus deze week wel weer voor het eerst een hele dag kunnen werken. Ik sta nog steeds voor 50% ziekgemeld en ben dus op werkdagen vrij om naar huis te gaan als ik denk dat ik moet stoppen. En als ik fysiek toch te druk doe gaat het nog steeds mis. Maar er zit momenteel een stijgende lijn in en dat is wel erg fijn! Ik vind de goede balans vinden soms nog wel moeilijk. Blijf ik op een vrije dag thuis om uit te rusten zodat ik fatsoenlijk aan het werk kan. Of ga ik er een keer op uit met het risico dat ik geen volle dag werken kan volhouden. Ik vind werk belangrijk en ik kan er maar zo weinig zijn dus ik neig altijd naar thuisblijven. Maar om je mentaal ook goed te blijven voelen moet je soms ook eens wat leuks doen. Dus de leuke dingen probeer ik ook wel te blijven doen. Maar je energie verdelen en inschatten hoeveel je er van hebt is soms echt lastig.
Dus nu eerst maar met fysio kijken wat er allemaal precies verdwijnt aan klachten en dan kijken of ik terug moet naar de huisarts.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Schiet ineens door mijn hoofd; al wel eens bij een osteopaat geweest?
Die kan ook nog wel eens helpen, mocht dit straks onvoldoende doen.

Gelukkig dat je nu al wel verschil merkt! En balans blijft moeilijk. Tenminste, vind ik...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Fijn dat dit lijkt te helpen leonietje. Het klinkt wel heftig hoor!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door chell »

Vandaag bij het opruimen van de was ben ik gestruikeld en ongelukkig terecht gekomen: knieschijf uit de kom. R. was boodschappen doen en ik had geen telefoon bij de hand dus heb ik een kwartier op de grond liggen wachten. Ambulance gebeld, die hebben onder soortvan narcose m'n knie goed gezet. De hel. Niet dat terugzetten, maar het spul wat ze me gaven. Ik had echt een bad trip, zo eng!

Daarna naar het ziekenhuis, foto's gemaakt en nu in een brace voor - om te beginnen - 2 weken. Kan ook 6 weken worden. En ik ben het nu al zat :p Ik heb al een uur geslapen vannacht... :( Zal wel wennen, maar wat een gedoe! En ik was net een beetje opgeknapt van mijn bloedarmoedegedoe :(
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Auw! Beterschap. Narcosespulletjes kunnen slecht vallen ja, ben je er verder niet ziek van geweest? Hopelijk ben je met 2 weken van de brace af!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door chell »

Het is blijkbaar Ketamine wat zie je geven, dat wordt ook veel gebruikt als recreatieve drugs omdat je er dus zo van kan gaan trippen. Het heeft dan weer niet de naweeën die je van narcose hebt, voor zover ik nu merk
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Man, wat balen! En dat met jullie trap, ook nog. :( Knuffels en beterschap!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Bah, dat ik op tijd weg ga van werk en dat de NS toch nog een uurtje van mijn weekend af snoept is tot daar aan toe. Maar dat ik dan ook nog mijn favoriete handschoenen in de trein laat liggen vind ik gewoon stom. :shutup: :cry:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Awww, balen! Hoop dat ze bij de gevonden voorwerpen terechtkomen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Beterschap chell, ik hoop op een spoedige genezing.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Heidi »

Pols gebroken :(
Iemand tips om met één hand luiers te verschonen en m’n energieke lachebekkie aan te kleden... zucht!
6 weken gips, onhandig!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Oh nee... jee wat onhandig Heidi.
Luiers verschonen met 1 hand. Misschien je onderarm gebruiken om Lachebekkie op haar plek te houden door gipsarm op haar buikje te leggen? Maar misschien is dat te pijnlijk?
Beterschap!
Plaats reactie