Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Godver gloeiende klotezooi!!!

Er zat dus niks in de blaas van het beest! Helemaal voor niks een operatie, helemaal voor niks de 'ik zit in de trein stress', helemaal voor niks geen eten en geen drinken, helemaal voor niks nu pijn en suffigheid. Helemaal voor niks! Ja, ok, we zijn er nu achter dat haar blaas klein is voor een kat, en dat de blaaswand dikker is dan normaal, vermoedelijk door allerlei voorgaande infecties. Maar godverdomme! Ik zag ook op die echo dat er iets in zat. En de assistente van de DA die de echo maakte wilde me de DA niet geven, maar de DA wil wel weer met de DA praten die de operatie heeft verricht en dat allemaal terwijl mijn eigen DA (die overigens naar aanleiding van de echo ook zei dat er geopereerd moest worden) op vakantie is!

Wat een fucking gedoe! Ik wilde gewoon even zelf praten met die echo-da. En ik wil mijn fucking geld terug!

Terwijl ik dit schrijf komt de kleine patiënt de kamer in gewaggeld. Ze wil op het plekje liggen waar ze altijd ligt als ik achter de computer zit. En ze kon niet eens op het bed springen! Damn, ik voel me nu echt zo'n bitch dat ik haar pijn heb laten doen terwijl het niet nodig was. En hoe maak je een kat in vredesnaam duidelijk dat ze niet teveel haar buik mag likken?

Godver klere kutzooi!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door eireann »

wat naar Crownless.... vooral omdat ze nu nog niet weten wat de klachten geeft? Of dat wel?

Vraag me af of dat kan, geld terug bij verkeerde diagnose, maar t lijkt me het proberen waard.

kusje voor het poezebeest
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Nee, ze weten het nog steeds niet. Ik kreeg nu ook voor het eerst te horen dat ze bij zo'n 40% van de gevallen er niet eens achter komen wat blaasontsteking geeft. En dat het ook stress kan zijn. WTF? Stress? Zou ze nu nog steeds stress hebben na al die tijd? En waarom merk ik daar niks van?

En ik zou ook in de stress schieten als ik een maand lang blaasontsteking heb :donder: Over cirkel gesproken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door eireann »

Dat hadden ze ook wel even mogen zeggen voor ze het mes ter hand namen.... stelletje oelewappers
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door cinderella »

Crownless schreef:En hoe maak je een kat in vredesnaam duidelijk dat ze niet teveel haar buik mag likken?
Heeft ze niet zo'n kraagje gekregen?
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Mack »

Zometeen een interview over mijn DJ activiteiten... En nu nog een foto van mezelf zoeken... :smiley_panic:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door puppie »

Mack schreef:Zometeen een interview over mijn DJ activiteiten... En nu nog een foto van mezelf zoeken... :smiley_panic:
Op je hyves heb je wel een leuke toch?! :)
Leuk, een interview! Waar gaan ze het publiceren?
Succes :icon_biggrin:
nimueh

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door nimueh »

Mack schreef:Zometeen een interview over mijn DJ activiteiten... En nu nog een foto van mezelf zoeken... :smiley_panic:
Ben je dan DJ? Lol, wist ik niet... wat moet je in godsnaam zeggen op een interview?

@rownless: das balen ja... en inderdaad: kraagje, anders gaat het ontsteken en dat wil je zeker niet!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

De dierenarts vond een kraagje niet direct nodig, als ze er maar niet abnormaal vaak aan gaat zitten likken. En het lijkt erop dat ze zichzelf gewoon aan het poetsen was, dus niks aan de hand.

De andere poes doet nu wel heel naar tegen zieke poes. Blazen, slaan... Komt vast door de geur van de operatie en komt ook wel weer goed, maar zielig is het wel.

Hoe dan ook, geen geld terug, maar mochten de klachten door blijven zetten, een gratis follow-up echo. Volgens vriendlief kwam dat alleen maar omdat ik meteen gebeld had :static:
Bleek dat DA die echo deed het zelf niet 100% wist. Maar ik kreeg wel de indruk dat ie het op z'n minst 99% zeker wist, en ik zag het ook op de echo, dus vind het nog steeds raar. En die DA blijkt autoriteit te zijn op gebied van echo's in regio Eindhoven. Wist ik veel. Oeps.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door faery »

Yay voor het meteen bellen van Crownless!

Enne, lekker sociaal van Chloe...
nimueh

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door nimueh »

Bwa, een goede dierenarts zou dat sowieso wel gedaan hebben ;) het is als DA ook balen als je voor niets een kat laat opereren.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Las net op i-net dat meerdere katteneigenaren daar last van hebben, dat thuisblijvende poes naar doet tegen operatiepoes. Komt door geur van narcose, katten herkennen elkaar vooral aan geur en nu ruikt Kiara als een vreemde voor Cloë. Tel daarbij dat Kiara nog steeds wobbly is van narcose en wel doet alsof het huis van haar is en je krijgt -schijnbaar- terratoriumgedrag.

Veel om en om aaien is het advies, zodat ze weer elkaars geur krijgen. En apart houden, maar daar is ons huis niet groot genoeg voor :icon_confused:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
nimueh

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door nimueh »

Heb je geen kattenmand (zo'n transportding), waar je haar tijdelijk (mét dekentje voor de geur) in kunt stoppen tot ze minder wobly is?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door kitten »

Ik moet vandaag een stukje training doen tijdens de training train de trainer.

*nerveus is*
nimueh

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door nimueh »

Wauw, dit is echt te moeilijk voor mijn slaperige hersentjes, kitten... maar ik duim voor je!
Plaats reactie