dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Grinnnnn :mrgreen:

Kan er geen touw meer aan vastknopen, maar het is wel grappig, colet! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat kitten televisieschermen in een voetbalstadion moest testen. Een heleboel mensen was opgetrommeld, kitten in haar nette pakje (luipaardprintmantelpakje), microfoon in de hand. En de presentator zei: en dan gaan we nu over naar *echte naam kitten* om ons de tv schermen in alle verschillende hoeken te tonen! En kitten wachten, microfoon in de hand, maar er kwam geen beeld. wat bleek nou, ene Heerscher moest nog een kabeltje aansluiten.... Hij deed dat en met een paar vonken was de boel in de lucht. Jammer alleen dat kittens kapsel inmiddels nogal verwaaid was en ze totaal overwacht vol met haar hoofd in beeld kwam, al stamelend: euh, halloo iedereen...?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

:shock: Waarom droomt iedereen over mij en Heerscher? :clown:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Jullie laten een beaalde indruk bij mensen achter kennelijk :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Bedankt dat je mijn nick goed schreef! En ontopic; ik droom zo vaak over de dames van ws 8-)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
nijntje

Re: dromen over ws topic

Bericht door nijntje »

En waarom lezen wij daar dan nooit wat over? Ik kan mij m'n dromen de laatste tijd niet herinneren, maar als ik er weer eens eentje weet zal ik hem opschrijven voor jullie!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droom ook heel vaak over wssers. En iedereen spreekt ze dan ook aan met hun nick, zo heten ze gewoon :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
cmeermin

Re: dromen over ws topic

Bericht door cmeermin »

Ik droomde vannacht over een penis zo groot als een komkommer, met een zwart condoom er om heen.
Maar welke ws'er daar nou bij hoort weet ik echt niet. :mrgreen:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

:schater:

Ik zeg, laat de kerels maar komen claimen! :food:
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Re: dromen over ws topic

Bericht door lotus {P} »

ik droomde laatst over Crownless en Bryan maar hoe het nou precies ging weet ik niet meer. Maar meerdere ws-ers zijn wel in mijn dromen verschenen
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door Peter^ »

Ik droomde vannacht dat juffie aan het bevallen was.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

En??? Hoe ging het? Wat werd het? Vertellll! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Volgens mij beviel het wel #flauwgrapje
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Wauw. Ik heb gedroomd dat ik boos was op Heerscher. Zo. Ontzettend. Boos! :shock:

De moeder van mijn ex (oma vd welpjes) had de welpjes een foto album laten zien van hun tante d'r eerdere huwelijk. Ik herkende het koppel meteen. En ik was zó boos op Heerscher, dat hij nooit gezegd had dat chell getrouwd was geweest met de zus van mijn ex!! Want hij moest dat geweten hebben!

:schater:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Ik droomde vannacht dat Guilty een demonstratie bondage en suspension hier midden op het Dorpsplein hield, tijdens een dorpsfeest. Hij vroeg mij ook wat dingen en de mensen hier uit het dorp vroegen mij ook ineens geinteresseerd allerlei dingen, net alsof ik er verstand van had omdat ik wist wat een shibari-ring was. :lol: Ik zag nog wel op tijd dat 1 suspensionpunt niet echt deugde, het was te los.

Op die markt waren natuurlijk ook een heleboel WS-sers die allemaal hier bij ons bleven slapen en kamperen in de tuin. Reuze gezellig. En het was erg spannend, want kitten deed een zwangerschapstest, live thuis, maar ze had een soort liveverbinding met een youtube achtig scherm weten op te zetten waardoor wij op het forum konden meekijken wat de uitslag was. Zeg maar beeldtelefoon.
Iedereen zat zo'n beetje ín zijn of haar scherm, maar die stomme test... Hij piepte dat ie klaar was, maar toen had ie de test niet gedaan. Dus moest het opnieuw. Uiteindelijk bleek ze zwanger te zijn!

Daarna droomde ik ineens nog weer over dat ik was zwemmen met o.a. kitten, Crownless, rubyvita en mijn allereerste vriendje van vroeger (toen ik 14 was) was daar ook. Wat die daar nou ineens deed? Geen idee. Maar ik heb wel met hem gezoend. :clown:
MILF :grin_ani:
Plaats reactie