dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Hahaha, geweldig! :schater:

Jeejtje houdt de gemoederen wel bezig zo! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Sabrina »

*sluit aan in de rij*
Ik droomde dat juffie en Jerry hier waren en een rondje reden op onze motor (like whut?) en juffie toen moest bevallen door de vibraties van de motor... Toen hebben we de woonkamer leeggemaakt en een kinderbadje neergezet, en die gevuld met warm water en toen ging ze daarin bevallen :lol:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door Peter^ »

We hebben de afgelopen dagen mensen zien lopen, waarvan we dachten dat het ws'ers waren: Sandra, eireann, Romanticide, Colet, Sabrina.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Ik was in Utrecht zaterdag, bij laced up :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Sabrina »

Peter^ }ml{ schreef:We hebben de afgelopen dagen mensen zien lopen, waarvan we dachten dat het ws'ers waren: Sandra, eireann, Romanticide, Colet, Sabrina.
Waar hebben jullie ons gezien dan? We zijn al een paar dagen niet meer samen het huis uit geweest, dus ons zien lopen zou wel knap zijn! :mrgreen:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Re: dromen over ws topic

Bericht door lotus {P} »

Sabrina zagen we in Hoog Catherijne, Romanticide en Sandra (niet samen) bij We will rock you en Colet en eireann moet Peter maar zeggen want dat heb ik gemist.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Sabrina »

lotus {P} schreef:Sabrina zagen we in Hoog Catherijne, Romanticide en Sandra (niet samen) bij We will rock you en Colet en eireann moet Peter maar zeggen want dat heb ik gemist.
Ik was wel op Hoog Catharijne, dat zou kunnen, maar Romanticide is niet bij de musical geweest hoor :P.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
iezje

Re: dromen over ws topic

Bericht door iezje »

ik droomde vannacht dat een enorme groep ws'ers mijn apartementje uit t huis haalden en het ergens neerzetten waar ik geen last heb van mijn huisbaas.. daarna werd mijn huisje ook nog eens extreem geisoleerd en beveiligd.. en was er heel veel chocolade en een feestje met nog meer choco... En best een bende ..
wel erg leuk

oja en juffie, Jerry en Jeetje waren er met spandoek :) om iedereen aan te moedigen..

(maar even serieus.. mijn huisbaas is echt knettergek)
Olleke

Re: dromen over ws topic

Bericht door Olleke »

Lol, Wever heeft deze nacht ook gedroomd over WS-ers maar dat is het enige wat ik me er nog van herinner. Ik sliep nog half toen hij de droombeelden prijs gaf en weet er spijtig genoeg niks meer van :smiley_panic: :clown:

Dus.... ask Wever indien interesse :mrgreen:
nijntje

Re: dromen over ws topic

Bericht door nijntje »

Wever?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

LOL :) :schater:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Sorry Marijke, maar ik heb wel hardop zitten lachen. :lol:

Enne... :aai: Ik zal je binnenkort in geuren en kleuren vertellen hoe de bevalling echt was, goed? :clown:

Trouwens! Wat ben ik en de zwangerschap veel het onderwerp van de dromen de laatste tijd! Loveyaall! Meelevers! :kiss:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Bijna elke nacht droomt er wel iemand over je, juffie! Je zou er bijna arrogant van worden ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

Oh, ik droomde van de week ook over WS! Ruby-Vita ging een of ander cursus-achtig ding doen wat ik ook wilde doen, dus toen vroeg ik haar hoe het allemaal bevallen was, enzo. De laatste twee weken van het programma waren anders dan de eerste maand, weet ik nog. :confused:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Ik heb vannacht over WS-ers gedroomd! En ik kan me nog herinneren dat ik dacht 'die moet ik onthouden voor het topic, want het was zo een leuke droom' Maar sochtends wist ik het niet meer.

We hadden het wel heel gezellig, ik weet alleen niet meer met wie en waarom...
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie