dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat we met een groep wssers terug liepen van Next naar Guilty en pluus huis. Guilty had een of andere nare zweep en sloeg mij zeg maar vooruit als een soort slavendrijver :P. Ik was naakt en gilde heel hard 'auuuuwauwauw!!' bij elke slag. Het was klaarlichte dag en in een woonwijk. Opeens vroeg anne aan Smorph: Hee Smooooorph, is het wel lief voor de mensen die hier wonen als we zoveel geluid maken? Smorph mompelde iets geruststellends terug maar opeens dacht ik: Help! Wat doe ik hier! Iedereen kan me zien, ze moeten wel denken dat ik gek ben!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Re: dromen over ws topic

Bericht door Gilraen^ »

@ Voleuse: wisselen van dromen? Mijn zijn of duf of nachtmerries. Jouwe zijn hilarisch! :)
cmeermin

Re: dromen over ws topic

Bericht door cmeermin »

Ik droomde vannacht over een padvinderkamp. En mij was verteld dat er ook WS'ers zouden zijn. Dus ik zoeken en zoeken naar WS'ers met een padvinderpak aan...nergens te vinden :|
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Ik heb afgelopen week gedroomd dat er een WS meeting was -ergens midden in een binnenstad die iets het midden had tussen Utrecht en Den Bosch- maar de meeting kon maar niet beginnen omdat Willem Alexander en Maxima nog moesten komen. En toen er eindelijk een paarse verlengde hummer de straat in kwam rijden dacht ik dat het feestje ein-de-lijk kon beginnen maar toen riep er iemand dat Willem Alexander nooit in een paarse Hummer zal rijden en dat ze het dus niet waren. Dus moesten we nog langer wachten tot er een nog langere stredged witte Hummer na een paar keer steken om de bocht kwam rijden. Maar toen kon het feestje nog steeds niet beginnen want het parkeerplekje voor verlengde limo's was al bezet door die eikel in zijn paarse auto.
Uiteindelijk waren een paar WSers het helemaal beu om nog langer te wachten en ze hebben de auto doormidden gezaagd waardoor deze in een normaal plekje paste en feest dus kon beginnen.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Rare Heerscher :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: dromen over ws topic

Bericht door juffie »

Grinnnnn :schater:

En was het feestje wel leuk uiteindelijk? En wie waren die doortaste...euh...doorzagende WS-sers?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

toen had ik al zo lang staan wachten tot het feest begon dat ik wakker werd...en ik heb geen flauw idee wie de heren zaagmans' waren.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Rauw Beestje

Re: dromen over ws topic

Bericht door Rauw Beestje »

Lol :mrgreen: dromen kunnen soms zo raar zijn...

Vanochtend onder de douche herrinerde ik me ineens een vaag van de droom die ik vannacht had.

Er lag een hoopje wit poeder op een goud kleurig karton (zoiets wat je onder een taart kunt aantreffen). iezje ging mij uitleggen waarom dat heus geen coke was, waarom ik verontwaardig reageerde, ja, maar, dat zie ik toch ook wel!? Natuurlijk is dat geen coke! Het glinsterd toch ook niet? Het is gewoon bloem, of poedersuiker.

Nou heb ik geen flauw idee of coke nou wel of niet moet glinsteren, maar in mijn droom wist ik het wel.
iezje

Re: dromen over ws topic

Bericht door iezje »

@ laura... die is leuk
Rauw Beestje

Re: dromen over ws topic

Bericht door Rauw Beestje »

Ik vond em ook grappig en vaag, maruh, nou moet je me toch even uitleggen of coke nou wel of niet moet glinsteren :P (want in m'n droom wist ik het wel, maar nu niet)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

LOL! Nee, coke glinstert niet. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: dromen over ws topic

Bericht door Crownless »

Nee, dat is bruin en bubbelt! :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Hoe weten jullie dat zo goed? :P

Ik droomde trouwens dat kitten werkte voor het nazi-regime en ineens was gaan kettingroken. Ik nam de sigaret die ze me aanbood dus maar aan...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

:shock:

Ik bedoel...

8-)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Want het nazi-regime was Pro-ketting roken? :) lol!

Ik ben de mijne nu aan het optypen.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie