reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door phedre »

ik krijg er ook steeds meer van rond de 20-25 achter me aan, en dan niet alleen voor de sex, ze willen de leegte in mijn leven invullen en mijn partner zijn. Als ik dan zeg dat ze jonger zijn dan mn kids en dat ik niet opnieuw aan kinderen ga beginnen, gaan ze me proberen te overtuigen dat ze wel heel volwassen zijn voor hun leeftijd. Nee dank je, ben blij dat mijn kids de deur uit zijn, dan ga ik geen nieuwe binnenhalen hoor!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Ravelijne »

Kreeg zonet deze. Ligt het aan mij, of is het gewoon niet te snappen...?

Hi! How are you? One thing let me curious! If the nature express your beauty or vice versa. It seems that your soul draws yourself like you want, it seems that the sunlight never touch you like a full moon in a clear night, what are you looking for? Bisexual women are hot?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Daantje »

Het leest als hipsterpoezië.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door JJV »

Net als ik dacht een bekend corset over cupid langs te zien komen.....

( en nee. Ik heb t verlichtte dicht werk niet verstuurd )
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door eireann »

Ik heb deze zondagochtend 3 okcupid berichten van mannen die in hun profiel duidelijk hun geloof noemen en die een goed gesprek over het leven aan willen gaan.... Zijn jehova's tegenwoordig te lui om aan te bellen?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door Crownless »

:schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door Ravelijne »

*proest!*
dbj

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door dbj »

eireann schreef:Zijn jehova's tegenwoordig te lui om aan te bellen?
Nee, ze zijn kennelijk met de tijd meegegaan....
Zitten ze nu ook op Facebook?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door Ravelijne »

Iewwww! Net iemand op OkCupid die op zich niet hele vreemde of gekke dingen zei, maar waarvan ik toch de deur op het nachtslot wil draaien. Zo iemand die meteen denkt je hele psychologie te kunnen doorgronden (en nog beter dan jijzelf ook) op basis van een profiel op een site. Jakkes.
dom

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door dom »

Showboat afgelopen zondag was geil..samen met subsero naar de showboat en het was een geil success. ..Dank sub sero! !
Oppergodin_Hera

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik zocht gisteren dit topic, maar kon het ff niet vinden.
Iemand zou een locatie en tijdstip mailen voor een koffiedate. Toen stuurde hij dit: (benieuwd of iemand het woord koffie vind.... :koffie: )

Ik bel aan, je doet open. Je hebt een sexy kort rokje aan, kousjes, pumps met hakken, en een sexy openstaand decolletee zonder bh met doorschijnende blouse. Na bewonderende blikken begroet ik je. En zeg ik tegen je hoe opwindend en sensueel (geil?)ik je vind. Dit terwijl ik naar binnen stap en je tegen me aantrek. Langzaam aan duw ik je naar achteren en druk ik je tegen de muur met mijn hele lichaam zonder mijn handen te gebruiken. Met mijn hele lijf hou ik je tegen en ik zet mijn handen aan weerszijden van je hoofd. Ondertussen fluister ik zachtjes in je oor hoe mooi en geil ik je vind.


Dan ga ik met mijn neus naar je oor, snuif ik je luchtje op en ruik ik aan je haar.

Langzaam glij ik met mijn wang langs jouw wang, over je lippen, terwijl ik je vluchtig maar intens zoen, daarna met mijn lippen helemaal naar je andere oor. Dit doe zonder je echt aan te raken.

Ik zak naar je hals en ga weer terug naar de andere kant van je gezicht. Op dezelfde plagende manier.



Dan breng ik mijn handen in het spel. Ik leg eerst mijn ene hand op je schouder en glij tergend langzaam over je arm naar beneden en weer omhoog dan glij ik door langs je borst, knijp even in je tepel die al hard en gezwollen is, naar je middel en bovenbeen, langs je lekkere bilen, en naar voren (onder je rokje) omhoog naar je kruis. Ik voel dat je al nat bent en je clit gezwollen. Na een kleine aanraking glij ik weer terug naar je schouder en doe ik hetzelfde met mijn andere hand over je andere arm en weer je billen, ik knijp zachtjes in je kont en trek je tegen me heupen aan. Ik leg mijn andere hand ook op je kont en ik trek je nog dichter tegen me aan, zodat je wel moet voelen hoe hard ik eigenlijk al ben.



Ik til je iets omhoog, zo hoog ik kan, ondertussen zit je nog steeds klem tussen mij en de muur en je geeft een kleine maar oh zo geile kreun. Je slaat je benen om me heen en ik pak je polsen. Deze neem ik mee omhoog en hou ze ook tegen de muur geklemd. Ik zoen alle plekjes waar ik bij kan. Ik kus je op je mond en duw mijn tong tussen je lippen. Alhoewel dat niet veel moeite kost, want je doet gewillig en gretig je mond open. Ik duw mijn kruis stevig tegen jouw kruis aan om je te laten voelen dat ik meer wil dan alleen zoenen.



Ik laat je zakken en staand tegen de muur, ik op mijn knieën voor je, lik ik je kale kutje. Oh wat proef je lekker, ik proef en voel je vocht....zoooo geil. Langzaam duw ik je richting bed (of massagetafel). Dan kleed ik je langzaam en zoenend uit, je volgt mijn voorbeeld en kleed mij uit. Ik duw je op bed. Ik streel je hele lichaam met mijn warme handen en vingers. Ik sla geen plekje over. Dan pak ik het flesje olie en ga je heerlijk intens masseren. Als bewaker van je grenzen weet ik nog niet hoever ik kan gaan. Ik masseer je eerst zacht en op sommige plekken wat harder. Ik masseer en kneed je billen (je ligt eerst op je buik).

Plagend schuif ik af en toe mijn hand en vingers tussen je benen door. Voor een kleine aanraking van je natte lippen en clitje, waarop je weer kreunend en kronkelend reageert.

Ik masseer je hele rug plagerig en zacht, af en toe kriebel ik je bovenrug. Je kreunt zachtjes.

Na je benen en voeten vraag ik je om te draaien. Intussen kus ik je teder.



Dan ga ik je buik masseren, tactvol ga ik eerst om je borsten heen, ik zie wel hoe je tepels reageren, ik masseer langs je lipjes en clitje plagend en (te) kort. Dan masseer ik je borsten en weer je buik en weer plagend verder.

Ik masseer je benen en weer terug. Ik duw je benen licht uit elkaar en plaag je nog meer overal waar jij wilt. Je duwt je billen omhoog en wilt meer, maar ik fluister dat je geduld moet hebben. Ik geef je weer een lekkere tongzoen.

Steeds verder plaag ik je en duw af en toe een vinger in je al natte smachtende en verlangend kutje. Zachtjes erin en eruit. Ik voer het tempo een beetje op en steek dan af en toe plagend mijn tong over je clitje en natte lipjes en er tussen.



Aangezien ik binnen reikafstand van je hand bent, heb je mij ondertussen ook al over mijn billen gestreeld, mijn benen en rug. Dan pak je mijn lul zachtjes beet, voelt hoe hard ik al ben en trek je heel zachtjes op en neer.



Dan draaien we de rollen om en ga ik liggen op mijn buik en pak jij het flesje olie.

Je gaat mijn hele rug, kont, benen en voeten zachtjes en stevig masseren. Ook jij plaagt me tussen mijn benen. Je gaat half over me heen liggen en masseert me met je borsten.



Ik laat me omdraaien en je masseert mijn borstkas, buik, benen en gaat plagend om mijn lul heen. Over mijn benen, voeten en weer terug naar boven. Je pakt mijn lul plagend beet en trek zachtjes. Gaat dan met je hand over mijn eikel heen en plaagt me bij "het gaatje" met je tong zachtjes afdalend langs mijn kloppende paal naar mijn ballen. Af en toe geef je me een tongzoen.

En dan laat je je tong over mijn eikel glijden en bewerkt me volledig en neemt me in je mond, diep en zuigt zachtjes.



Ik vind de massage nu welletjes en duw je achterover, kruip met mijn hoofd tussen je benen en lik je lang, intens en geil. Tevens plaag ik je weer met mijn vingers. Ik kom omhoog en glij met mijn gladde lijf over jouw lijf heen. Ik zoen je, je proeft je eigen geiligheid. En voelt uiteindelijk hoe ik mijn harde kloppende lul in je natte gulizige kut laat glijden. Zachtjes neuk ik je. Dan stoot ik één keer hard en diep dan weer plagend en zachtjes eruit en erin. Ik pak ondertussen je beide polsen en hou ze naast je hoofd vast.



Ik ‘gooi’ je om in bed en neem je doggy stijl. Ik blijf zachtjes neuken om soms plagerig hard te stoten.

Dan ‘gooi’ ik je weer in een andere houding en neuk ik je weer zachtjes en hard.

Zo gaan we lekker door en af te toe afwisselend met standje 69.



Als ik je neuk kus ik je, je geeft je helemaal over, laat je je helemaal gaan. Ik neuk zachtjes en plagerig dan weer hard en diep, dan kom je met een gilletje klaar, toch hou ik niet op met neuken.

Ik voer het tempo op totdat ik zelf ook klaar kom. Ik spuit mijn hete geil diep in je verlangende kut. Terwijl ik je volspuit, kom je zelf nog een keer heftig klaar. Je ligt te rillen en trillen van genot en je voelt me in je spuiten. Ik blijf nog doorstoten tot ik echt niet meer kan. Dan laat ik me over je heen vallen en zoen ik je teder en neem je in mijn armen. Plagerig maak ik neuk bewegingen. Je wilt meer, je wilt me nog een keer voelen spuiten.

Mijn lul blijft lekker in je zitten en ik zoen je, ondertussen hou ik je stevig geklemd met mijn armen onder je heen.



Zo blijven we lekker een tijdje liggen tot ik mijn lul weer wat harder voel worden en we gaan nog een tijdje door tot we allebei echt niet meer kunnen. Dan blijven we lekker knuffelend en zoenend tegen elkaar aan liggen.



Vind je dit iets .............?

Voel je overigens vrij aan te vullen of te veranderen.... of verder te gaan...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door kitten »

Ik zie nergens een lekker bakkie. Wel een goeie bak!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door JerryM »

Hij is vast al 3x klaargekomen tijdens het schrijven van deze fantasie..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door phedre »

ik wil t wel zien als zo'n ventje jou optilt tegen de muur en je in bed zomaar ff omgooit:),

maar vreselijk, wat n aanfluiting!!!!

volgens mij kan ie t bakkie koffie wel vergeten
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Oppergodin_Hera

Re: reacties op contactadvertenties e.d.

Bericht door Oppergodin_Hera »

Dat weet ik wel zeker phedre. Hij was wat gepikeerd. Maarja met zijn 50 jaar lag hij eigenlijk toch al boven mijn leeftijdsgrens (ieder zijn keuze, maar ik ben niet zo van grijs borsthaar enzo)
Plaats reactie