de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: de oneindige vraag

Bericht door thaliya »

Volgens mijn babyalbum was dat naar Texel. Mijn eerste waar ik ook herinneringen aan heb was kamperen op Duinrell.

Hoe oud was je toen je voor het eerst vloog?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: de oneindige vraag

Bericht door Voleuse »

Mijn allereerste vakantie herinner ik me niet eens want toen was ik net een jaar oud. Maar mijn eerste zelfstandige vakanties waren allemaal gewoon met de tent in Nederland kamperen. Met als bijzonder hoogtepunt Stampersgat (nee echt dat was leuk :P)

Wat was jouw slechtste vakantie en waarom?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: de oneindige vraag

Bericht door Mack »

Een tournee/vakantietrip door Duitsland als (onbetaalde) geluidstechnicus met een nieuw, pretentieus bandje (waar ik daarna niets meer van gehoord heb) in de herfst van '89.
Wel coole dingen meegemaakt zoals op de Berlijnse muur gestaan 2 dagen voordat 'ie open ging. Maar onderweg verziekte de sfeer onderling meer en meer (iets met véél te grote verwachtingen), todat iedereen elkaar nog net niet aanviel.

Iemand anders een persoonlijke anecdote bij een historische gebeurtenis?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: de oneindige vraag

Bericht door Ravelijne »

Een paar Amerikaanse presidentsverkiezingen geleden was ik een tijdje zo out of touch met het nieuws, dat ik niet wist wanneer het nou precies was. Tot ik op een dag ineens merkte dat echt IEDEREEN op station Amstel super relaxed was: mensen waren tegelijk minder gesloten en lieten andere mensen juist meer met rust en zoveel mensen aan het glimlachen! Toen ik thuis kwam keek ik toch eens online of ik iets gemist had, en jawel, de uitslag was net bekend geworden: Obama was president. :)

Wat is de leukste kink workshop die je de laatste tijd gevolgd heb (zeg afgelopen twee jaar) en wat was er zo tof aan?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: de oneindige vraag

Bericht door Voleuse »

Stom antwoord misschien maar het was denk ik de beginnersworkshop japanse bondage die mijn vriend en ik samen hebben gegeven. I mean, mijn lief in een soort leraar-rol... ik krijg het er wel warm van :P (Want hij weet zo veeeel, en hij kan zo goed knopeeeen, en hij is zo sexyyyy, en blablabla :inluv:)


Wat zou je op kink-gebied nog wel eens willen leren?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: de oneindige vraag

Bericht door Mack »

Gedachten lezen. ;) Serieus, het D zijn zou mij zoveel af gaan als ik gedachtes bij mijn (speel)partner zou kunnen lezen ...
Maar ja, ik zal mij moeten redden met zoiets triviaals als goed communiceren ofzo. :nopompom:

Maar ik laat de vraag even staan: Wat zou je op kink-gebied nog wel eens willen leren (realistisch)?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: de oneindige vraag

Bericht door Heidi »

Voleuse schreef:Wat zou je op kink-gebied nog wel eens willen leren?
Zonder touwen, kettingen, tape etc (kortom zonder gebonden te zijn) toch volledig gehoorzamen. Dus ook leren om reflexen te beheersen ;)

Deze vraag is vast al eerder voorbij gekomen:
Wat is je favoriete kink 'gereedschap' om te gebruiken of te ondergaan?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: de oneindige vraag

Bericht door Pien »

Die wisselt hahaha.
Ik denk dat het toch een riem blijft.

Boeien of touw?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: de oneindige vraag

Bericht door Ravelijne »

Beide! (Al dan niet tegelijk.)

Seks of pijn?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: de oneindige vraag

Bericht door Voleuse »

Beide! (Al dan niet tegelijk.) ;)

Zijn er kink/seksuele dingen die je individueel van elkaar leuk vindt, maar tegelijkertijd niet?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: de oneindige vraag

Bericht door tessie »

Daar kwam ik toevallig gisteren achter: blinddoek en angst. Los van elkaar helemaal de bom, maar gecombineerd too much en echt niet leuk.

Wat was je meest memorabele BDSM spel ooit?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: de oneindige vraag

Bericht door kitten »

Poeh! Moeilijke vraag, ik heb er best veel. Ik denk de keer dat ik een weekendje met (toen nog) jongetje had in een huisje en ik hem anaal ontmaagd heb. :biggrin: Dat was echt wel een ontzettend gaaf weekend. :inluv:

Als je buitenshuis speelt, waar ga je dan het liefst heen?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: de oneindige vraag

Bericht door Pien »

:oops: Terug naar huis...
Dat durf ik echt niet.
Nou oké dan. Iets met privacy zonder overig publiek.

Waar heb je jezelf het meest mee verbaasd in een spel?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: de oneindige vraag

Bericht door thaliya »

Hoe ongelofelijk kwaad ik kan worden, echt een woede oergevoel. Ik ben meestal behoorlijk lief en ga meestal instinctief in de freeze mode, maar blijkbaar heb ik ook nog een fight kant.

Wat vond je van je eerste keer irl andere kinksters ontmoeten?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: de oneindige vraag

Bericht door tessie »

De eerste kinkster die ik ontmoette was ook gelijk mijn eerste D, waar ik later ook nog mee ben gaan samen wonen. Ik was zo onder de indruk van SM, dat ik het verwarde voor verliefdheid op hem. Ik vond het dood eng en super indrukwekkend die eerste keer, en toen hij me ook nog zijn zweep liet zien (hij had één paardrijzweepje), viel ik echt bijna flauw.
Een paar maanden daarna, ontmoetten we samen nog 2 andere kinksters, dat waren vrienden van hem. We gingen naar een toneelstuk waar één van hen in speelde. En het hele toneelstuk zat ik maar naar haar te staren en dacht ik: wowwww, dus zo ziet een kinkster er uit, ze lijkt zo gewoon! Het was echt een toffe ervaring om te zien dat er meer normale mensen waren zoals ik/wij.

Had je vroeger, voor je een andere kinkster ontmoette, een bepaald beeld in je hoofd van hoe zo iemand zou zijn, qua uiterlijk en gedrag?
Plaats reactie