steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

zet haar mp3 speler aan.. Met zoveel punk en andere herrie wil heerscher wel de bunker verlaten.. Mijn bunker mijn muziek... mijn feestje
Rauw Beestje

Re: steel de bunker

Bericht door Rauw Beestje »

Oh, gezellig! Ik stuiter de bunker in en begin een (eh, ja met z'n tweeen) moshpit! Het is even onze bunker, maar op een gegeven moment heeft iezje zoveel blauwe plekken en is de dropwodka op, dus besluit ze de bunker maar te verlaten.
Mijn bunker met punk muziek!
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

verdorie...
in dat geval laat ik eerst mijn blauwe plekken wegtrekken. Gaat redelijk snel gelukkig.
Dan zet ik buiten tangomuziek op. Laura is zo verzot op kijken naar Mack als hij Tango danst dat ze nieuwsgierig naar buiten kijkt of hij misschien danst. Helaas niet maar daar is iemand van de dierentuin. Die heeft een schepnet bij zich. Hij had namelijk gehoord dat er een heel zeldzaam beestje in de bunker zit. Namelijk een kamerolifantje.. Ongeveer tussen de 150 en 160 cm lang met heel lang haar en een bril. Dat is dusdanig zeldzaam dat eentje in het wild niet lang zal overleven. Hij schept Laura uit de bunker en voert haar af naar de dierentuin in de buurt alwaar er uitgebreid gedragsonderzoek zal plaatsvinden.

Ondertussen heb ik mijn punkerige muziekjes weer opgezet en loop de bunker in..
zo mijn bunker zonder kamerolifantjes en met mijn punkerige muziekjes
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Het duurt niet lang voor de batterij van Iezjes mp3 speler leeg is. Helaas is ze haar lader vergeten! Buiten in het gras ziet ze precies het goeie model lader verleidelijk liggen te glanzen in de zon. Ze stapt er op af...

...en wordt ondersteboven de lucht in geslingerd aan één enkel, in zo'n lasso-val met een dubbelgebogen boomtop die nu weer rechtop staat. Zo bungelt ze een paar meter boven de grond.

Ik sla ondertussen met een tevreden zucht de deur achter me dicht. Mijn bunker. ;)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: steel de bunker

Bericht door Crownless »

Ravelijne zit tevreden in haar bunker. Dan gaat de bunker intercom. Een ijzige zware stem spreekt: "Ik ben de man met bloed aan de handen. Ik ben tien straten van de bunker vandaan en ik kom naar u toe.". Een rilling trekt over Ravelijnes rug. Hoe kan de intercom nu ineens spreken? Ze kijkt uit het luikje van de deur. Er staat niemand. Alleen iezje bungelt nog ondersteboven in de boom.
Net wanneer Ravelijne weer is gaan zitten, kraakt de intercom: "Ik ben de man met bloed aan de handen. Ik ben acht straten hiervandaan en ik kom naar u toe.". Ze springt nog net niet op. Ach, denkt ze bij zichzelf, ik ben veilig in de bunker. Wie kan hier nou zomaar inkomen? Ik heb de deur achter me dicht getrokken. Dan kraakt de intercom weer. "Ik ben de man met bloed aan de handen. Ik ben vijf straten van u vandaan en ik zal niet rusten tot ik bij u ben. Ik zal niet rusten tot mijn handen.". dan volgt een schrel gepiep. Ravelijne drukt haar handen tegen haar oren en gilt. Dan is het weer stil. Op Ravelijnes onrustige ademhaling na. Het is zo ontzettend niet relaxed nu, in haar eentje in een grote enge bunker. Wat als deze man een andere ingang weet? dan zit ze hier, opgesloten met hem! En die stem. Zo kil, zo vastberaden.... Ze springt deze keer wel op als de intercom spreekt: "Ik ben de man met bloed aan de handen. Ik ben nog maar twee straten van u verwijderd, en ik kom naar u toe.". Nu wordt het Ravelijne teveel. Ze sprint de bunker uit via de geheime achteruitgang.
Enkele minuten later staat er een man aan de deur, die aanbelt. En dan kom ik aanlopen. De man houdt me staande, en zegt "ik ben de man met bloed aan de handen.".
"Oh," zeg ik, "dan wilt u vast een pleister?"
"Nou, graag!"
Ik loop de bunker in, pak de ehbo doos en verbind de handen van de man terwijl ik in de deuropening sta. Dan neem ik plaats in mijn bunker. Muha!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

:lol: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Geheime achteruitgang... Dat biedt wel perspectieven, natuurlijk... ;)
aimée

Re: steel de bunker

Bericht door aimée »

ja ravelijnen dat achterdeurtje biedt wel mogelijkheden....

Ik loop door de geheime ingang en laat mijn gezicht zien aan crownless. Die heeft mij zolang niet gezien hier dat ze stijlachterover valt van verbazing. Zelfs zo erg dat ze flauwvalt.

Ik til haar op, breng haar naar buiten en verstop de geheime ingang weer met vanalles wat. Daarna zorg ik ervoor dat niemand meer door de beidde deuren kan komen door een toverspreuk. Deze spreuk houdt in dat niemand de ingangen kunnen vinden of er maar zelfs door een mogelijke ingang kan komen (evenals de ramen). Daarnaast is deze spreuk niet te omzeilen en is hij onbreekbaar, zelfs andere spreuken kan deze spreuk niet ongedaan maken. Of te wel niemand kan erin.

Mijn bunker
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: steel de bunker

Bericht door Jezebel »

Aimee zit in de bunker, helemaal alleen. Dat is wel eenzaam, dus na een tijdje kijkt ze naar buiten, en wat ziet ze daar? Een hele groep ws-sers die daar met elkaar gezellig aan het doen zijn. Even houdt ze het vol, maar al snel komt ze ook naar buiten om gezellig te doen. Dat is het moment waar ik op heb gewacht: ik sluip weg van de groep, de bunker in, doe de deur op slot -> mijn bunker!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: steel de bunker

Bericht door madeleine »

Je hoeft er toch niet in te zitten om het je eigendom te laten zijn? *zwaait met koopacte* mijn bunker.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: steel de bunker

Bericht door kitten »

Ik sluip achter Madeleine met een lucifer. Ik steek de koop acte in het onderste puntje aan en *WHOEF!* zie Madeleine beteuterd naar een verkoold stukje papier staren. Jezebel rolt over het gazonnetje van het lachen en ziet net te snel dat ik niet lach, maar ren. De bunker in, bam!

Mijn bunker!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: steel de bunker

Bericht door Jezebel »

Ik ren naar de bunker, maar ben net te laat. Kitten slaat de deur voor mijn neus dicht. Ik ga ervoor zitten met superzielige puppy/subbie-ogen, en vraag heel lief of ik ook binnen mag komen. Daar kan Kitten geen weerstand aan bieden, en ze laat me binnen. We hebben het wel even gezellig, maar als ze slaapt sleep ik haar naar buiten, ik barricadeer de deur en ben weer alleen...
MIJN BUNKER!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
colet

Re: steel de bunker

Bericht door colet »

Tjonge :shock: :roll: Ik had er geen idee van dat die hele bunker nog overeind stond.
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: steel de bunker

Bericht door madeleine »

Kitten voelt zich zo schuldig over mijn beteuterde gezicht dat ze me heel lief komt troosten. We hebben het samen zo Gezellig dat jezebel mee komt doen. Voorzichtig neemt colet mijn mijn plekje in...en ik sluip naar de bunker. Deurtje dicht, ramen dicht.
Mijn bunker.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
aimée

Re: steel de bunker

Bericht door aimée »

Klopt op de deur, en madeleine denkt dat ze een spook ziet! ze schrikt zo erg dat ze de deur open doet, aan mijn gezicht voelt of ik leef en vervolgens flauw valt.

Vervolgens stap ik de bunker in sluit alles hermetisch af en het is weer

MIJN BUNKER..
aimée

Re: steel de bunker

Bericht door aimée »

Altijd leuk om te lezen dat het nog steeds

MIJN BUNKER IS
Plaats reactie