steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

ik heb me losgesneden van t koord waar ik nog aan bungel.
En ga dan voor de bunker op en neer stuiteren met ADHD.. Aimee wordt nieuwsgierig wat er te stuiteren valt. Ze komt naar buiten en ik ga naar binnen.. zo simpel was het nog nooit
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: steel de bunker

Bericht door eireann »

Iezje is inmiddels al zo lang in de bunker dat ze angst heeft voor de buitenwereld. Alle boodschappen komen via Albert en verder ziet en spreekt ze niemand meer. Alle andere WS-ers hebben inmiddels opgegeven.

Ik solliciteer bij de Albert en brengen haar boodschappen tot aan de keuken.

Waarna ik lekker in de bunker blijf!
Mine!
**Self Rescuing Princess**
Boefje

Re: steel de bunker

Bericht door Boefje »

Buiten zet ik een opgenomen cassettebandje (jawel, een cassettebandje!) op met mijn gegiechel. Anne, die altijd in is voor een dikke knuffel (want eigenlijk is het te lang geleden dat we elkaar zagen, maar dat terzijde), rent naar buiten op zoek naar de bron van de giechel. Het geeft mij tijd om de bunker in te sluipen en de deur van binnenuit te vergrendelen.
Mijn!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Boefje wordt het slachtoffer van haar eigen list. Ze hoort Anne buiten verbaast haar naam roepen en is zelf ook net zo in voor een dikke knuffel (want het is eigenlijk te lang geleden dat ze elkaar zagen, maar dat terzijde ;) ) dus ook Boefje rent snel de buker weer uit. Ik glip met een glimlach langs de knuffelende meiden en...

Mijn bunker!
Boefje

Re: steel de bunker

Bericht door Boefje »

Hahaha. Touché!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

;)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: steel de bunker

Bericht door Crownless »

Ik plant stiekem zevenblad in Ravelijnes moestuintje en roep vervolgens: "Ravelijne! Je moestuin raakt helemaal overwoekerd met zevenblad!!!"
Ravelijne sprint de bunker uit om haar geliefde tuintje te redden. En ik loop binnen in

MIJN BUNKER!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Maar! Vanavond wel stamppot! ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: steel de bunker

Bericht door kitten »

Ik schroef wielen onder de bunker en net als Crownless achterdochtig komt kijken wat dat kabaal aan haar bunker toch is, klim ik door een raampje de bunker in en sjees ermee weg, de snelweg op.

Arme Crownless blijft in de uitlaatgassen zitten.

Mijn hummer bunker!
Boefje

Re: steel de bunker

Bericht door Boefje »

Maar ik ken kitten. Die rijdt natuurlijk veel te hard over de snelweg. Dus bel ik de politie. Binnen no-time rijdt een stel politiewagens met loeiende sirenes achter haar aan. Na een wilde achtervolging (live te volgen via SBS6) wordt ze dan eindelijk klem gereden bij de afslag Hoevelaken (linksaf). De agent die haar staande houdt, verordonneert haar uit te stappen voor een bloedtest. Van de gelegenheid maak ik gebruik om niet alleen de bunker te verankeren, maar ook om erin te kruipen.
Mijn bunker!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Ik klaag kitten aan wegens discriminatie: zonder rijbewijs kan ik de bunker nooit terugstelen op de snelweg. Mijn zaak rammelt een beetje, maar op de een of andere manier luidt de uitspraak toch dat het niet mag (ik geloof dat kitten geen wegenbelasting had betaald voor haar rijdende bunker en dat hij ook de maximum toegestane massa voor een rijdend voertuig ruimschoots overschreed). Dus een takelservice zet de bunker terug en terwijl kitten nog een massa papierwerk en achterstallige wegenbelasting heeft uit te zoeken, zink ik lekker neer op de comfortabele sofa in... Great minds think alike... ;)

Ik doe een agent na in een sexy pakje wat ik nog heb liggen en klop aan om Boefje naar het kentekenbewijs van de bunker te vragen, wat ik nodig heb om kitten's bekeuring uit te schrijven. Boefje is zo in haar nopjes met haar overwinning, dat het haar niet eens opvalt dat deze politieagente wel een heel kort rokje draagt, noch dat ik het ben. Ze zoekt even in het handschoenenvakje van de bunker, en komt even later naar buiten met de benodigde papieren. Ik glip snel naar binnen en hang mijn stoere politiepet aan de kapstok van...

Mijn bunker!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: steel de bunker

Bericht door JJV »

denk dat Ravelijne intussen wel wat onoplettender is geworden ...
sluipt achter r langs als ze de plantjes water geeft...

en MIJN bunker
~\v/~
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: steel de bunker

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Dat is een kekke bunker...


Mine! Was helemaal vergeten dat ik nog een bunker had
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: steel de bunker

Bericht door JJV »

.... Volgens mij vergeet je iets

* grijpt superman slip vast en slingert m met heerser en al de bunker uit *
~\v/~
BlackMyth

Re: steel de bunker

Bericht door BlackMyth »

*Loopt rustig naar binnen en laat JJV eruit zetten omdat hij vergeten is de bunker te claimen*

Mijn bunker ^^
Plaats reactie