Ik heb nog nooit...

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door eireann »

Ik wel, op de heerschappij, maar voor mij doet ie het niet.

Ik ben nog nooit buiten betrapt tijdens sex
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door tessie »

Off topic, maar, waarom niet kitten?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door kitten »

Off topic: tijdens het feest te druk geweest met regelen en erna totaal kapot.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door tessie »

Zonde, kitten!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door leonietje »

Ff offtopic ik heb hem vanavond nog geprobeerd en wat een enorme afknapper was de sybian zeg! Je hele huis trilt en bromt zodat je je al bezwaard voelt daarnaast was de trilling zo enorm dat ik de dildo niet eens voelde. Ik niet zonder pijn in mn knieën op dat ding kon zitten. Ik kon geen fijne houding vinden. We hebben nog wat verschillende opzetstukjes geprobeerd, verschillende tril/rotatie standjes.. Maar het was het allemaal net niet. wel een enorme afknapper.

Slurp ik wel met mijn eerste vriendje toen ik 15 was in de bosjes seks gehad. Terwijl zijn vrienden ergens in de buurt dronken en stoned rondhingen. En hij ook half bezopen/stoned vond dat hij seksgeluiden moest maken toen we al klaar waren want dat was stoer! Dat vriendje heb ik niet lang gehad zeg maar..

Ik ben als vrouw nog nooit door een vrouw geneukt met een voorbinder
faery

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door faery »

Yup :D

Ik heb nog nooit iets met needleplay gedaan.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door thaliya »

Jaren geleden een paar naalden door tepels en schaamlippen, ik zou er graag nog eens meer mee doen.

Ik heb nog nooit iets met sounding gedaan.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door phedre »

slurp.... twee weken geleden:) was best grappig, vooral toen de vib tegen de sound werd geplaatst:)

ik heb nog nooit twee mannen (lees piemels) tegelijk in mijn vagina gehad
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door Crownless »

Dat past toch ook niet? Als in, waar laten die mannen de rest van hun lijven dan?
Of... Das dan een achterlangs en een voor?

Lijkt me pijnlijk. En voor de mannen an sich ook een beetje raar... zitten ze met de piemels tegen elkaar te schuren.

Mij lijkt het een idee dat in alle geilheid een goed idee lijkt, maar onpraktisch en tegenvallend in de uitvoering.

Nog los van het "Iek! Dat past niet in mijn vagina!!! Dat doet pijijijijijijn!!!!"
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door Ravelijne »

Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar ik vind je reactie wel een beetje raar, Crownless. Twee piemels tegen elkaar aan kan toch net zo goed meerwaarde hebben? Idem voor de grootte: er zijn ook niet voor niets mensen die van fisten houden (wat ook geen pijn hoeft te doen).
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door tessie »

Ik hoorde laatst een vriendin daar juist erg enthousiast over vertellen, dus het kan wel hoor :-)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door Crownless »

oh, zo bedoelde ik het niet ravelijne! Twee piemel tegen elkaar kan vast lekker zijn, maar ik krijg het plaatje niet compleet. Met ledematen overal enzo. Dan is het toch handiger om dan twee piemels zonder er een vagina omheen te doen? En als er dan toch iets omheeb moet., handen? Of een mond?

Ik denk dat ik mijn reactie niet minder raar krijg. Sorry.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door phedre »

je doet t net als bij n dp.. ipv de tweede lul in de kont te stoppen, stop je die gewoon ook in de kut
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door Ravelijne »

@Crownless Maar dat geldt toch voor bijna alle sex, dat het heus ook wel makkelijker kan? Ik denk dat je reactie vooral minder raar zou zijn als je echt nieuwsgierig zou zijn naar hoe dat dan werkt of wat er dan leuk aan is (en daarvoor raad ik trouwens deze verslagjes van blije mensen aan), of gewoon zou zeggen dat je er niets mee kan. Wat natuurlijk ook prima is, dat is het probleem niet.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik heb nog nooit...

Bericht door Crownless »

Nah, dat ben ik niet met je eens, dat alles makkelijker kan.

Maar blije verhalen zijn tof, dat helpt. Blije mensen die blij worden van seks zijn altijd ok.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar een verleden met pijn bij penetraties (en nog steeds soms) helpt niet. Vandaar de 'iek'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie