het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
wandering_one

Re: het beweeg-topic

Bericht door wandering_one »

Thanks :) lukt niet altijd hoor, sla soms wel eens een keertje over, maar daarna lukt het wel weer om het op te pakken gelukkig.
Ja, ik begon ermee om m'n spieren soepel te houden na een revalidatietraject (ivm chronische rugpijn) en dat merk ik wel. Verder iets fitter, en het helpt me om even m'n hoofd leeg te maken/in het moment te zijn, dus daarna meer ontspannen. Met welk doel ga jij?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Beter in bondage kunnen hangen :p. En/of mijn ex jaloers maken. Niet de meest gezonde motivatie maar hey I'll take it.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
wandering_one

Re: het beweeg-topic

Bericht door wandering_one »

Lijkt me prima toch :P
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: het beweeg-topic

Bericht door Pien »

Hele goede reden ;)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Wow, ik had nog geld van de gemeente en dat kon ik ook besteden bij een sportschool.
Dus net ff geweest, ik ga nu drie maanden sporten en hoef zelf maar 35 euro te betalen.
Daarvoor heb ik onbeperkt gebruik van fitness en groepslessen, maar ook gebruik van sauna en zwembad, dat zit er ook bij. Plus een challenge met persoonlijke doelen en 4x een half uur persoonlijke training

Ik zal proberen hier af en toe een update te geven omdat ik natuurlijk wel moet gaan dan (daar liep het vorige keer op vast natuurlijk). Maar met sauna als beloning wordt die kans groter 8-)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: het beweeg-topic

Bericht door Pien »

Klinkt goed!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Zo, eerste afspraak gehad. Ik vond het best spannend, eetstoornis verleden enzo. Kreeg ik natuurlijk zo´n superslanke blonde vamp met doodenge lange nagels. :shutup: Ik heb maar eerlijk gezegd dat ik zenuwachtig was en dat ik een ES heb gehad en dat afvallen niet het doel was. Bood ze lief aan dat ik niet mee hoefde te kijken met het wegen en lichaamsvet meten enzo. Heb ik wel gedaan uiteindelijk, wil gewoon graag altijd alles weten en anders ga ik het me zelf afvragen.
Daarna een paar dingen uitgelegd gekregen, zelf wat apparaten gedaan en rondje sauna. Nu spierpijn, maandag weer personal training.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: het beweeg-topic

Bericht door kitten »

isara schreef:zo´n superslanke blonde vamp met doodenge lange nagels. :shutup:
Ik heb beeld! :lol:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Goed bezig isara
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Vandaag naar Yoga with Adriene in Amsterdam. Nog meer Adriene fans die toevallig gaan?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ah leuk! Ik zag het wel maar ik vond t een beetje duur...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Ik heb nog steeds teveel last van m’n pols die gebroken was... kan niet eens in down dog staan :(
Maar super veel plezier bij Adriene!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Het was inderdaad veel geld, maar ik vond het het waard. Volgend jaar zou ik weer gaan. Ben niet blijven hangen voor de meet&greet, maar was erg leuk haar zo dichtbij te zien.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Doe jij weer de 30 days dit jaar thaliya? Ik heb me heel erg voorgenomen om dit jaar geen dag over te slaan zoals vorige jaren :P. Tot nu toe gaat t goed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik ben ivm vakantie in India gisteren begonnen dus loop iig al 1 dag achter. En dat gaat nog wel verder uitlopen denk ik, maar ik ga ze wel allemaal doen!

Nog meer mensen?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie