De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Hmm one plus had ik echt nog nooit van gehoord.. maar die kan je dan alleen los kopen, niet met een abo van het een of ander?
En LG heb ik zelf juist geen goede ervaringen mee, dus die zou ik niet zo snel nog een keer kopen... Xperia zal ik ook eens opzoeken want daar weet ik eignelijk ook niks van :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Ik ben heel tevreden geweest over m'n Xperia's. Heb nu een tweedehandsje van mn moeder omdat ik de Xperia teveel uit mn handen heb laten vallen en ik niet van hoesjes houd....
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door JerryM »

Ik ben maar aan een case gegaan, want mijn vorige phone was helemaal vernaggelt. Te vaak gevallen. En een glasbeschermding. Z5 compact hier. Budgetvriendelijk en snel genoeg.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Crownless »

Ik ben heel blij met mijn huawei p9, heeft hele goede camera maar weet niet of de accu verwisselbaar is (en geen zin om de telefoon uit zn hoesje te vrotten om te kijken :mrgreen:)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Ik heb ondertussen mijn batterij vervang eis maar laten vallen wegens te weinig keus.
Ik twijfel nu tussen Samsung galaxy S7, S8 of Huawei Mate 9. Pff. Ik vind een telefoon uitzoeken altijd zo ingewikkeld! Heb het idee dat ik gewoon echt niet weet waar ik op moet letten.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door chell »

R. heeft een Galaxy S6 van z'n werk en is daar superblij mee. Als ik niet per se een Google Pixel had gewild, was ik ook weer voor een Galaxy gegaan, met name vanwege de goede camera wat voor mij gewoon eis 1 is.

Verwisselbare batterijen zijn handig, maar zitten inderdaad nog maar in heel weinig telefoons. En lange batterijduur wordt ook steeds lastiger, omdat ze gewoon niet zulke krachtige batterijen kunnen maken in het formaat van een telefoon in combinatie met het verbruik wat steeds hoger wordt, aangezien mensen er inmiddels echt alles op doen. Wij hebben gewoon geïnvesteerd in goede powerbanks.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Google Pixel zegt me niks, dat ga ik ook even googelen.
En powerbanks ja... daar moet ik mss ook gewoon eens goed naar kijken. Ik heb er nu wel eentje, maar die vergeet ik dan meestal of mee te nemen of op te laden. Ik vind het gewoon niet heel handig ofzo. Of ik doe het zelf verkeerd of onhandig. Ik weet het niet.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Oh wow die Google Pixel is wel een hele dure telefoon!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door chell »

Ja, de Pixel is heel duur :oops: Ik heb wel een kleine hoor, geen XL en met "maar" 32GB geheugen. Ik wilde hem gewoon per se, dus ik heb me over dat bedrag heengezet. Ben er ook echt wel heel blij mee :inluv:

Wij hebben 2 grote powerbanks van Anker, waar je je telefoon echt wel een keer of 4,5 kunt opladen. En dan nog een kleine Anker die in je zak of klein handtasje past voor onderweg. Die grote gebruiken we heel veel op vakanties en gewoon in huis, die kleine heb ik vaak mee als ik met de trein reis. Ik ben er inmiddels wel aan gewend er eentje mee te nemen als ik weet dat ik lang weg ga en niet ergens anders kan opladen.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door leonietje »

Ik ben verliefd op de s8 terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben van samsung. Maar de s7 heeft zich echt wel bewezen laatste jaar en is gewoon heel goed toestel en de s8 is echt heel heel gaaf met zn scherm (start maar eens een youtube op op fullscreen dan ben je meteen verkocht). Als je in Utrecht bent op het station de komende 2 weken daar staat een samsung pop up store voor de s8 hij is nog niet leverbaar maar je kan hem daar wel testen. Of gewoon ff bij mediamarkt binnenlopen daar staat hij ook al.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Oh nu breng je me wel aan het twijfelen leonietje! Ik dacht dat de S8 niet echt zoveel verschilde van de S7.... In utrecht kom ik niet, maar zal zeker even de mediamarkt binnen lopen voor de 19e!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door leonietje »

De p10 en p10+ van huawei zijn ook kei goede toestellen! Die hebben een dual pixel camera waardoor er 2 foto's tegelijk gemaakt worden. 1in kleur en 1 in zwart/wit die komen over elkaar heen te liggen waardoor je een veel scherpere foto krijgt. P10 is qua specs echt beter als een s7 edge. Kijk anders eens op gsmarena.com om telefoons te vergelijken met elkaar. Dat is echt een betrouwbare site en gebruik ik ook veel.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Ooh ik vind het écht heel lastig! Ik heb zo weinig verstand van al die technische specs... Ik mis gewoon een site die in een taal die ik ook snap uitlegt wat de verschillen nu echt zijn...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

Deze vond ik wel helder toen ik dingen aan het vergelijken was. Is wel al een tijd terug, dus geen idee of het nog steeds goed is.

https://www.mobilereviews-eh.ca
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Oke die Samsung Galaxy S8, dat scherm is idd wel echt super mooi. Maar in de Tmobile winkel adviseerde die dude mij toch de Huawei P10. En in de tele2 winkel (geen idee waarom ik daar eigenlijk nog naar binnen ging) adviseerde die dude me juist Samsung Galaxy S8. Maar mss was dat omdat die duurder is en hij niet wist dat ik helemaal geen Tele2 klant ben ook. Maar ugh. S7, S8, P10. En die S8 is ook wel natuurlijk weer het duurst. Maar so pretty. Keuzestress!
Plaats reactie