De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Ik heb zo geen zin in de keuze stress dat ik overweeg om mn huidige toestel te blijven gebruiken :) Te veel opties en online teveel gedoe om echt de prijsverschillen uit te zoeken. (overal andere hoeveelheid minuten en data enzo, stom gedoe)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Mijn toestel is echt ZO slecht, ik moet dus echt zsm een nieuwe...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Als mijn toestel nog bevalt en het goed doet, neem ik nooit een nieuwe. Alleen als hij teveel mankeert. Op dit moment wil ik een nieuwe, omdat deze Samsung me vanaf het begin tegen heeft gestaan, verkeerde keuze geweest. Ik ben ook echt genezen van Samsung.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door lunaaa »

Ik heb ook helemaal niks met Samsung. Op de een of andere manier vind ik het gewoon geen prettige toestellen. Ik ben zelf wel blij met mijn Sony Xperia (x geloof ik), die was ook prijstechnisch wel interessant.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Nijntje »

Ik ben al ruim 3 jaar heel blij met mijn Huawei toestel
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

@kitten Welke Samsung heb je dan?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

de Note4.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Nu mag ik ook verlengen... VOOR dat ik mocht verlengen wist ik het zeker; ik ga of naar SIM only, maar wel bij T-mobile blijven, OF ik ga naar BEN/Hollands Nieuwe met evt een iets ouder model nieuw toestel.

Ik betaal nu rond de 45 euro per maand aan mobiele kosten en dat moet toch goedkoper kunnen tenslotte.

Maar nu ik dus mag verlengen.... WIL IK HET. IK WIL NIEUW EN SHINY, SHINY, zo'n gladde telefoon nog zonder enig krasje, met groot veel geheugen zodat er lekker veel op kan. (terwijl ik dus ook minder wil 'telefonen' en meer aanwezig wil zijn). Shiny.... new.... en nu voelt het alsof het niet 'mag' en daarom wil ik het nog meer!

Ben jij er al uit Tessie?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Daantje »

Vanwege de kosten ben ik 2 jaar overgestapt naar de Xperia compact. Dat was 26 euro in de maand. (ik heb maar één gig data). Het verlengmailtje heb ik ook al gehad maar ik denk dat ik gewoon even terugschroef naar sim-only. Mijn foon is vorig jaar vervangen door een nieuwe wegens waterschade en kan nog makkelijk even mee.

Er zijn nog geen apps die het niet meer doen en geheugenissues heb ik opgelost met een grotere geheugenkaart (al zal dat waarschijnlijk de eerste reden zijn om te vervangen, al die apps die niet op de SD willen).

Dit topic is wel een goede reminder om even te kijken, mijn contract loopt volgens mij begin juni af.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Nee, ik ben er niet helemaal uit nee en ik mocht woensdag al verlengen. Ik dacht de Huawei p10 maar daar las ik ineens over dat die toch niet altijd goed was, iets met dingen die van verschillende leveranciers kwamen en dus per telefoon kunnen verschillen ofzo waardoor de een dus minder goed kan zijn dan de ander.
De Samsung galaxy s8 vind ik echt tof maar wel te duur per maand. Dus misschien dan toch de s7. Ofzo.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Sabrina »

Ik had hiervoor de S6 en daardoor ook echt helemaal genezen van Samsung, wat een drama zeg. Na een jaar ging een volle accu nog maximaal 4-6u mee als ik verder weinig spannends deed, en door de bloatware werd hij ook steeds langzamer. Nu een Google Pixel en daar dan wel weer heel blij mee. :) Heb je OnePlus overwogen @tessie? Zijn goede toestellen en een stuk betaalbaarder.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Bloatware ja! Dat heeft dus gewoon elke samsung. Apps die je niet gebruikt en niet weg kunt halen, maar ook niet eens uit kunt schakelen. Op de HTC kon ik ze iig nog uitschakelen, zodat ze niet meer om updates vroegen of zichzelf opdrongen om standaard app te mogen worden. Daarom overweeg ik nu de OnePlus, die schijnt heel leeg te zijn.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Sabrina »

Yes, en dat vind ik ook zo fijn aan de Pixel (en was bij HTC een stuk beter te verdragen idd). Leuk joh, dat je een supersnel, superfancy toestel koopt. Now let us fill it with ALL the random bullshit apps you will never need... Mopper.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Maar die Pixel vind ik weer veel te duur. Als ik teveel wil betalen voor een telefoon, neem ik wel een iPhone. :mistress: :clown:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Sabrina »

Hahahaha, begrijp ik helemaal. :lol:
Ik kan ook niet ontkennen dat ik me daarin wel een beetje mee heb laten slepen in de hype. Volgende keer ga ik toch naar de OnePlus kijken, gewoon omdat het een paar honderd euro scheelt. OP2 was alleen geen optie voor mij omdat er geen NFC op zat, maar van die fout hebben ze wel geleerd geloof ik.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie