De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Pien »

Zijn er geen appbouwers op dit forum.... Ik zie een markt hahahaha
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door chell »

Ik heb even gegooled. Want Google is mijn vriend.

Voor IOS vond ik Carrot-to-do, die volgens mij wel heel tof is. Helaas is die er niet voor Android.

Voor Android (ook voor IOS trouwens) vond ik wel "Habitica: Gamify your tasks". Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar je er kunt er dus blijkbaar punten mee verdienen e.d. Het is in RPG stijl, dus daar moet je wel van houden. Nog een RPG stijl to do is "Do It Now - RPG To Do List | Task List"

Met Todoist Karma verdien je karmapunten. En ik vond ook nog Mindbloom, maar dat is volgens mij meer gericht op gewoontes veranderen dan een to-do-list.

Ik zocht overigens op "rewarding to do list app" en heb alleen wat van de resultaten op de eerste pagina een beetje doorgekeken.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door chell »

Ik vond net in de Play store ook nog Mypoli :) Met een schattig olifantje en TaskTowers waarbij je torentjes bouwt.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Oh mypoli klinkt wel leuk! Die ga ik proberen!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Laat je ons nog weten wat je ervan vond? Ik heb het heel saaie Trello. Doet wat het moet doen en niks meer dan dat.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Ja, ik vind die app nu al irritant en ga 'm verwijderen. Je moet best wel veel invullen vind ik voor gewoon 1 taak en dan plant 'ie m zelf op een dag in. Als je hebt aangegeven not urgent en by the end of this week, dan staat die taak automatisch bij morgen in de kalender. Je hebt nergens een overzicht van gewoon al je taken. En vind het allemaal sowieso erg onoverzichtelijk.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Vrolijk maar ruk. Dan liever saai en praktisch :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Hij was niet eens vrolijk!!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door chell »

Jammer :(
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Crownless »

Octopus tasks aplaudiseerd na elke afgeronde taak en ziet er niet uit alsof het is ontworpen door een stoffige notaris. Geen dansende octopussen though.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Oh die ziet er wel leuk en praktisch uit. Niet zo cute als ik had gewild, maar ook niet super saai. En dat applaus is echt leuk!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Crownless »

Je kunt schijnbaar ook de achtergrond tweaken (net niet knalroze is een optie), dus misschien kan ie iets cute-er?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Ohh goed dat je het zegt, ik heb de pagina's gelijk roze gemaakt <3 Ik vind dit echt wel een handige en leuke app. Als ik 'm zelf zou maken, zou ie way cuter zijn (whehehe) maar van wat ik tot nu toe heb geprobeerd (en dat zijn er best veel), bevalt deze het beste!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

tessie schreef:Ja, het liefst bij elke taak die je afvinkt dat je dan al iets kleins te zien krijgt (een ballon is leuk ja!) en als je je hele lijst af hebt, dan vliegende unicorns met glittervuurwerk ofzo :D En sowieso dat je lijstje er al een beetje vrolijk uitziet. Dat als je er naar kijkt, dat je niet denkt OMG moet ik dit allemaal doen??? Maar dat je dan sowieso al een beetje blij wordt van hoe het er uit ziet.
Dus.... Eigenlijk wil ik dat ook. Heel erg. Vooral met unicorns en het glittervuurwerk. :D Nou had ik het er toevallig over met een vriend van me die programmeur is, en hij vond het een grappig idee en heeft momenteel geen project dus hij zou wel zoiets kunnen schrijven. Hebben jullie echt interesse? Want dan zou hij het misschien wel in een paar weekenden in elkaar willen zetten.

Moet hij alleen wel weten wat het verder moet doen. Gewoon een simpel lijstje? Of een lijstje voor dingen voor later en een lijstje voor dingen voor vandaag? En hoe over the top cute mag het? :D
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Pien »

Jaaaaaa! Ik wil!
Liefst een lange termijn lijst en een korte termijn lijst.
Enne, misschien een mogelijkheid tot prioriteiten aanvinken? Als ik dan toch wat aan mag geven hahaha
Plaats reactie