De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door leonietje »

De app zoals hij hier omschreven wordt lijkt me wel cool. Ik vind unicorns op zich tof maar ik ben helemaal niet van Roze. Als skins niet te moeilijk zijn om te kunnen wisselen zou ik iets zonder roze wel tof vinden. Paars rood of donkerblauw doet het hier altijd goed. Eigenlijk zijn alle kleuren behalve roze wel goed. En glitters zijn ook altijd goed!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Pien »

Ook Android hier maareh... gaat nu technisch klinken.
Dus ik weet niet of ik bruikbaar ben als apptester. Maar als je denkt dat iedereen het kan, wil ik best testen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Daantje »

Meetesten in elk geval! Ook Android hier en net als Pluis graag een dark mode.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Ik wil testen!
En ik ben voor echte unicorn kleurtjes als achtergrond, dus niet alleen roze maar ook lichtblauw, mintgroen en geel!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Wat leuk dat jullie er mee doorgaan.

Ik zou graag (eenmalig per aparaat) willen kunnen in loggen zodat ik kan syncen met anderen aparaten (of zodat je het kan delen met iemand anders)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

Wow, wat tof dat jullie allemaal willen helpen! Ik neem je aanbod voor de documentatie graag aan, @PLuis !

Skins heb ik zelf ook al aan zitten denken en goth-eenhoorns zelfs ook! :D GMTA. ;) Het enige is dat dat meteen een berg meer grafisch ontwerp is, dus of we dat meteen van het begin af kunnen toevoegen hangt nog even af van wie we er bij kunnen vinden om dat te doen. Ik ben zelf op zoek in mijn netwerk, maar als jullie nog mensen weten die goed kunnen tekenen en liefst ook iets van animatie weten, hoor ik het graag.

@Pluis Nope, niet Open Source. Qua programmeerwerk is het vrij simpel, ik denk niet dat we snel iets echt zouden toevoegen naast de Open Source To Do projecten die er al zijn. Een actieve community rond een open source project opbouwen is ook iets wat je niet zomaar even doet en het zou zonde zijn (van de Unicorns!) als het doodbloed. Dan proberen we nu liever 'gewoon' om zo snel mogelijk een app die voldoet in de store te krijgen.

Als het lukt en we ook kunnen uitvogelen hoe het zit met ad support, dan hoop ik dat het genoeg opbrengt om aanpassingen voor updates van het besturingssysteem te bekostigen. Of misschien, met een beetje geluk, nieuwe skins (meer glitter! Nog meer Goth unicorns!).

Hebben jullie voorbeelden van het soort stijl wat je leuk vind voor zo'n app? Meer realistisch, meer cartoon, meer beetje 'mooi' japanse manga stijl of juist cute, grappig? Meer zachte kleuren of lekker fel?

Edit: @Anne Ik denk dat we de eerste versie nog niet met accounts gaan werken, moet ik even bespreken met de programmeur. Welke devices zou je het allemaal op willen gebruiken? Wat zou je willen delen met anderen? De hele lijst, affe klusjes, bepaalde items? Hoe moet delen er uit zien? In de app, via emai, facebook, Instagram? Met of zonder Unicorn plaatjes? :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Als ik een tablet had zou ik het graag op de tablet en telefoon willen kunnen bijhouden. En evt delen met een partner /huisgenoot zodat je niet met 8 dozen eieren komt te zitten.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

Snappum. Ik denk dat tablet versie en syncing iets voor eventueel later gaat worden. Voor nu zou het het programmeerwerk waarschijnlijk te zwaar maken. Maar ik zal het in ieder geval even bespreken en ik hou het in gedachten.

Zou je dan je hele lijst willen delen, of moet je apart een lijstje 'boodschappen' of een lijstje 'gedeeld' aan kunnen maken? Ik hou zelf mijn boodschappen bij in een aparte app, omdat anders mijn to do lijst zo lang wordt dat ik dingen die ik absoluut vandaag moet doen over het hoofd zie. Dus ik moet er even over nadenken hoe dat het handigste zou werken als je het liever wel combineert. (Dat is trouwens niet waar, ik hou tegenwoordig mijn boodschappen bij in een meal planner app waarmee ik (shock! horror!) echt mijn maaltijden vooruit plan. Die genereert dan automatisch het boodschappen lijstje, meteen. Maar dat terzijde. :D)

Oh, en echte unicorn kleurtjes, check, absolutely!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Qua stijl vind ik zoiets leuk:
https://image.freepik.com/free-vector/u ... 324-79.jpg
https://image.freepik.com/free-vector/c ... 654368.jpg

In elk geval niet van die realistisch ogende unicorns :D
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door skaoot »

Hoi ik zoek iets om mn crea skills eens serieus op los te kunnen laten! Portfolio projecten enzo. Ook met gebruik van Adobe CC enzo. Dus als er ruimte is om voor mij dingen uit te vogelen wil ik meehelpen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Ik heb ook Android en ik wil ook wel testen. Ik ben meer geënt op functionaliteit dan op kleurtjes en glitters. :) Dat het praktisch en fijn werkt.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door juffie »

Jammer, iPhone hier
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Voleuse »

enthousiaste (of errrrrug betaalbare) tekenaar/animator kunnen vinden
Je zou ook Luxje kunnen vragen, die heeft wel een toepasselijke tekenstijl (die heeft ook de plaatjes van tesss tesst gedaan). Maar die wil wel betaald krijgen denk ik.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

@Skaoot Awesome! Alle hulp is welkom. Ik weet alleen niet wat je precies kunt, kun je me even een PBtje sturen met waar je aan denkt en eventueel (alleen als je ze makkelijk bij de hand hebt, hoor!) wat voorbeelden?

@Voleuse Was ook al even door mijn hoofd gegaan, prachtige stijl heeft zijn inderdaad. Misschien wel een idee om eens contact mee op te nemen. Ik zit ook al te denken om mensen te vragen op basis van latere betaling, als er wat opbrengst uit de app is. Dat is natuurlijk wel alleen als er ook daadwerkelijk opbrengst is, dus een beetje een gokje voor de mensen die er werk in steken dan. Daar moet je maar net zin in hebben. Of we zouden met een inteken-systeem van te voren moeten werken, voor wat meer zekerheid. Maar of het nou onbetaald, beetje betaald of misschien-later betaald is, het gaat altijd iemand moeten zijn die echt warmloopt voor het idee. Maar misschien moet ik Luxje binnenkort eens een berichtje sturen.

@juffie Hier ook iPhone. Ik ga zeker kijken naar hoe haalbaar het is om ook al gauw een iOS versie te maken, anders heb ik er zelf ook niks aan! Tenminste, ik denk niet dat Zarath het leuk zou vinden als ik telkens op zijn telefoon mijn to do's afvink om unicorns & glitter vuurwerk te krijgen. :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Potverdorie nu heeft mn Chromebook de geest gegeven. Mag ik lekker vintage op de fiets naar de bieb om te soliciteren... bummer.

Heeft er misschien iemand (in de buurt van den bosch) iets te leen voor me?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie