Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Deleted User 178

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Deleted User 178 »

Ik heb ook af en toe hardere plekken ik mijn borsten. Soms beide kanten, meestal is het duidelijkere aan 1 kant. Gaat vaak samen met hele gevoelige/pijnlijke borsten en het gevoel dat ze onder spanning staan.

Gaat altijd met een paar dagen weer weg, ik doe soms wat eerder mijn bh uit en probeer, met name richting de oksel, een beetje te masseren.

Ik heb het idee dat het wel verbonden is met mijn cyclus, maar aangezien ik niet meer ongesteld wordt vind ik dat moeilijk vast te stellen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ik heb nu ook Clue. Ik heb het idee dat je zelf iets kan toevoegen (zoals hoe je borsten voelen) maar dat lukt me niet.. Iemand daar nog advies over?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Let op dat bij het kopje ‘pijn’ sowieso ‘tender breasts’ al staat. Verder kun je bij de opties met een pijltje naar rechts verder scrollen en als je ver genoeg scrolt krijg je een klusje voor nog meer opties. Je kunt ook ergens (in de settings?) selecteren wat je wel en niet te zien krijgt van de opties, als ik het me goed herinner.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Ja ik had wel al ontdekt dat je heel veel opties hebt die je aan kan zetten om in te vullen, maar helemaal achteraan zie ik zo'n spreek wolkje zoals je in strips ziet zeg maar, en daar kan ik dan wel iets intypen, bijv. breasts, maar geen idee hoe dan verder, ik kan verder nergens klikken ofzo.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Nog een pijltje naar rechts verder, denk ik. :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door thaliya »

Je moet tags aan hebben staan en als je dan tags selecteert dan kun je handmatig typen. Bij mij komt het dan in het zwart te staan
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Als ik op het plusje druk, die helemaal rechts is, dan kan ik kiezen wat ik allemaal wil. Maar die daarvoor met dat wolkje, als ik daar op klik kan ik dus idd iets intypen. Dan typ ik breasts en die is idd dan zwart, maaar verder kan ik er dus niks mee. Ik kan er niet op klikken ik kan het niet selecteren gewoon niks. Of in elk geval snap ik dus niet hoe ik het ook daadwerkelijk kan toevoegen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Screenshot_20180805-140202.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Ik kan je met deze niet helpen. Ik heb p tracker en daar zijn notities in te voeren onderaan in de kalender.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Check of bij het plusje onderaan de optie tags aan staat. Zo ja, dan kun je voortaan bij die tags gewoon selecteren. Degene die je intypt neem hij al mee. Je ziet dat in jouw screenshot twee keer breasts staat. Onder de streep kun je erop tappen, en dan komt hij boven de streep te staan. Ik denk dat het dus misschien al werkt, eigenlijk?
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

is het al gelukt tessie?

- je checkt bij de drie streepjes rechts onderaan of de Tags optie aan staat (je krijgt de lijst te zien van alles wat je kun bijhouden: motivation, Ailment, etc). Tags staat helemaal onderaan
- in het Tags Menu typ je een nieuwe Tag in. Je drukt op gereed op je toetsenbord (zo ziet et eruit op mn Iphone)
- de nieuwe tag komt onderaan in het menu te staan
- hij staat dan ook bij die dag. Als je dat weer wil weghalen voor die dag dan druk je op backspace in het invoerveld.
- je kunt een Tag kiezen van het rijtje onder het invoerveld door er op te tappen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Nou, ik denk dat ik het gewoon verkeerd begrepen had. Want een tag is dus echt niet meer dan een tag. Ik dacht dat ik zo'n extra ding kon maken, waarbij ik dus ook weer uit vier opties kon kiezen. Maar dat is het dus niet. Maar met tags kan ik het ook wel bijhouden natuurlijk.
M'n cyclus duurt nu wel lang, zit al op dag 40, terwijl de eerste 2 keer na het stoppen met de pil het maar iets van 30 dagen was. Apart wel. En irritant, want ik heb juist een nieuwe menstruatiecup gekregen om te testen, dus ik zit er echt op te wachten haha. Maar ik krijg alleen maar pukkels, geen bloed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door eireann »

Ik ben al 1 jaar en 8.5 maand niet ongesteld geweest (1,5 week na de bevalling niet meegerekend) bizar!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Dat is lang!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door eireann »

Ik had het hier eerder moeten typen, vandaag begonnen!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie