Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Deleted User 178

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Deleted User 178 »

Ik heb jaren geleden op aanraden van Tessie ook beppys gebruikt, vond het ideaal.

Wel 1x gehad dat het eruit halen echt lastig was. Ondanks dat je weet dat je geduld moet hebben enzo was het toch vervelend. Vriendin van me is overigens wel een keer naar het ziekenhuis gegaan omdat ze hem er niet uit kreeg. Dus dat eruit halen kan wel echt een dingetje zijn.

Overigens heb ik denk ik wel 3 dozen gebruikt en maar 1 keer moeite gehad. Zeker in de sauna was ik er erg blij mee.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Beppy's gebruik ik ook soms ja.
Laatst de sauna met cup, ging prima. Wel tijdens de laatste dagen
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

medicijnen voor vaginale schimmel, die heb je tegenwoordig toch bij de Kruidvat? De laatste is jaren geleden, dus geen idee. Werkt dat een beetje of is via de ha nog de goede weg?

Ik vraag het ook omdat ik een keer een hele rare en nare allergische reactie heb gehad op van die eieren die je moet inbrengen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door tessie »

Oh, dan zou ik het zeker niet zomaar gaan kopen. Ik zou je huisarts vragen om Fluconazol die je oraal kan innemen. Dat is 1 keer 1 (of 2, ik weet het niet meer zeker) pilletje slikken en dan ben je er na ongeveer 2 dagen vanaf. Ik had ook een keer een allergische reactie op zo'n ei, dus die wil ik gewoon echt nooit meer. En sowieso vind ik zo'n orale pil veel handiger ipv dat vieze gekloot met zo'n ei.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

Nou ja ik heb daarvoor en daarna van die canules gehad die je moet inbrengen, dat ging wel prima. Dat ei was vreselijk. Maar ik denk dat ik even de ha bel dan.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door chell »

Een ei inbrengen klinkt echt sowieso al zo vies en creepy
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door phedre »

t nadeel van de pilletjes is dat ze ook vaak goede dingen doden, omdat het verder in je lichaam wordt opgenomen. Die canules werken prima idd en wat goed kan helpen als t nog in t beginstadium is, is (zo diep mogelijk) deppen met gekookt water met n scheut azijn er in. Dit helpt ook heel goed tegen de uitwendige jeuk.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

Ik zweer ook bij huismiddeltjes. Spul van de huisarts werkte bij mij minder goed (misschien ook pech met resistente soort of zo). Olijfolie (bijvoorbeeld gewoon als glijmiddel, als dat uitkomt) werkte voor mij het allerbeste. Ik nam dan voor de zekerheid wel biologische. Dat heb ik het vaakste gebruikt en werkte voor mij erg goed. Ik heb ook wel eens de tip van biologische yoghurt met levende lacto-bacteriën uitgeprobeerd en dat werkte ook als een trein.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

Hmm. Normaal zou ik het wel proberen, maar ik heb massage weekend, en volgende week vakantie, dus ik wil er gewoon snel vanaf.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door kitten »

Ik smeer altijd. Miconazolnitraat, daar reageer ik goed op. Ik heb vaginale zalf en teenzalf. Zo'n ei heb ik ook eens gehad, gekledder was dat. Hielp wel, maar ew. Met de orale was mijn huisarts heel terughoudend, want inderdaad, die maakt meer stuk dan alleen de schimmel. Dus die heb ik nooit gehad, ben er met smeren vanaf gekomen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door isara »

Dat van die pillen is eigenlijk wel een goede, m’n weeerstand is nu al niet zo hoog. Ik ga morgen toch maar even met yoghurt of olijfolie ofzo smeren, en voor de zekerheid zo’n zal kopen. Thanks!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Voleuse »

Ik vond dat ei wel oke eigenlijk :P. (Niet als je er allergisch op reageert natuurlijk)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door puppie »

Ik was met ei en zalfje binnen een paar dagen klachtenvrij.

Ei voor de nacht inbrengen en daarna heb ik gewoon een inlegkruisje gedragen voor de terugkomende prut.
Vond het gedoe ervan wel meevallen eigenlijk
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Pien »

Ravelijne schreef:Ik zweer ook bij huismiddeltjes. Spul van de huisarts werkte bij mij minder goed (misschien ook pech met resistente soort of zo). Olijfolie (bijvoorbeeld gewoon als glijmiddel, als dat uitkomt) werkte voor mij het allerbeste. Ik nam dan voor de zekerheid wel biologische. Dat heb ik het vaakste gebruikt en werkte voor mij erg goed. Ik heb ook wel eens de tip van biologische yoghurt met levende lacto-bacteriën uitgeprobeerd en dat werkte ook als een trein.
Ik heb het geluk het nog nooit nodig gehad te hebben. Yoghurt en azijn kan ik voorstellen hoe dat werkt. Maar wat doet olijfolie dan?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door Ravelijne »

@Pien Olijfolie heeft ook schimmeldodende werking, net als veel planten. Wacht, dat kan vast preciezer met een beetje hulp van Google. Moment!

Inderdaad: Olijfolie bevat oleuropein en (blijkt volgens dit onderzoek) effectief tegen schimmels die al resistent ontwikkelde hebben tegen Fluconazol. Ik had goed gegokt dus over die resistentie. :)
Plaats reactie