De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Ravelijne »

Done!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door eireann »

Ik ben op zoek naar een goede website/forum over Google Chromebooks. Ik ben in principe vrij tevreden over mn Chromebook, maar ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een app/extensie om Torrents mee te downloaden, en daar kom ik toch niet helemaal uit. Ik kom een op het eerste gezicht betrouwbare optie tegen als ik in de webstore zoek; (Torrent to Transmission; Transmission gebruikte ik op mn Mac ook) Maar dat is alleen een extensie in de browser zelf.

Suggesties?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door JerryM »

bitford wordt hier genoemd als free bare-bones client.

maar echt snel lijkt ie niet te zijn.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door eireann »

Dank je Jerry, ik heb inmiddels ook een andere gevonden; was meer op zoek naar een Nederlands gebruikers forum om nog een stapel vragen neer te leggen. :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door thaliya »

Ik heb een Denon Heos muziek speler gekregen en ben nu op zoek naar een simpele NAS om muziek, documenten en andere dingen op te kunnen slaan (en in ieder geval de muziek te kunnen afspelen). Heeft er iemand een goede suggestie?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Mack »

Van het weekend was er een best wel grote DDoS aanval op verschillende Nederlandse banken. Als onderdeel van de verslaggeving hierover had Nieuwsuur een "expert" uitgenodigd.

Echter ... :frusty:

De desbetrefende expert slaagde erin om zoveel onzin uit te kramen dat je bijna de neiging krijgt alles precies andersom te interpreteren, dan zit je mischien dichterbij de waarheid. :crash:

Kijk maar zelf.
[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=V8D0bv17Ies[/bbvideo]
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Daantje »

Ze wordt inmiddels publiekelijk gekastijd voor haar gebrek aan kennis. Haar boek is door de uitgever uit de handel vanwege de grote hoeveelheid geplagieerde stukken tekst.
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/221489 ... appen.html
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Jezebel »

Oeps!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Daantje »

Ik kom net dit twitterdraadje tegen met voorbeelden uit dat boek. Je dacht dat mevrouw in Nieuwsuur onzin uitkraamde? Klik dan hier en je zult je ogen niet geloven! https://twitter.com/danielverlaan/statu ... 2135763969
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door kitten »

Thunderbird email doet moeilijk. Dus ik sleep mezelf ertoe om dan toch maar over te stappen en aangezien ik Office heb aangeschaft, dan maar Outlook.

Het kreng liep vast bij poging 1 om een account toe te voegen. :crash: :frusty:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door tessie »

Weet iemand toevallig of je bij Vero in kan stellen dat mensen die jouw telefoonnummer hebben, jou niet als voorgesteld contact in de app krijgen? Ik wil het graag gaan gebruiken voor Tess tesst, maar echt niet iedereen die mijn telefoonnummer heeft hoeft dat te weten. Ik had bij die instellingen in het begin al don't allow gekozen over de contactinfo delen (oid) maar dat hield blijkbaar alleen in dat ik de app geen toestemming gaf om in MIJN contacten te kijken. Want Jay nam de app ook, om even te checken, en drukte dus op allow, en kreeg gewoon mij in zijn rijtje van connecties.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Voleuse »

Ik zou echt van die app afblijven. Hij werkt slecht (bugs, vaak laadt hij de pagina niet), je kan je telefoonnummer niet wijzigen en je kan ook je account niet deleten kennelijk. Op twitter bleek ook dat de makers van de app eerder shady waren geweest (ken het hele verhaal niet, maar dat kan je vast wel ergens vinden). Ik heb echt spijt dat ik mijn telefoonnummer daar heb ingetypt...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door tessie »

Ohh serieus? Ik hoorde er juist positieve verhalen over. En ik zit zelf echt wel te wachten op een soort instagram (of andere social media) zonder rare algoritmes. Ik dacht dat het alleen niet goed werkte omdat het ineens zo populair was geworden. Maar van shady dingen wist ik nog niks. Maar ik ga er sowieso niks mee doen aangezien iedereen me nu gewoon vind met mijn telefoonnummer en ik wilde er Tess tesst dingen mee doen, maar dat wil ik niet zo vindbaar hebben voor mijn familie.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Voleuse »

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door tessie »

Ja ik had de app ook alweer verwijderd. Niet mijn account gedelete (want dat kan blijkbaar ook niet eens zomaar) want daar stond toch verder nog niks op.
Plaats reactie