het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Over een paar maanden ga ik deze zeker inhalen!
Ik mis Adriene!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Voleuse schreef:Doe jij weer de 30 days dit jaar thaliya? Ik heb me heel erg voorgenomen om dit jaar geen dag over te slaan zoals vorige jaren :P. Tot nu toe gaat t goed.
Nou ik heb gisteren de laatste gedaan, dus ik heb 2 dagen overgeslagen (want griep). Dat is consequenter dan ik oooit ben geweest dus best fijn :). Ik merk ook echt wel dat sommige dingen makkelijker worden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Wat goed! Ik heb na een paar dagen op moeten geven want door de zwangerschap te moe ‘s avonds. Ik viel gewoon in slaap op de mat :oops: .

Wel van plan om het in te halen over een paar weken :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door eireann »

Mijn fysio heeft mij pilates aangeraden als bewegingsloos, heeft 1 van jullie een fijne tip voor een beginner die vanuit huis te doen is?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

De kogel is door de kerk: half januari start ik met een intensief personal trainings/voedings/coaching traject (2/drie sessies per week) van zes maanden om fitter en sterker te worden :D
En mijn personal trainer maakt zn reputatie nu al waar, maakt een schema voor me tot we beginnen en heeft vandaag met wat magic aka Mylogenics mijn volledig vaste en pijnlijke schouder weer gefixt. Die man is geweldig.

Afgelopen maanden heel veel mentale voorbereiding gedaan al, want dit gaat eetstoornis gedachten en mogelijk ook handelingen triggeren. Maar ik wil het, en ik ben er bijna klaar voor. :yes:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Wat een goed plan!!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: het beweeg-topic

Bericht door kitten »

Succes!!!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: het beweeg-topic

Bericht door Ravelijne »

Klinkt awesome. :)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: het beweeg-topic

Bericht door Arno »

Succes
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ohhh, over een week is het week 30 dagen Yoga With Adriene :static:

Ik kijk er echt naar uit :). Zijn er nog meer WS-ers die mee doen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door eireann »

Is dat ook voor totale beginners? En duurt het lang? Heb je matjes en andere randzaken nodig?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik ga een poging doen! Vorig jaar na een paar dagen afgehaakt, zoals hierboven nog te lezen is ;), dit jaar een nieuwe poging.
Eigenlijk wilde ik die van 2019 alsnog doen, misschien doe ik die erachteraan of zo.

@eireann, matje heb je wel nodig en vaak ook een kussentje. Ik zou niet zeggen dat het voor totale beginners is, maar Adriene is echt van het 'doe wat voor jou goed voelt' en 'met jezelf afspreken dat je op de mat verschijnt is al geweldig'.
Het mooie van deze 30 dagen is dat je elke dag een mail krijgt met een mooie boodschap en elke dag een video. Mensen van over de hele wereld doen mee, het geeft mij altijd een bijzonder gevoel om te weten dat samen met mij duizenden anderen de video doen die dag.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Een matje heb je nodig maar verder niet echt iets. Ik ben ooit als totale beginner met de eerste 30 days begonnen en ik yoga nog steeds dus voor mij was het een succes :P. Het hangt ook wel een beetje van je mindset af denk ik, als je echt jezelf gaat opleggen dat het elke dag MOET en dat het alleen maar geslaagd is als je alle dagen doet en ook precies alles doet zoals in het filmpje dan is het moeilijk om er een geslaagd gevoel aan over te houden. Je kan kijken naar het eerste filmpje van de eerste 30 days om een idee te krijgen hoe het is. En ik denk, al doe je maar 1 dag mee, dan heb je toch 1 dag yoga geprobeerd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Ik doe mee!
Het is ook altijd net of Adriene mij ziet haha
Ze zegt altijd precies de goede dingen op het juiste moment 🧘🏼‍♀️
Find what feels good
Heerlijke mantra
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Oh leuk! Ja! Nu 2.5 week into yoga geloof ik en ik ben fan. Ook even geregeld dat ik voor kerst een yogamat kreeg want op het matje waar ik het nu op deed had ik net niet genoeg grip 😅 slooooooowly sliding dog is volgens mij geen officiële yoga pose xD
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie