WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door tessie »

Van die korte strakke broekjes of als ik niet veel hoef te lopen bandalettes. Ik heb ook net nieuw spul gekocht, body glide (maar dan niet dat glijmiddel) maar dat moet ik nog testen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Daar ben ik benieuwd naar, maar het lijkt me vooral heel vies eigenlijk. Ik draag ook broekjes eronder.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: WS valt af!

Bericht door Pien »

Ik las pas ook dat talkpoeder helpt. Niet getest nog.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door Daantje »

Ik draag ook broekjes onder jurkjes. Talkpoeder is vrij snel weer weg, dan blijf je strooien. Hoorde laatst dat anti-blarenstick ook schijnt te werken. Maar dat moet ik nog proberen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: WS valt af!

Bericht door isara »

Ook een broekje, gekocht bij AliExpress geloof ik.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: WS valt af!

Bericht door chell »

Ik ook broekjes. En soms als ik niet zoveel hoef te lopen Vevina
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door tessie »

Ik had eerst ook vevina maar dat werkte niet lang genoeg. Dat je dan in een hoekje van de ikea onopvallend onder je jurkje dingen aan het opsmeren bent, vond ik toch niet ideaal.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: WS valt af!

Bericht door chell »

Nee, daarom doe ik dat dus alleen op als ik weinig hoef te lopen, op een dag dat ik met de auto naar m'n werk ga bijvoorbeeld.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: WS valt af!

Bericht door leonietje »

Ik heb Corona kilo's en ik wil er vanaf. Toen we dicht waren ineens een paar kilo aangekomen. Door heel veel snaaien weinig lopen en sporten kon niet meer. Nu sinds maandag ff volle bak calorieën minderen. Al 3 dagen net onder de 1000calorieen per dag. En overdag gaat het best goed. Wel geregeld een honger gevoel maar dat is te doen. Maar s avonds heb ik echt snaaizin. Ik ben niet van plan heel lang zo weinig calorieën te eten want gezond eten is beter en op deze manier hou ik dat gewoon niet lang vol. Maar ik wil ff van die continuë drang naar suiker en vet af dus nu ff streng voor mezelf dan ben ik er het snelste aan gewend. Maar tis moeilijk...
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: WS valt af!

Bericht door puppie »

Succes Leonietje!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door Peter^ »

Hebben jullie het in dit topic al eens gehad over het nemen van een 'virtuele' maagband?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: WS valt af!

Bericht door skaoot »

Peter^ schreef: 11 aug 2021, 22:48 Hebben jullie het in dit topic al eens gehad over het nemen van een 'virtuele' maagband?
komt dat niet nog steeds gewoon neer dan op wilskracht?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: WS valt af!

Bericht door Crownless »

Zou je denken hè?

Maar met virtuele maagband wordt een hypnose ding bedoeld. De hypnosetherapeut zou je dan inprenten dat je een maagband hebt, zodat je de effecten ervaart van een maagband zonder deze daadwerkelijk te hebben.

Tenminste, dat is wat uit mijn snelle google kwam. Het zou denk ik op korte termijn best kunnen werken. Maar ik denk niet dat er onderzoeken zijn gedaan naar langdurig effect. Als er überhaupt onderzoek naar is gedaan.

Maar nee, ik denk niet dat we het hier over hebben gehad. Hoezo Peter? Overweeg je zoiets?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door Peter^ »

Ik hoorde van een vriendin dat ze het heeft gedaan en daardoor 15 kg is kwijtgeraakt. Ook de ervaring met WS er die via operatie fysieke maagband kreeg.

Ik heb geen enkele rede om zoiets te willen.

Maar omdat dit topic bestaat, dacht ik het te benoemen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door Daantje »

Nou was afvallen niet mijn hoofddoel met sporten, maar ik ben inmiddels wel 10 kilo lichter in 3 maanden. Al denk ik dat ik een flink deel van het gewichtsverlies kan toeschrijven aan de medicatie, ik snoep tegenwoordig nauwelijks meer en eet ook niet uit emotie. (Ik kwam erachter dat ik dat toch ook wel een beetje ben.) Merk vooral dat kleding losser zit en de broekriem weer een gaatje strakker kan.

Waar het eerst best snel ging, gaat het nu een stuk langzamer. Kan zijn dat dit het maximale effect van de medicatie is, maar ik geloof liever dat het spiermassa van de krachttraining is, die compenseert (ik kan al bíjna push-ups. :biggrin:). Maar het belangrijkste: ik heb niet meer de langzaam stijgende lijn in mijn gewicht en buikomtrek die begon toen ik van baan wisselde en sinds het thuiswerken nog harder omhoog ging.

Daar doe ik het vooral voor, want ik zie hoeveel last mijn moeder van haar overgewicht heeft en dat wil ik voor mezelf voorkomen. En ik begin een beetje van het idee af te komen dat ik niet ouder wordt dan 62, dus ik wel een beetje fit met pensioen. :mrgreen:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie