Moet ik naar de dokter?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Ik had begin vorig jaar ook een heel erg vit D tekort, maar toen kreeg ik eerst een of ander super vit D drankje om te zorgen dat de waarde snel weer omhoog zou gaan en daarna pas vit D pillen.
Pluu

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Pluu »

Ik slik multivitamine waar ook D in zit. Durf niet ook nog extra te slikken want je kunt er ook van overdoseren.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door seleena »

Ik heb sinds een paar weken een zeurende pijn in mijn linker hiel :(
Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gilraen^

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Gilraen^ »

ontsteking, hielspoor,.. Zou het laten nakijken.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door seleena »

Oh heh bah! Zeker door het sporten misschien?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Ik heb ook hielspoor gehad, toen ik zwanger was. Irritant was dat. Daarna gelukkig geen last meer van gehad.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door seleena »

@Tessie heb je er een behandeling voor gehad? Als ik vragen mag :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Ja ik moest zo'n zooltje laten maken. En dat duurde best wel lang voordat dat klaar was. En toen het eindelijk klaar was, had ik geen fut meer om het te gaan ophalen (Was ver fietsen haha) en toen is het na een tijdje vanzelf over gegaan :P
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door seleena »

Hahaha! :clown: Ahwel fijn dat het over is gegaan in ieder geval :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gilraen^

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Gilraen^ »

Heb je geluk gehad tessie. Het kan nl ook heel hardnekkig zijn, daarom dat ik zou laten nakijken. Hoe sneller je ev. kan behandeld worden hoe beter.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door tessie »

Ja denk dat het bij mij gewoon een zwangerschapsding was ofzo..
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door seleena »

Ja ga ik doen Gilraen, thanks! Morgen naar de dokter :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Boefje

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Boefje »

Ik ga eerlijk zeggen dat ik veel moeite heb met dit draadje. Ter vergelijking zou ik, als mijn auto een raar geluid maakt, niet mijn niet-automonteur vrienden via een forum vragen wat er mis is met dat ding. Ik zou naar de garage gaan.

Als je ervaringen wilt van mensen met hetzelfde lichamelijke euvel, kan ik nog wel snappen dat je op een forum een vraag stelt. Maar als je je afvraagt of je fysiek iets mankeert en of je daarmee beter naar de huisarts moet, ga dan niet een stel niet-medici op een forum om een mogelijke diagnose vragen. Ga dan gewoon naar de huisarts. Het is je gezondheid!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Ravelijne »

Hmmm, voordat je ergens mee naar de garage gaat vraag je ook wel eens aan iemand 'hoor jij dat rare geluid ook'. Of je vraagt aan je vrienden of je zelf een druppende kraan kunt maken, of dat je een loodgieter moet bellen. De een zegt dat het makkelijk is en de ander zegt dat ze het een ramp vonden om zelf te doen, maar omdat je ze kent, kun je hun antwoord een beetje inschatten.

Ik denk niet dat mensen hun eigen verantwoordelijkheid niet gaan nemen als ze ook even checken met anderen. Soms is dat precies wat je nodig hebt om te doen wat je toch al zou gaan doen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Voleuse »

Wat ik vooral in dit draadje zie zijn mensen die denken 'ach, het valt wel mee, daar ga ik een dokter niet mee lastig vallen, maar voor de zekerheid vraag ik het nog even op WS' en dat iedereen hier dan zegt 'Ga naar die dokter!!'
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie