't zijn de kleine dingen

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door kitten »

Nee, qua dun en slap. Ja, qua lengte nu ook wel, maar dat kan groeien.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Ik zou willen proberen in November nog iets op poten te krijgen (want ik wil het met kerst zelf kunnen), dus ik weet niet of dat qua lengte nog veel opschiet. Ik zal haar vragen of er een bepaald haartype is wat niet werkt en of er een minimum lengte is. (Mijn ervaring met het geven van de Diva Hair Trick op Unconferences is dat het tot nu toe volgens mij altijd gelukt is, ook als mensen dachten dat het niet kon, dus ik ben optimistisch.)

Het zou trouwens € 75 zijn (dat is inclusief hapje & drankje en alle materialen) en het duurt ongeveer drie uur. Ik vind het niet goedkoop, maar volgens mij wel redelijk standaard voor dit soort workshops.

Zelf ga ik lobbyen of ik dat niet als kerst- & sinterklaascadeau kan krijgen. Ik wil het echt al zo lang. :inluv:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door eireann »

75 per persoon??
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Yep. Volgens mij vrij gangbaar met alle materiaal er bij, toch? Het zelf leren doen is anderhalf keer de prijs van het door haar laten doen in de salon. Ik vind met google ergens anders wel eentje van €60,-, maar die is ook een half uur korter. Niet dat het weinig geld is, maar volgens mij wel markt-conform.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Voleuse »

Ik had ook wel halve interesse, maar 75 euro is voor mij echt teveel :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Crownless »

Wat voor materialen krijg je erbij? Haarspelden en dergelijke?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door lotus {P} »

Dat is voor mij ook veel te duur. Sorry
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door skaoot »

Ja wat krijg je erbij? Om ook mee naar huis te nemen daarna? En foto's misschien van wat je dan zo ongeveer leert te doen?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij geen spullen mee naar huis (heeft ze niet genoemd, lig). Maar wel genoeg spelden, krullers en hardware zoals föhns en krultangen (afhankelijk van de stijl) en producten voor alle deelnemers tijdens de workshop plus hapje & drankje in een ruimte die hierop ingericht is. Handout weet ik niet, zelf zou ik wel van plan zijn om foto's op mijn mobiel te nemen.

Het is niet weinig geld, maar het is volgens mij wel een gangbare prijs voor een professionele workshop voor een kleine groep.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door kitten »

Hoeveel had iedereen in gedachten gehad?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Crownless »

Het is op zich niet duur (25 euro per uur), maar wel veel geld.

Ik zou het zelf sneller doen als ik 30 a 40 euro kwijt zou zijn.
Ook omdat ik niet perse interesse heb in jaren 50 maar meer omdat ik niet eens mijn eigen haar kan vlechten en dat liever (eerst) leer.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Daantje »

Om te beginnen vind ik het super dat Ravelijne dit probeert op te zetten en hier moeite in steekt. Als het inclusief locatie, hapjes drankjes en materialen is vind ik het best een OK bedrag. Niet te duur, maar ik heb het er op dit moment (helaas) niet voor over.

Oh en wat zij zegt:
Crownless schreef: omdat ik niet eens mijn eigen haar kan vlechten en dat liever (eerst) leer.
Voor mijn neus met drie deegstrengen die ik kan zien gaat het nog wel, achter mijn hoofd op gevoel met een bos haar lukt me ook niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door skaoot »

Voor mij hangt het vooral van wat anders af (iets met een Apk waarvan ik vrees dattie tegenvalt) en dus niet weet of ik dan even 75,- over heb. Maar lijkt me op zich wel leuk, en niet perse teveel geld. Ik zou wel graag beetje beter beeld hebben bij wat je dan leert (of heb ik daar overheen gelezen?)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door thaliya »

Crownless schreef: Ook omdat ik niet perse interesse heb in jaren 50 maar meer omdat ik niet eens mijn eigen haar kan vlechten en dat liever (eerst) leer.
Cliché, maar waar: oefening baart kunst. Ik ben vorig jaar met kerst begonnen met oefenen. Eerst alleen met "net iets leukere paardenstaart", daarna simpele vlechten en inmiddels kan ik dit soort creaties zelf maken:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door skaoot »

Oefenen inderdaad. Na veel klooien kan ik soort van invlechtding achter op mijn hoofd breien. En zo'n vlechtje voorlangs (french braid?). Ook geen idee hoe het allemaal heet. En soms lukt het in een keer, en soms besluit ik na een half uur gedoe dat een staart prima is :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie