't zijn de kleine dingen

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Daantje »

Na de laatste twee maanden slecht en onrustig geslapen te hebben, nu alweer een paar nachten op rij heerlijk doorgeslapen. :)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door kitten »

90's muziek op QMusic. Ik ben een 3FM meisje, maar momenteel staat Qmusic aan. :inluv:
lotus {P}

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door lotus {P} »

zomaar een doosje bonbons krijgen van de onderburen, net de dag voordat ik weer een behandeling heb. Fijn toch te weten dat er mensen zijn die nog steeds aan je denken.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door eireann »

Dat is lief lotus! 'Beter een goede buur dan een verre vriend' is ook hartstikke waar.

Samen met kitten thuiswerken is fijner dan alleen thuis! :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door phedre »

ik zat ff lekker van t zonnetje te genieten buiten, komen er twee jochies van n jaar of zeven-acht langs lopen. Precies voor mijn tuin tilt een van de jochies zn jas en shirt op en vraagt aan zn vriendje: Zie je mn sixpack... en klopt daarbij op zn buik. t Andere jochie knikt heftig en zegt: Ja.. ik zie m. Tilt vervolgens ook zn shirt op en vraagt ook of de ander zn sixpack kan zien. t Eerste jochie bukt, tot zn hoofd op buikhoogte is en zegt: jaaaaaaaaaaaaaaahoor,.. die zie ik ook! op n toon alsof ie denkt, nou vooruit, laat ik ook eens iets aardigs zeggen.

ik moest er vreselijk om lachen :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
lotus {P}

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door lotus {P} »

Vandaag eert een oud-klasgenootje op de thee gehad, die ik al ruim 35 jaar (of misschien al wel langer) niet had gezien/gesproken maar met wie ik sinds kort via FB weer contact heb. Ze bracht me ook nog een mooi bos bloemen mee.
Daarna een lief berichtje op FB gekregen op een posting van mij. En juist van iemand waarvan ik het totaal niet verwachtte.
Helaas wel de aflevering van mijn nieuwe Succubus jurkje gemist, maar die wordt morgen opnieuw bezorgd, dus weer wat leuks om naar uit te kijken.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Daantje »

Eindelijk een kapper waar ik een echt goed gevoel bij heb. Afspraak is pas over twee weken, maar ik heb er nu al zin in. Met dank aan Ravelijne.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Woohooo! Wat ze voorstelde lijkt me echt geknipt voor jou. :) Ik ben ook echt weer zo blij. :)

Speaking of, kan ik mensen hier nog warmkrijgen voor een workshop zelf je haar vintage stylen (victory rolls, bijvoorbeeld?). Lijkt mij echt supertof bij deze kapper en helemaal tof om dat voor de feestdagen nog te doen. :)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door juffie »

yes!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door skaoot »

Yes!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Yay! Alleen, @Juffie wilde jij niet samen met Chell naar Den Haag daarvoor? Ik wil dus graag naar Madame de Pompadour in Utrecht. Bij 'onze' kapper, hè Daantje? ;)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Daantje »

Hihi 'onze kapper'. Het is wel de eerste kapper die tegen me durft te zeggen dat er 'zo'n stuk af moet'.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lotus {P}

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door lotus {P} »

Afhankelijk van de dag heb ik ook wel belangstelling voor Utrecht. En als hij zit waar ik denk dat hij zit, ben ik er zo
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door kitten »

Ravelijne schreef:Speaking of, kan ik mensen hier nog warmkrijgen voor een workshop zelf je haar vintage stylen (victory rolls, bijvoorbeeld?).
Ja, tof! Al ben ik inmiddels sceptisch en bang dat ze dan tegen mij zal zeggen "oh, ja, nee, met jouw haar gaat het inderdaad niet...".
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Ravelijne »

Qua lengte? Ik zal haar anders even vragen wat de minimale vereisten zijn.
Plaats reactie