Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Deleted User 1996

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door Deleted User 1996 »

Of snelheid voor mij echt het verschil maakt? Voor wat ik doe met de computer?
Euh, nou, hoofdzakelijk email, op forums zitten en op fetlife natuurlijk. Owja, webwinkelen doe ik ook en daarmee heb je het wel gehad, geloof ik. Denk niet dat snelheid hierin het verschil maakt.

Advies vragen bij de Mediamarkt? Meen je dat nou echt, kitten?
Die daar werken hebben echt nergens verstand van, alleen van hoe je spullen moet verkopen met mooie praatjes. Zodra je dóórvraagt, wat ik weleens doe, dan weten ze niet waarover je praat. En zulke mensen zouden je advies moeten geven???
Nee, dank je.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door skaoot »

Zulke mensen kunnen vaak best goed advies geven. Kitten kennende zou ze dat niet zomaar voorstellen. Het is een prima en toegankelijke oplossing. Dat je een keer (of meer) een mindere ervaring hebt gehad is geen reden om ze allemaal over een kam te scheren en zo te reageren.
En natuurlijk proberen ze dingen te verkopen, daarvoor sta je in een winkel lijkt me. Is hun werk.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door kitten »

Je kunt net pech hebben met een nieuwe kracht die nog niet zoveel weet natuurlijk. Maar de ervaren medewerkers kunnen zo'n vergelijking voor je maken, ja. Dat meen ik inderdaad.

Snelheid van internet ga je merken bij YouTube, uitzending gemist etc. Filmpjes dus. En sommige games, maar ik schat in dat je geen zware online games spreekt.
Deleted User 1996

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door Deleted User 1996 »

OK, kitten. Inderdaad geen online-gamer hier, maar ik kijk wel geregeld naar een youtube videootje. Doorgaans na een verwijzing daarheen.
chell schreef:Wat jij bedoelt is ADSL. ADSL is qua maximale snelheid trager dan kabelinternet en hoe verder je van de centrale dit hoe langzamer het wordt. Ik heb jarenlang ADSL gehad, beviel prima. Hoewel ik nu wel blij ben met mijn veel snellere kabelverbinding.
Bedankt voor je reactie, dit zet mij toch wel aan het denken. Al blijf ik Ziggo best wel duur vinden.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door eireann »

Bestaat ADSL nog dan? toch zeker niet als standaard product? Hoe heet de lijn als ik via TELE2 internet krijg? Das toch een gewone telefoonlijn en geen ADSL?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door Daantje »

eireann schreef:Bestaat ADSL nog dan? toch zeker niet als standaard product? Hoe heet de lijn als ik via TELE2 internet krijg? Das toch een gewone telefoonlijn en geen ADSL?
Also jij YouTube kan kijken over je telefoonlijn heb je ADSL. Het is een speciaal signaal dat in de centrale op je lijn wordt gezet. Daarom moet je je vaste telefoon ook aansluiten op je modem/router.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door eireann »

Oh ok. Het wordt iig niet meer verkocht als ASDL of specifiek benoemt, misschien omdat het nu standaard is ofzo.

Ik zou graag UPC willen die hebben betere kanalen dan TV2, maar dat is gelijk 20 euro duurder in de maand. Dus ehm. Tsja. Doe maar niet dan.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door Ravelijne »

Het is weer December. Ik had niet verwacht weer dingen te hoeven aanpassen, maar met verhuizing naar BE (en verzekerd blijven via de Nederlandse zorgverzekering onder een verdrag) is het toch weer even uitzoekwerk of ik niet beter mijn pakket kan aanpassen. Ben er bijna uit, nu alle info op een rijtje, morgen of overmorgen nog even de rekensommetjes doen. Premie is bij mijn verzekeraar sowieso naar beneden, en als mijn schatting blijkt te kloppen, kan ik nog een paar tientjes naar beneden. Beetje uitzoekwerk loont toch soms wel. :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door tessie »

Ja, ik moet dat ook gaan uitzoeken maar zie er zo tegenop. Maar nu zit ik bij vgz en alle drie de medicijnen die ik gebruik (en moet blijven gebruiken) vergoeden zij niet of alleen gedeeltelijk. Dus ik moet wel echt overstappen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door thaliya »

Ik heb er afgelopen weekend naar gekeken en uiteindelijk zowel nieuwe zorgverzekering als gas/licht als internet/tv/bellen. Scheelt bij elkaar toch zeker €100 aankomend jaar.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door kitten »

Ik was tevreden en wilde dit jaar niet overstappen. En toen zag ik een aanbieding van gratis elektrische tandenborstel als je overstapt. Ik heb nu via die club dezelfde verzekering "opnieuw" afgesloten. Benieuwd of ik dan ook een tandenborstel krijg. :lol:
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door Bitemarks »

Welke verzekering is dat, kitten? Een van ons moet in onze boedelscheiding een nieuw tandenborstel laadstation hebben, of hij gaat een weekje bij de een en dan weer naar de ander :confused2:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door kitten »

Via zorgkiezer.nl.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door eireann »

Dat kan je zo'n tandenborstellaadstation ook niet aandoen...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Overstappen; energie, verzekering, provider e.d.

Bericht door kitten »

Met een goede uitleg dat ze allebei nog van hem houden, kan dat best goed gaan.
Plaats reactie