Huizenmarkt

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Huizenmarkt

Bericht door Ravelijne »

Fijn! Yay voor video-rondleidingen!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Huizenmarkt

Bericht door thaliya »

Dank jullie wel!
Er zijn ook redelijk wat dingen die ik over kan nemen tegen iets van een cadeaubon. Gelukkig maar want er komt nog best veel kijken bij een huurwoning. In Engeland zitten dingen als een vloer, gordijnen, fornuis, afzuigkap, koelkast en wasmachine standaard in de huurprijs maar in Nederland duidelijk niet. Gelukkig is er marktplaats :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Huizenmarkt

Bericht door Ravelijne »

Nederlanders zijn eigenwijs. We willen zelf de kleur van de gordijnen en het aantal programma's op de wasmachine kiezen. ;)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Huizenmarkt

Bericht door skaoot »

Ik heb een koelkast en fornuis over :) al tijdje van plan om te koop te zetten maar nog niet gedaan. Pb maar bij interesse!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Huizenmarkt

Bericht door thaliya »

Super lief van je, maar inmiddels ben ik voorzien :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie