Fetlife wordt invite-only

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Daantje »

Ik vond de Fetlife app kwalitatief uitermate teleurstellend. Voegde niets toe aan de gewone site, die ik op mobiel zelfs beter vind werken dan de app. Ben benieuwd of er dan een nieuwe app is die wel wat toevoegt aan gebruiksgemak, want voor alleen push-notificaties vind ik een app niet de moeite waard.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Zo te zien is dit een totaal andere app en is deze wel van Fet zelf.
dbj

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door dbj »

Wat mij ook opvalt aan fet is dat je helemaal niets meer in je feed ziet over activiteiten in de verschillende groepen, ook staan de groepen waarvan je lid bent er niet meer bij... naast de feed dus.
Als je op je profiel klikt zie je wel de groepen staan waarvan je lid bent, maar dan is de feed buiten beeld.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door eireann »

Nou ik doe een poging een tweede profiel aan te maken... Op de voorpagina staat nog steeds dat dat maar 1 minuutje duurt. Maar das niet helemaal waar. Ze vragen nog steeds om een telefoonnummer. Toen ik dat wou vermijden en om een invite vroeg: invite gekregen, loopt vast bij tweede stap... Dus ik doe de browser dicht om op nieuw te beginnen. Link verlopen. Nog een link gevraagd. Moet naar ander email address.

Ik begin ongeduldig te worden; voer alsnog m'n mobiele nummer in (die pagina stond nog open en ik ben toch al uit de kast)... Krijg netjes een sms. Voer de code in. Blanco pagina die niet verder loopt. Refresh. Refresh... 'Wegens veiligheids geneuzel moet u 2 uur wachten'.

Vloeker de vloek joh. Ik ben al een half uur bezig!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door eireann »

Oh. van die blanco pagina had ik moeten begrijpen dat het was goedgekeurd... Ik had inlog/ww onthouden aangevinkt en ik log nu in met het nieuwe account. Nou. Echt handig vind ik het allemaal niet
**Self Rescuing Princess**
dbj

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door dbj »

Nou, dat is inderdaad geen verbetering te noemen dan.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door thaliya »

Ik vond het ook apart om te zien dat gestuurde invites op de tijdslijn vermeld staan. Als ik iemand wil uitnodigen (hoewel ik geen invites te vergeven heb) vind ik het niet nodig dat iedereen dan direct ziet: "thaliya invited XYZ".
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Ravelijne »

Ja, dat vind ik ook zo apart. Ook voor de genodigde een beetje raar trouwens. Die van niks weet.
Alistuva

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Alistuva »

Even reageren als newby: ik was enkele maanden geleden op zoek naar een community en kwam via Google uiteindelijk op WS uit (volgens mij via de site van Marijke). Hier aangekomen zag ik allemaal linkjes naar Fetlife en wilde ik ook daar een account aanmaken. De sms-verificatie was voor Isäntä een deal breaker, maar ik heb het uiteindelijk maar gedaan. Ik snap de bedoelingen maar heel erg uitnodigend is het niet. Daarnaast vind ik het niet erg overzichtelijk. Ik kan wel zoeken op evenementen in mijn buurt bijvoorbeeld, maar zoeken op andere regio (waar ik voor mijn werk veel ben) lukt me niet. Dus een mooie agenda functie zou hier wel een super aanvulling zijn denk ik.

Ik vind het erg fijn dat WS voor nieuwkomers vrijwel geheel open staat, dat maakt de drempel om lid te worden en te posten een heel stuk lager. Inderdaad komen er niet veel nieuwe posts bij maar ik vind het toch wel interessant om wat oudere posts door te lezen. Daarnaast merk je wel dat de regulars wel snel en uitgebreid reageren, dus dood is het zeker niet. Nadeel van behoud van oude posts is weer dat ik niet ga reageren op iets wat voor het laatst in 2014 actief was, en de boel verhuizen naar een nieuwe post doe je dan ook niet zo snel.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door thaliya »

Je kunt op Fetlife rechtsboven zoeken op een plaats, bijvoorbeeld 'Utrecht'. Als je bij de zoekresultaten vervolgens op de 'events' tab klikt dan krijg je alle evenementen te zien die daar georganiseerd worden. Ben het met je eens dat Fetlife niet de meest gebruiksvriendelijke site is, maar er is wel ontzettend veel te lezen en de Nederlandse groepen zijn ook vrij actief.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door tessie »

Als je op FetLife op Events klikt, dan staat ie automatisch op events in jouw provincie. Maar je kan ook gewoon op Netherlands klikken, dan krijg je dus alle events in Nederland en heb je een compleet overzicht. Het staat vrij bovenaan. Onder het rode kopje Events staan 3 tabjes, waarvan je in 'near me' zit, en daar onder staat 'In *jouw provincie* en daarnaast staat Netherlands, daar moet je dus op klikken.

Verder word FetLife pas leuk als je wat meer vrienden hebt, zodat je alle leuke en interessante dingen gewoon in je feed (startpagina) voorbijziet komen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door isara »

Alistuva schreef:Even reageren als newby: ik was enkele maanden geleden op zoek naar een community en kwam via Google uiteindelijk op WS uit (volgens mij via de site van Marijke). Hier aangekomen zag ik allemaal linkjes naar Fetlife en wilde ik ook daar een account aanmaken. De sms-verificatie was voor Isäntä een deal breaker, maar ik heb het uiteindelijk maar gedaan. Ik snap de bedoelingen maar heel erg uitnodigend is het niet. Daarnaast vind ik het niet erg overzichtelijk. Ik kan wel zoeken op evenementen in mijn buurt bijvoorbeeld, maar zoeken op andere regio (waar ik voor mijn werk veel ben) lukt me niet. Dus een mooie agenda functie zou hier wel een super aanvulling zijn denk ik.

Ik vind het erg fijn dat WS voor nieuwkomers vrijwel geheel open staat, dat maakt de drempel om lid te worden en te posten een heel stuk lager. Inderdaad komen er niet veel nieuwe posts bij maar ik vind het toch wel interessant om wat oudere posts door te lezen. Daarnaast merk je wel dat de regulars wel snel en uitgebreid reageren, dus dood is het zeker niet. Nadeel van behoud van oude posts is weer dat ik niet ga reageren op iets wat voor het laatst in 2014 actief was, en de boel verhuizen naar een nieuwe post doe je dan ook niet zo snel.
Wat betreft het onoverzichtelijke van Fet qua het zoeken van munches: ik ben nog steeds van plan om voor WS een overzicht (plaats, evt data en organisator) te maken van alle vaste en incidentele munches zoals... (was het Crownless?) dat laatst ook heeft gedaan voor speelfeestjes. En die zet ik dan in de agenda pijler.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Ja en Bitemarks heeft het een tijdje volgehouden. Wordt wel gewaardeerd volgens mij, maar het is niet makkelijk om echt goed - liefst wekelijks - bij te houden.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door isara »

Dat was ik sowieso niet van plan - ik wil gewoon een lijst van alle munches per stad met de frequentie en linkjes naar de profielen van de organisatoren. Zo is er in ieder geval meer overzicht. Want zoeken via events is wat onoverzichtelijk en als je niet bekend bent op Fetlife is ook het overzicht van munches (volgens mij is die er nu niet eens) niet duidelijk.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door phedre »

De helderse munch is elke oneven maand op de 2e zondag van 15 - 22.00 uur ! :) in Den Helder uiteraard
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie