Fetlife wordt invite-only

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Voleuse »

Mocht jij of je partner een invite nodig hebben, PB me maar even, ik heb volgensmij nog over.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Voleuse »

Ze zijn echt gek geworden op FL. Bloodplay, rapeplay, hypnokink wordt allemaal gecensureerd :/. Als in, hele groepen worden verwijderd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Ik vrees dat de creditcard maatschappijen er weer achter zitten. :( John en zijn team zijn heel erg open minded en van het idee dat het enige criteria "consenting adults" is.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Voleuse »

Ja dat idee heb ik ook hoor. Ik denk ook dat het hele "we gaan een alternatief opzetten!!" verhaal kansloos is, want als je zo groot bent als fetlife (met serverkosten die je toch ergens van moet betalen) dan loop je tegen dit soort problemen aan. Hier in Nederland willen de banken al weinig te maken hebben met kink (probeer maar eens een zakelijke rekening te openen voor je bondagestichting :P).
Maar de communicatie laat weer eens te wensen over. En writings/fetishes/groepen deleten zonder waarschuwing is echt hard.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Vooral het verzet tegen hypno vind ik raar. Rape en blood, daarvan snap ik nog (domme mensen blijf je houden immers) dat je ook na uitleg nog niet kunt begrijpen dat het victimless is. Maar hypno, dan geloof je echt in "moordenaar aangezet tot moord door hypnose" sprookjes. Ook een rare: scat. Waren de cc maatschappijen destijds ook vréselijk moeilijk over. Wat maakt het nou uit wat iemand met zijn/haar poep doet? Over victimless gesproken!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Ravelijne »

Nogal. Ik vraag me af of het niet te maken heeft met de rechtszaak tegen TheWolf of zo. Als het 'gewoon' weer de credit card bedrijven zouden zijn, dan zou het Fetlife team toch gewoon netjes van te voren kunnen zeggen 'we vinden het zelf ook niet leuk en maak een backup'? Stom gedoe.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Ik weet van destijds als caretaker nog dat CC af en toe monitorden. Dan moesten we bijvoorbeeld nieuwe uploads volgen en heftige blauwe plekken "de-trenden". Dus zorgen dat ze nooit trending, nooit K&P zouden kunnen worden. Zodat we ze niet hoefden weghalen, maar CC ze ook niet makkelijk tegen zouden komen. Soms kwam er dan bericht dat we wisten dat er weer iemand van de CC mee keek en dan werd er extra op gelet.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Ravelijne »

Dan is het wel een behoorlijke sprong van dat soort (ook een beetje enge) 'bijsturen' naar zonder waarschuwing content weghalen...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door kitten »

Nee, want destijds werden ook dingen verwijderd. Vooral k9 groepen en ageplay die teveel age en te weinig play waren.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Bitemarks »

Ik denk dat ze beter advertenties kunnen gaan verkopen op fet, om de afhankelijkheid van cc maatschappijen te verminderen.

Het zonder waarschuwing verwijderen van hele groepen vind ik ook wel behoorlijk lomp eigenlijk.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Voleuse »

Ze verkopen toch al advertenties? Dan heb je een beetje hetzelfde probleem denk ik, als bedrijf wil je misschien niet zo snel met fetlife geassocieerd worden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Ravelijne »

@Kitten Wow, ook zonder waarschuwing? Dat wist ik dan weer niet. Maar de actie van vandaag lijkt wel een schaalvergroting, toch?

Ik vind het sluipende ook echt vreselijk naar. Ik vind er nogal een verschil zitten tussen nipple/breast torture en nipple/breast play en toch is de eerste vannacht spontaan in de tweede verandert in mijn fetisjlijst...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Daantje »

Ik vraag me af of fetlife dit ooit te boven gaat komen. Het wordt nu vanillalife of zoals iemand anders zei: blowjoblife. Het zal me niets verbazen als de grote communitydragers langzaam gaan vertrekken en er niets meer overblijft dan Horny Net Geeks.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door isara »

Daantje schreef: Het zal me niets verbazen als de grote communitydragers langzaam gaan vertrekken
Nah, ikweetniet. Volgens mij is hun ego daar te groot voor. En een goed alternatief waar ze zo makkelijk worden gelezen is er niet.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fetlife wordt invite-only

Bericht door Ravelijne »

Op zich is het Collarme en een aantal andere sites ook wel zo vergaan. Als er een goed alternatief opstaat, gaan mensen wel migreren.
Plaats reactie