Poly? Ik?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Poly? Ik?

Bericht door Nijntje »

Van genieten en luisteren naar de goede adviezen die hier gegeven worden. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het perspectief van Jerry hierin.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Poly? Ik?

Bericht door isara »

Wat fijn voor je, zoveel mogen ontdekken in de liefde :) ;) Geniet er van!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Poly? Ik?

Bericht door juffie »

Inmiddels een kleine maand verder en echt ineens vallen zoveel dingen op zijn plaats die ik eerder nooit begreep wanneer kitten of Natya of Marijke het daar over had. Ineens snap ik het! Ik voel het zo. En ik kan het tegelijkertijd ook niet uitleggen, maar ik begrijp jullie! :kiss:

Van 0 naar 100 in 3 seconden, vorige week ook uit de kast gekomen tegen mijn vader en Vlam bij zijn ouders. We hadden het vermoeden dat er dingen gingen rondzingen en om te voorkomen dat juist deze mensen 'het' van de straat zouden horen, of erger, denken dat ik vreemdga, hebben we die angel er meteen uitgetrokken.
Oude bekenden weten hoe ruimdenkend en empathisch mijn vader kan zijn... (not), dus jullie begrijpen, ik ging met een steen op mijn maag op missie. Nu viel zijn reactie me niet helemaal tegen, om eerlijk te zijn. Ik bedoel, er is niet eens stemverheffing aan te pas gekomen. Uiteraard vond hij het raar, begreep hij er niks van en wilde dat ik ermee ophield. Het straalt namelijk ook op hem af en ik maak mijn gezin kapot...

Uitgelegd dat dat dus geen optie is en dat ik hoop dat hij het gaat begrijpen en gaat zien hoe gelukkig ik ben. Vooralsnog heb ik het er niet meer met hem over gehad, maar hij zoekt wel geregeld contact met me via whatsapp en keuvelt dan over koetjes en kalfjes, dus ik hoop dat hij langzaam aan het idee went.

Afgelopen zondag was Jerry naar het feestje van Bregje en dat was voor iedereen en spannend moment. Ik ben weleens helemaal in mijn hoofd ontploft toen Jerry iets met een ander deed en ik was dus erg benieuwd hoe ik dit zou ervaren. Ik gunde hem wel heel erg dit feest en hoopte oprecht dat hij een leuke middag/avond zou hebben. En nee, niet om hem 'terug te betalen' ofzo, of om 'gelijk over te steken', maar echt vanuit een grote gunfactor. Overdag had ik voldoende bezigheden en toen de kinderen op bed lagen kwam Vlam. Fijn samen de avond doorgebracht en hoe ik ook groef bij mezelf, ik kon geen negatieve gevoelens t.a.v. Jerry's feest ontdekken.
Toen Jerry thuis kwam had hij behoefte om zijn verhaal te doen en ik vroeg hem of hij dat met mij alleen wilde doen, maar hij vond het prima dat Vlam er ook bij was. Dus hebben we met zijn drieën gepraat over wat er gebeurd is en hoe we dat ervaren. Vlam en Jerry hebben elkaar een keer of 3 ontmoet inmiddels en daar is ook een prima klik. Ze praten nerd onderling en dan haak ik allang af...

Gisteren waren Vlam en ik op pad voor onze vereniging en daar hebben we ook een 'kom uit de kast-tour' gedaan. We hebben dus gedoseerd onze medeleden verteld van de situatie en ik ben dolblij en stikopgelucht dat we dat hebben gedaan. We kregen louter positieve reacties en heel veel mensen vonden het oprecht dapper dat we dit zo deden. We voorkomen hiermee een heleboel geroddel en narigheid of verkeerde aannames. Tuurlijk is het knettereng, maar ik ben echt blij dat we dit hebben verteld. Dus ja, best wel hardcore poly bezig hierzo. O.O
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Poly? Ik?

Bericht door thaliya »

Wat een ontzettend leuke ontwikkelingen, de happiness straalt van je post af!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Poly? Ik?

Bericht door eireann »

Roddels voorkomen is wel verstandig !

Geniet er van :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Poly? Ik?

Bericht door Nijntje »

Dat gaat in hoog tempo, naar je gevoel volgen is ook echt suorr belangrijk en zo te lezen doen jullie dat. Mooi om te lezen en tof ook. Blijf vooral genieten!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Poly? Ik?

Bericht door JerryM »

Van mijn kant..

Ik vind het allemaal heel snel gaan, ik hou dan ook niet echt van veranderingen als ik het zelf niet in de hand heb. Praktisch is het vooral een hele verandering in deze vakantie, veel met de kinderen alleen thuis. Vakantie is nu over, gelukkig :)
Maar ik vind het leuk voor juffie dat ze zich zo verliefd voelt en blijf het aanmoedigen.

Ik ga wel de komende tijd werken aan mezelf, ik was een beetje ingekakt merkten we, zowel vanille als kinky. Oportunity calling.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Harpocrates

Re: Poly? Ik?

Bericht door Harpocrates »

Buitengewoon moedig, beiden! Ik hoop dat deze nieuwe weg jullie langs veel gelukkige en spannende momenten zal leiden.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Poly? Ik?

Bericht door kitten »

Van 0 naar 100 in 3 seconden met nog een seconde of 3 over... :shock: Wanneer mogen wij hem keuren? En Jerry heeft zijn verhaal over Bregje's feestje gedaan waar Vlam bij was? Vlam was nilla, toch?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Poly? Ik?

Bericht door juffie »

Op zijn minst stracciatella blijkt nu... Lalalaaa mijn kont doet zeer... :hypocrite:

En keuren; als alles doorgaat binnenkort op een bruiloft. ;)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Poly? Ik?

Bericht door kitten »

:static: :static:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Poly? Ik?

Bericht door juffie »

Nog even mijn geluk hier neerpennen hoor.

Maar goed, mijn vader was hier vandaag en ik zei net tegen hem dat ik het zo fijn vond dat het erop lijkt dat hij het oprecht geaccepteerd lijkt te hebben dat ik nu 2 relaties heb. Hij was er toen ik het hem vertelde nogal falikant op tegen...

Hij zei: 'Tja, ik kan wel moeilijk blijven doen, maar je bent m'n enige dochter, dus wat zou ik anders moeten? En ik zie dat je gelukkig bent en dat de kinderen het fijn hebben en dol zijn op Vlam. En dat de mannen het ook naar hun zin hebben. Ik ben er nog steeds niet kapot van en ik zou het fijn hebben gevonden als je nou voor een keer eens niet zo apart zou doen, maar ja, je bent altijd eigenzinnig geweest. :mrgreen: En ik vind her fijn voor je dat je in Vlam iemand hebt gevonden waarmee je weer andere interesses deelt dan met Jerry. Mensen zijn er met mij nog niet over begonnen, maar als ze dat doen dan zal ik zeggen dat het jouw leven is en dat het niemand wat aangaat en dat jullie het goed hebben en maar uit moeten zoeken. Enne, wat ik vragen wou, is het niet beter dat jullie misschien naar 1 huis gaan? Als jullie toch altijd samen zijn? Financieel ook een stuk beter!'

Ik wist niet wat ik meemaakte! MIJN vader! :shock: Maar wat ben ik blij met deze reactie! :static:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Poly? Ik?

Bericht door Mack »

Does an old dog learns some new tricks? :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Poly? Ik?

Bericht door Ravelijne »

Woohoo! Gelukkig kerstfeest, Juffie! :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Poly? Ik?

Bericht door thaliya »

Wat een super toffe reactie!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie