Mensje in wording!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Mensje in wording!

Bericht door Arno »

Een mooi bericht, goed om te lezen dat het goed gaat.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Mensje in wording!

Bericht door Yara »

Ik ga ze onthouden voor als ik weer zo veel lek ''s nachts als bij C!

En wat fijn dat de echo zo leuk was! Genieten!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mensje in wording!

Bericht door Peter^ »

Wat een mooie ontwikkelingen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Mensje in wording!

Bericht door Crownless »

Ondertussen begin ik ongeduldig te worden en mag het allemaal wel wat sneller. Maar helaas, pas 28 weken.
Mijn buik is wel al echt enorm in mijn beleving. En dan wordt ie nòg groter :faint:

Afgezien van moe en spierpijn (schijnbaar kun je spierpijn hebben aan de spieren tussen je ribben. Naar!) gaat het verder goed. Ik heb vertrouwen in mijn lichaam. En nu ik de lilypadz heb, maak ik me geen zorgen meer over lekkende borsten. Werken supergoed!

Maar mijn buik vind ik lastig. Sokken en schoenen aandoen is een obstakel, en mijn schaamhaar bijhouden lijkt steeds onmogelijker te worden. Maar ik blijf proberen met een spiegeltje.

Baby is superbewegelijk. Meestal fijn, soms vermoeiend. Hoop niet dat dit betekent dat de baby zichzelf wakker gaat houden of een enorme druktemaker wordt. Maar goed, zien we dan wel. :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Mensje in wording!

Bericht door phedre »

klinkt goed!! toch lekker blijven genieten ondanks je ongeduld, t gaat zo snel voorbij.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Mensje in wording!

Bericht door kitten »

Gut ja, schaamhaar! Ik heb al aangekondigd dat ik dat ga laten groeien als ik zwanger ben. Dacrael en Heerscher riepen allebei meteen dat zij me dan wel wilden scheren. Ja, tof, sure, net zoals destijds bij logeetje? (Helemaal 1× tijdens de zwangerschap gedaan). :P

Maar goed, wil Bryan niet helpen?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Mensje in wording!

Bericht door juffie »

Idd, gelukkig hielp jerry me er altijd mee. :)
MILF :grin_ani:
Bregje}t{

Re: Mensje in wording!

Bericht door Bregje}t{ »

ik ben dan wel niet zwanger, maar tommie helpt mij ook altijd met scheren :lol:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Mensje in wording!

Bericht door Yara »

Ja dat scheren is een uitdaging inderdaad. Ik ken het probleem. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mensje in wording!

Bericht door tessie »

Ik heb nooit problemen gehad met scheren toen ik zwanger was. Je hoeft toch niet per se te zien wat je scheert, je kan het toch gewoon voelen?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Mensje in wording!

Bericht door Crownless »

Ik heb best wat bobbeltjes op mn buitenste schaamlippen, en mijn binnenste schaamlippen zijn best groot, dus ik wil voorkomen dat ik me per ongeluk snijd. Moet het allemaal goed strak trekken en eh... aan de kant leggen. En dan vind ik niet kijken best spannend. Maar het kan misschien wel. Met oefening. En bijhouden.

Plus, ik wil een streepje laten staan. Want vind kale kut zo kaal. En daar moet je wel kijken. Spiegel helpt al :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Mensje in wording!

Bericht door Crownless »

Nu ben ik er wel klaar mee. Ik heb ontzettende pijn aan mijn middenrif/ribben. Bandenpijn. Spierpijn. Denk ik. Maar dan dus aan de bovenkant.
(Ja, ik ben al naar de verloskundige geweest, nee er is niks met de baby, nee ik heb geen te hoge bloeddruk)

Echt, fuck dit!

Kom net van de fysio, die eigenlijk ook niet weet wat het is, maar er is wat voorzichtig los gemaakt en tape geplakt.

En ik stond net in de babydump (dump hier uw babies!!! Oh, wacht, dat bedoelen ze niet) een buikband te proberen. En ik had echt zoiets van: ik heb echt geen idee wat ik hiermee nou zou moeten voelen. Het deed... iets. Denk ik? Geen idee. Argh! Waarom kosten die krengen 37 euro? Daar ga ik ze niet ff voor uitproberen. Want ik heb geen lage rugpijn. En geen bekken pijn. En die mevrouw van de Babydump (dump hier uw... oh ja) keek alsof ze water zag branden toen ik haar vroeg of zo'n band kon helpen bij pijn bij de ribben.
Sowieso keek ze met een blik van: je bent zwanger?

Ja muts! Maar dat zie je niet want ik draag nu een trui! Een gewone zwarte gebreide trui die misschien wel uitlubbert, geen "kijk ik ben zwanger!!!" tuniekje met frutsels en tierlantijntjes en nog net niet neonlicht knipperende pijlen die naar de buik wijzen.
"Oh, al dertig weken? Je ziet er niks van aan de achterkant."
Nee, wat denk je nou, dat de baby in mijn kont zit?
Maar ik zei netjes "oh" waarop kwam dat sommige mensen enorm uitdijen blijkbaar.
Nou, als ik wat was uitgedijd was mijn buik misschien niet zo zwaar dat het voelt alsof mijn buik los gaat scheuren onder mijn borsten. Hoe dan ook, mevrouw wist het niet en vluchtte onder het mom van "even verder de winkel opruimen".

Geen buikband gekocht. Wel een matrasje voor de marktplaats kinderwagen. Want ik bedacht me ineens dat ik niet wist hoeveel kinderen daarop hadden gelegen (lees: overheen gescheten/gespuugd/geplast en hun huidschilfers achter gelaten) en ik ineens vond dat mijn kind wel een schoon matrasje in de kinderwagen verdient.

Omg, zou ik straks echt nog alles gaan poetsen in huis?

De baby uitzet is zo goed als compleet. We kochten van het weekend een box. Maar, moet daar ook een matras in, of is een boxkleed genoeg? Ik weet het niet, help!

Ik ben wel fanatiek dekentjes aan het haken. Voor de baby. Vind ik fijn. Ik heb er al een af.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Mensje in wording!

Bericht door juffie »

hahahaha, ondanks dat je je vast heel erg ruk voelt enzo moet ik wel erg lachen om je post.

enne, wij hadden een matrasje in de box, van schuimrubber (er zit hier vlakbij een fabriek dus el cheapo) want ik vond alleen een boxkleed zo dun en zo hard op de boxplanken.

Sterkte meis.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Mensje in wording!

Bericht door eireann »

Knuffel Crownless.... lijkt me rete irritant... Is je BH wel stevig genoeg? Zo'n band kan je mss ook tweedehands op de kop tikken, of zelf 1 maken? (zo lastig zal dat niet zijn denk ik).
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mensje in wording!

Bericht door tessie »

Misschien op een zwangerschaps forum even vragen naar ervaringen met die buikbanden? Bij fok zit een niet zo irritant zwangerschaps-gedeelte.

Wij hadden in de box alleen een boxkleed, werd toen aangeraden. Geen idee wat nu het advies is haha, verschilt per maand ofzo geloof ik.
Plaats reactie