Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Ravelijne »

Hadden we niet al zo'n topic? Ik kon het niet vinden. Maar damn, misschien al algemeen bekend maar voor mij is het nieuw: een klein stukje van een blarenpleister uitknippen en 's nachts op een puistje plakken en 's ochtends is het pijnloos (bijna) helemaal weg. Wat een uitvinding! :banana:

Je schijnt ook kleine, ronde stickertjes speciaal voor dit doel voor bijna niks bij o.a. de Action te kunnen krijgen, maar die heb ik nog niet gezien.

Mogelijk weet iedereen dit al làààng en kom ik er gewoon laat achter, maar nou ja, dan is dit topic dus duidelijk hoognodig. ;)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door thaliya »

Nooit geweten! Duidelijk nodig dus dit topic ;).

Ik heb vorige week een make-up workshop gedaan, met een social deal. Duurde anderhalf uur en was echt zo nuttig! We waren met z’n tweeën gegaan en ze leerde ons allebei net andere technieken; gepersonaliseerd dus, beter dan een YouTube filmpje. Kan het iedereen aanraden om zoiets eens te doen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door kitten »

Ik denk wel dat je dan mazzel moet hebben met wie het geeft, want ik heb dat ook ooit gedaan en ik had er niks aan. :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Ravelijne »

Klinkt wel heel tof als je dan geluk hebt en echt gepersonaliseerde tips krijgt. Maar inderdaad lastig van tevoren in te schatten. Ik heb wel eens bij een van de make-up balies bij de Bijenkorf of bij de Douglas proef-make-up laten doen. Dat wisselt ook heel erg, of het staat en bij je past en of je er iets van opsteekt.

Als ik dan goeie tips krijg doe ik het trouwens meestal weer te weinig om het in de vingers te krijgen want ik draag niet zo vaak make-up. :)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door isara »

Ravelijne schreef:Hadden we niet al zo'n topic? Ik kon het niet vinden. Maar damn, misschien al algemeen bekend maar voor mij is het nieuw: een klein stukje van een blarenpleister uitknippen en 's nachts op een puistje plakken en 's ochtends is het pijnloos (bijna) helemaal weg. Wat een uitvinding! :banana:
Oh dat ga ik echt proberen! Sinds ik geen pil meer slik heb ik veel meer last van puistjes :shutup:
Ik moet toch nog naar de Action deze week, dus zal eens kijken of die speciale stickertjes er zijn.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Ravelijne »

Als je ze vind, bericht dan even terug waar ze in de winkel liggen! Ik vind het soms zo lastig om dingen te vinden bij de Action. :D

Toevoeging: de meningen zijn verdeeld of je ze van te voren wel even moet doorprikken of niet. Qua mijn ervaring met blarenpleisters op blaren vermoed ik dat het aan de huid op die plek ligt: dun en het gaat prima er overheen. Wat dikker of steviger en je moet even prikken met een gesteriliseerde naald o.i.d.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door isara »

Ik heb ze gevonden, bij de beautyproducten (duh), vlakbij de gezichtscremes geloof ik, rechts van het voeten-assortiment. Je moet inderdaad wel heel goed kijken.

Maargoed,anti-spot patches in verschillende maten (idd rond) en ook nog porien strips tegen mee-eters enzo. 1 euro per doosje. Als je een foto wil dan app ik ze even door.

Ik heb normaal gesproken weinig fiducie in dit soort (spotgoedkope) dingen, maar ik ga ze proberen!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door skaoot »

Ben benieuwd hoe ze bevallen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Ravelijne »

Thanks! Ik heb ze inmiddels ook, want er bleek een nieuwe action bij te zijn gekomen ontdekte ik gisteren toen ik bij een andere winkel moest zijn.

Deze zijn van een ander merk dan ik online had gezien, maar ook maar meegenomen. Resultaat na 1x testen: blarenpleister lijkt iets beter te werken, maar lastiger er weer af te krijgen en lelijk en zichtbaar. Die van de Action werken misschien iets minder goed, maar ze werken wel en zijn een stuk minder zichtbaar. Als het echt moet zou je ze overdag kunnen gebruiken en misschien een beetje camoufleren met make-up of zo. Geslaagd wel, dus.

Volgens medische sites is vochtige wondheling (zoals onder zo’n hydrocollide pleitster) sneller en geeft minder kans op littekenvorming, dus zou ook nog een voordeel moeten zijn.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Daantje »

Goeie tip, als ik weer eens in de buurt van een Action kom ook even kijken. Tegenwoordig weer best veel last van puistjes, en ik kan er niet echt afblijven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door isara »

Ik heb die plakkers van de Action nu een tijdje geprobeerd en vind ze ook best aardig werken. Vooral ook bij beginnende puistjes, die zetten dan niet door. Nu net twee nachten zo´n ding geplakt op een grooote beginnende puist midden in m'n gezicht (PMS zo fijn), en die is nu al kleiner.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Ravelijne »

Ik ben er ook heel tevreden over! Fijn dat het voor jou ook werkt! Ik zag ze ook op aliexpress, denk dat ik daar een keer in bulk bestel.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Pien »

Wie kan haar (of zijn... verras me) eigen haar vlechten? En zo ja... hoe dan? Ik kom gewoon niet verder dan een vlecht aan de zijkant. Maar een gewone vlecht aan de achterkant lukt niet. En YouTube geeft allerlei ingewikkelde vlechten en dan zeggen ze iets in de zin van: begin zoals je normaal zou doen. Of ga verder zoals je normaal vlecht. Maar ja.... ik pruts nog even verder dus
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Mack »

Beestje is er goed in maar zij vindt het onmogelijk om uit te leggen. Iets met automatische handeling/spiergeheugen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Beauty & Verzorgings tips & trucs topic!

Bericht door Pien »

Geeft ze les? :clown:
Plaats reactie