Budgetteren: YNAB.

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door thaliya »

Ok, dan hou ik het op de telefoon :). Ben nu helemaal gewend aan de app.
Gebruik YNAB nu 8 maanden en nog steeds ben ik blij met pay day omdat ik dan weer lekker potjes kan vullen. Ik red het absoluut niet om geld oud te laten worden of zo, maar ik kom elke maand wel uit en dat is het belangrijkste :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

chell schreef:Ravelijne kan volgens mij ook bijna links maken.
Volgende week zondag pas. Nog een goeie week dus. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

Woohoo! Ik heb nu ook een referral link. Dus als er nog iemand aan het twijfelen was, here you go. :)

https://ynab.com/referral/?ref=FgzJHLdl ... r_referral
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door isara »

Ik wil deze graag claimen! Maar met een nieuwe baan, vakantie en een nog onbekend netto salaris wil ik even wachten om met m’n 34 dagen te starten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

@Isara Hij blijft geldig!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Jezebel »

Voor de studenten onder ons: ik kwam er achter dat je als student een jaar lang gratis kunt ynabben! Gewoon even een mailtje doen naar de helpdesk, dan kunnen ze je account omzetten als je al een trial hebt gedaan. Anders kun je beginnen als student en gaat het meteen goed.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

Oh, wat gaaf! Handig dat je daar achter bent gekomen. :)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door skaoot »

Uhm... dus ik begon ermee, en ging vervolgens een week op vakantie en heb er niks mee gedaan en dus nu klopt er volgens mij niks meer van... is er een makkelijke manier om het recht te trekken? Ik ga volgende week mijn YNAB leven weer beteren want wil dit wel echt beter gaan doen en geloof ook dat dit uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk is en prima werkt. Maar de opstart is wat moeizaam ahem.
Het vaste lasten rekening deel klopt nog wel, want hey, dat is wat het is. Maar ik overweeg nu dus om mijn eigen rekening even from scratch te beginnen. Want teveel gepuzzel anders ben ik bang. En ik ben niet zo'n administratief wonder really :/
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door chell »

Er is een reconcile functie waarmee je dingen soort van recht kunt trekken. Of idd from scratch beginnen. Of budgetteren in een categorie "ik wist het niet meer" en die dan vervolgens verbergen.

Wat ik overigens voor vakanties doe is budget in een categorie "vakantiepot" budgetteren. Dan hoef ik verder niet bij te houden waar ik het aan uit gaf tijdens de vakantie, maar gooi gewoon alles daar in.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door thaliya »

Dat van die vakantiepot doe ik ook! Daar gaat alles vanaf, dus de tickets, overnachtingen, visa kosten, kampeerspullen maar ook de extra ijsjes en andere leuke vakantiedingen
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door skaoot »

Ik zal het onthouden voor de volgende keer! Volgende week maar even from scratch start doen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door chell »

Wij hebben dan wel weer nog een ander appje om een beetje in de gaten te houden of we binnen budget blijven. TravelSpend. Zeker bij langere vakanties vind ik dat wel heel fijn, dat je niet als je thuis bent ineens 500 euro tekort komt.
Maar idd alles gaat uit de vakantiepot, van tickets tot 50 CT voor de wc, alles op een hoop.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

Hee, ik kreeg bericht dat iemand via mijn link een account heeft aangemaakt. Thanks, kind stranger! :)
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Yara »

Oh hoi, ik dus... En toen vergat ik dat te posten.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Ravelijne »

Leuk! Ik zou bijna zeggen ‘veel plezier’, ook. :D
Plaats reactie