Ik ben Leonietje

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Harpocrates

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Harpocrates »

leonietje schreef:Dus barst los.
Laten we het een helder moment noemen, opeens wist ik het weer. Jij had de deur al open gezet, maar nadat ik me in de voorstelpost van Kitten heb laten uitdagen, ben ik vergeten hier los te barsten.

Sorry Leonietje, evengoed bedankt voor je bereidwilligheid. Mocht ik nog eens honderd vragen bedenken, zijn ze voor jou ;)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Heidi »

Hai Leonietje
Ik las je who's who en was nieuwsgierig (ook al is het al een jaar geleden...)
Die nilla scharrel, is die nog in je leven? En heb je al een antwoord op de Grote Vraag:
leonietje schreef: Dat is overigens nog best wel een uitdaging want hoe hou je dat nou leuk zonder kinky seks. Ik ben laatst serieus op zoek geweest op internet hoe mensen nilla seks leuk houden. Misschien open ik daar nog wel een topic over.
:)
Do more of what makes you happy
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Die nilla scharrel... Eigenlijk is het best een eikel al heb ik nog steeds wel een beetje een zwak voor hem. Hij was een collega maar sinds hij weg is heb ik wel een boel rust gekregen. De seks was echt heel lekker en de aantrekkingskracht tussen ons bleef maar hij kan niets met onze poly en weigert een keer bij ons thuis langs te komen. Maar ik ben altijd welkom bij hem. Zo werkt het niet dus nu laat ik het contact maar verwateren.. Ik hoop nog eens een nilla scharrel tegen te komen om te ontdekken of ik nilla leuk blijf vinden of niet.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Nijntje »

Jammer dat hij de poly niet trekt, maar dat lijkt mij wel voorwaardelijk
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Heidi »

Stom dat hij jou en die aantrekkingskracht en goede sex opgeeft, omdat hij jullie poly thuissituatie niet trekt. Maar als het voorderest ook een eikel is, dan is het maar beter zo.
Maar eerlijk gezegd, als ik een nilla scharrel had, was dat ook meestal wel echt een eikel haha, ter compensatie misschien voor het gebrek aan kinky? ;)
Do more of what makes you happy
Ta!

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Ta! »

Welkom Leonietje! :033:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Ik vind het een eikel omdat ie wel zegt dat ie ook eens bij ons langs gaat komen maar achter mn rug om hoor ik dat ie dat echt niet gaat doen.. Zeg dan ook gewoon nee in mn gezicht als ik er naar vraag.
Ta!

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Ta! »

Hallo Leonietje,

Niet over die eikel even, maar over de vraag of je nilla leuk kan houden in een relatie, zonder dat er kinky bij komt.
Tja, deze website is inderdaad wellicht niet de meest geschikte om veel reacties te krijgen op de vraag hoe je vanilla seks leuk kan houden ;) . Ik ken het antwoord alvast niet...
Of toch? BDSM-ers hebben niet alleen ervaring met kinky, maar zeker ook met de kwaliteit van een relatie.
Misschien is het bij nilla net als in BDSM, de relatie is het belangrijkste. Bij BDSM moét je elkaar erg goed kennen én graag hebben, het moet klikken en blijven klikken, fysiek en mentaal, of het is heel snel niet leuk genoeg. Bij nilla kan dat volgens mij makkelijker - en zelfs zeer snel in de drukke moderne tijden - afglijden en oppervlakkig worden zonder dat je het snel merkt en dan blust het uit. Misschien ligt daar een sleutel?
Nog veel plezier met al je avonturen, ook op WS!
Ta!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Heidi »

@ Leonietje klinkt alsof hij het wel zou willen, maar bang is voor zijn reputatie ofzo. Nogal laf iig om niet eerlijk te zijn tegen je.
@ Ta: goed punt. Nou ben ik sowieso gek op sex ;) wie houdt er nou niet van klaarkomen haha
Maar nilla sex is / lijkt minder afwisselend, dus daardoor sneller saai... (vind ik zelf dus) Kinky sex heeft zoveel meer mogelijkheden. Behalve misschien als je nilla sex partner wel into toys is en dingen uit wil proberen die Tess allemaal test :)
Het ligt er ook aan, hoe vanilla het allemaal is. Ik kan het soms al helemaal leuk vinden als iemand m'n haar stevig vastpakt, hand op m'n keel, of me op bed smijt ;)
Do more of what makes you happy
Ta!

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Ta! »

@Heidi: helemaal akkoord. Nilla lijkt mij ook weinig afwisselend. De variaties die je beschrijft, zijn toch allemaal 'soft kinky' en niet 100% nilla. Ik probeerde wat over het onderwerp te fantaseren, maar aan mij moet je het verder niet vragen, ik kan niet vertellen hoe je nilla seks levendig houdt over de jaren heen ;).
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Nee dat heb ik me dus ook af zitten vragen. Ik heb vandaag hardop tegen de man waar dit over ging verteld dat ik het contact ga verbreken en toen kreeg ik een: nou dan app ik je ook niet meer... Waarop ik zei... Ow want dat deed je ooit wel uit jezelf? Hij was vanmorgen onverwachts in onze vestiging om in te vallen en ik kreeg niet eens een hallo... Het was de druppel in een overvolle emmer.. Het is beter zo maar ik ben er wel verdrietig van. Ik wilde gewoon een mooie vriendschap maar blijkbaar is poly te raar in zijn hoofd om uberhaubt een vriendschap te kunnen hebben ofzo... Gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om me heen die veel meer waard zijn dan hij..
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Pien »

Wat een zak....
Snap dat het verdrietig is. Knuffel
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Heidi »

Wat een loser! Maar begrijp dat het verdrietig is, zeker als er wel aantrekkingskracht en fijne sex was en dan zo eindigt... gelukkig dat je wel lieve mensen om je heen hebt :kiss:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Voleuse »

Knuff leonietje!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Bitemarks »

Wat een slappe lul is dat. Knuffel leonietje!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Plaats reactie